Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love is dead 15

4.IsabellaCullen-MojeKnihy


Love is dead 15Tenhle dílek je trošku víc akční, teda aspoň doufám. Snad se bude líbit. Pište komentíky.:-)

Bella:

Oblékla jsem se, vyčistila zuby, učesala a šla do kuchyně. Stůl už byl sklizený. Edward seděl na židli a čekal na mě.

„Jedeme?” zeptal se.

„Ano, ale ještě se musíme stavit u mě doma pro věci do školy,” odpověděla jsem.

„Dobře, ale řídím já,” řekl Edward.

„No jo, ale bacha na můj žaludek, jsem dost přecpaná.”

„Neboj, nic se ti nestane.” Vyšli jsme z domu, on zamkl. Nasedli jsme do auta a jeli.

Letěl jak blázen, i přesto, že byla námraza, takže i se zastávkou u nás doma jsme byli u školy za deset minut.

Edward mě dovedl mě na první hodinu a řekl: „Bells, zapomněl jsem ti říct, že dnes ve škole nebudu já ani mí sourozenci. Jedeme na speciální lov, tak se prosím nezlob.”

Bylo mi to líto, ale co jsem mohla dělat. „To je v pohodě, já se o tebe postarám.”

„Buď opatrná,” usmál se na mě, ale z očí mu vyzařovala starost.

„Budu a vy si to užijte. Ahoj.” Naposledy mě políbil a odešel.

Zbytek dne proběhl pomalu a v klidu celkem jsem se nudila. Na obědě mi Jessica připomněla, že jedeme do toho kina a že místo Lauren jede Mike. To mi zvedlo náladu, protože být vedle Lauren skoro dvě hodiny bylo nesnesitelné.

Když škola skončila, jela jsem pomalu rychlým speedym ke mně a Edwardovi domů. Vzala jsem si z šatny bundu, zaparkovala rychlého speedyho a místo něj vzala náklaďáček a jela šnečím krokem domů. Cesta mi trvala asi tři čtvrtě hodiny, takže když jsem dorazila, Charlie už byl doma.

„Ahoj tati.”

„Ahoj Bells, kde jsi byla tak dlouho?”

A sakra, tuhle otázku jsem nečekala. „Ale, ještě jsem byla u Cullenových, Alice mi koupila nové oblečení.”

„Tak to je fajn.” Naštěstí byl zabraný do televize, díval se na baseball, takže se na nic víc neptal.

Uvařila jsem večeři, najedla se a šla se připravit na večer. Měla jsem takový divný pocit, jakoby se mělo něco stát, ale nevěnovala jsem tomu pozornost. Asi za hodinku se pro mě stavil Mike, rozloučila jsem se s Charliem a řekla mu, že okolo jedenácté budu doma.

V autě už byli všichni kromě mě, nasedla jsem a jeli jsme. Po celou doby jsme si pořád o něčem povídali. V Seattlu jsme byli asi za půl hodiny i přes velkou námrazu. Měli jsme ještě hodinu, tak jsme se šli najíst do restaurace.

Za třičtvrtě hodiny jsme byli najedení a jeli jsme ke kinu. Dojeli jsme tam jen tak tak. Koupili jsme si lístky, popcorn a šli si sednout do sálu. Přišli jsme jako poslední.

Celý film byla hrozná sranda. A samozřejmě Mike využil toho, že s námi Edward nebyl. Začal se mnou okatě flirtovat. Mrkal na mě, olizoval si nenápadně rty. Jessica si toho ani nevšimla. A já jsem předstírala, že jsem si toho nevšimla také. Film skončil po dvou hodinách. Všichni vysmátí jsme vyšli z kina.

Celou cestu k autu jsme si vyprávěli naše dojmy a pocity. Jessica byla hrozně unavená a tak jsem si s ní vyměnila místo, seděla jsem vedle Mika, na místě spolujezdce.

Když jsme byli za Seattlem v lese, najednou se proti nám vyřítilo auto a jeho řidič jel jak prase. Dostal smyk.

Zakřičela jsem. „Miku, pozor!” Všichni se lekli a Jessica se probudila. Auto nás minulo, ale jak se mu Mike snažil vyhnout, tak jsme dostali smyk my. Bohužel to nešlo vyrovnat a my narazili do stromu stranou spolujezdce. Nejvíc jsem to tedy odnesla já.

Pak už jsem si nic nepamatovala, jenom tmu, tmu a zase jen tmu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love is dead 15:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!