Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love is sorrow - 2. kapitola - Chtíč

Sraz Ostrava!!! 11


Love is sorrow - 2. kapitola - ChtíčTak tu máte zase pro změnu zase povídku „Love is sorrow“. :)) Co si Alice myslí o Jasperovi? Co vadí jejímu miláčkovi, kterého nade vše miluje? A čím Jaspera Thomas vyprovokuje?

Alice:

Hodinu biologie opět zpestřil ten Whitlock, nebo jak že se on jmenuje. Zase usnul a profesor mu napsal poznámku. Když jsem se k němu otočila, viděla jsem, že je celkem dlouhá. Jasper, myslím, si ji pročítal, zatímco já si ho prohlížela. V hodinách je s ním docela legrace.

Když zazvonilo, uklidila jsem si věci a přečetla si SMS od mého miláčka. Psal mi, že počká po hodině před třídou, odveze mě domů a začne konat to, co jsem mu včera slíbila. A na konci SMS bylo, že mě miluje. Ach, já jeho taky. A moc.

Hodila jsem mobil do tašky a vyšla ze třídy. Jasper tam stál a díval se na mě. Vypadal i trochu mimo. Vyšla jsem před třídu a Thomas tam už opravdu byl. Čekal na mě.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho.

„Ahoj, lásko,“ pozdravil mě taky a spojil naše rty. O přestávkách se na chodbách skoro pořád jen líbáme a teď to nebyla výjimka. On je prostě dokonalý. Chtělo ho hodně holek a já měla to štěstí, že si vybral zrovna mě.

„Hele! Nestrkej to mě, debile!“ zakřičel hlas, který jsem znala. Ale jen málo jsem ho slyšela. Odtáhli jsme se s Thomem od sebe a podívali se na Jaspera. On se díval na nás.

Říkala jsem si, proč na toho kluka tak vyjel, ale pak jsem si pomyslela, že je to jedno. Podívala jsem se Thomovi do jeho nádherných zelených očí a on se podíval do mých. Pak jsme se oba rozesmáli.

Než jsme se dosmáli, Jasper odešel.

„To on je spíš debil. Nesnáším ho. Půjdeme, lásko?“ zeptal se Thom.

„Jo, jasně. Jdeme,“ přikývla jsem a přitiskla si ho k sobě. „Proč ho nesnášíš? Něco jste si udělali?“

„Ne, zatím ne. Ale on po tobě tak kouká. Všichni kluci po tobě tak koukají, protože tě chtěj a nedivým se jim, jsi nejkrásnější na celém světě, ale ten Jasper na tebe kouká jiným pohledem. Jako kdyby měl každou chvíli přijít k tobě a začít tě líbat. To bych mu zařídil odvoz do nemocnice, kdyby se o tohle jen pokusil,“ vyhrožoval, ale to se mi nelíbilo. Neměla jsem ráda, když Thomas někomu vyhrožoval.

„Ty můj žárlivče. Já ho nechci. Chci jen tebe. Kdyby mě políbil, vyřídila bych si to sama. Ale on mě nepolíbí. A třeba se ti to jen zdá. Třeba mě nechce,“ snažila jsem se zpříjemnit atmosféru a svého miláčka uklidnit.

„Děláš si legraci? Chce tě každý. A každý tě chce vidět bez téhle kraťoučké sukýnky,“ řekl tónem, kterým jasně dával najevo, co chce. Ušklíbla jsem se.

„Tak pojď,“ řekla jsem a táhla ho na parkoviště k jeho autu. Vozil mě každý den do školy i ze školy. Byla jsem s Thomasem pořád. Ve dne v noci. A noci byly nádherné. Pamatuji si každou do nejmenších detailů.

Thomas nastoupil do auta a já se posadila vedle něj. Nastartoval, když v tom se zarazil. Zíral nějakým neurčitým směrem.

„Co se děje, miláčku?“ zeptala jsem se a také se koukla tím směrem. Díval se na Jaspera. Seděl v autě a zíral na nás.

„Vím, jak ho naštvat,“ řekl škodolibě a začal mě vášnivě líbat. Polibky jsem mu opětovala, ale bylo poznat, že jsou to spíš polibky pomsty.

Odtáhla jsem se od něj.

„Kašli na něj. Jedeme,“ vyzvala jsem Thomase a vyjeli jsme ze školního parkoviště. Jeli jsme k nám domů do naší „vilky“.

S Thomasem jsme šli dovnitř a pak do mého pokoje. Rodiče mi pořídili větší postel, když jsem byla s Thomasem půl roku. Asi tušili, k čemu jsme se pomalu schylovali. Thomas se na ni posadil a já si sedla jemu na klín. Políbila jsem ho a převážila se na něj. Tím jsem ho donutila si lehnout. Sundávala jsem z něj oblečení jedno po druhém, ale on to ze mě doslova serval.

Přitiskl se ke mně a začal mě líbat na krku, sjížděl pomalu níž a níž, až to z líbání přešlo do něčeho jiného...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love is sorrow - 2. kapitola - Chtíč:

 1
1. Sara
22.06.2011 [15:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PLS přidej další kapitolu jsem zvědavá jak to bude dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!