Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love is dead 1

V New Moon


Love is dead 1Blíží se Apríl a Bella s Edwardem jsou šťastný pár. Čeká je spousta nedorozumnění, ale i šťastných chvílí. Povídku píšu já s Huny, tak doufáme, že se vám bude líbit a necháte nám nějaké komentíky.

Alice:

Blížil se 1. duben - APRÍL – a já si říkala, že bychom mohli s Jasperem vymyslet něco na Emmetta. Speciálně na něj, protože si z nás všech dělá legraci, tak abychom se jednou zasmáli my jemu. Využila jsem první příležitosti, vtáhla Jaspera do naší ložnice a posadila ho vedle sebe.

„Lásko, potřebuju si s tebou o něčem promluvit.” Mile jsem se na něj usmála a on mi úsměv vřele oplatil.

Chytl mě za ruku a řekl: „Povídej, jsem jedno velké ucho.”

„Víš, přemýšlela jsem…” Najednou mi skočil do řeči.

„Nepovídej, to bych do tebe neřekl.” Musela jsem vzít ten jeho úžasný, smějící se obličej do dlaní a políbit ho. Bože, jak já Jazze miluju.

Po chvíli jsem se odtáhla: „Abychom se vrátili k tématu zlato,” řekla jsem mu diplomaticky, „chtěla jsem se tě zeptat, jestli bys mi nepomohl vymyslet něco na Emmetta, když se blíží ten Apríl.”

Jasper chtěl něco dodat, když v tom se otevřely dveře, ve kterých stál Emmett. Usmíval se a zeptal se: „Mluvili jste o mně?” Protočila jsem panenky, ušklíbla se, ale mlčela jsem. Po chvíli se rozzuřil, práskl dveřmi a odešel.

Zeptala jsem se Jaspera: „Nevíš, co se mu stalo?”

„To vážně netuším,” řekl svým jemným hlasem. A pohledem, kterým se na mě díval a dotyky mi naznačil, že už se o tom bavit nechce. Ale to téma, které na mě vybalil, se mi líbilo mnohem víc. A já si byla na 100% jistá, že o Aprílu se teď bavit rozhodně nebudeme.

Emmett:

Tý jo, už jen pár dní do Apríla. To abych něco vymyslel a možná bych mohl říct i Belle jestli mi nechce pomoct vymyslet něco na Edýho. Anebo co Bellu někam unést a pak JAKO vysát. Edward ji nenajde, protože jí neumí číst myšlenky a já si dám záležet, abych na to nemyslel. Určitě bych mohl něco vymyslet i na svojí krásnou sexy manželku. Ale musím si dát bacha, abychom se po týdnu manželství nerozvedli.

V tu chvíli přišel do obýváku Edward s Bellou. „Ou, Emmette, musíš zase myslet na vaši svatební noc? Kdo se na to má pořád dívat!” Bella se zasmála.

Ještě že jsem myslel na naši svatební noc, to bych před Edým prokec, co plánuju a nic by z Apríla nebylo. Doufám, že si ještě neuvědomuje, který bude můj velký den. Nesmím na sobě dát nic znát.

Blížil se večer, Bella byla stále u nás a nevypadalo to, že by chtěla odejít. Byla s Edým u něj v pokoji. Zaposlouchal jsem se a slyšel opravdu divné zvuky. Radši jsem si ani nepředstavoval, jak se musí Bella namáhat. Ed se toho bál, jako čert kříže.

To já s Rosalií jsme byli při chuti pořád a toho rámusu, no zkrátka jsme trochu divočejší.

Alice s Jasperem byli taky u sebe a povídali si. Nevěnoval jsem tomu pozornost, až když Alice vyslovila mé jméno. Neudržel jsem se, rozrazil dveře a s úsměvem jsem se zeptal: „Mluvili jste o mně?” Alice protočila panenky a zakroutila hlavou, ale oba zmlkli a mně došlo, že něco plánujou na Apríla. Byl jsem naštvaný, tak jsem vyletěl z domu a šel si zalovit.

Edward:

Pane bože, Emmett zas myslí na svojí svatební noc. Poslední dobou fakt často a mě to štve. Je to jak v přímém přenosu. Určitě mi to dělá naschvál, abych věděl, o co přicházím, když Bellu nechci přeměnit. Až když jsem ho na to upozornil, přestal a já si uvědomil, že Bella stojí vedle mě.

Když viděla můj zkřivený obličej, okamžitě jí to došlo. Zasmála se a stiskla mi ruku pevněji. Na Emmetta vrhla prosebný pohled a táhla mě ke schodům, ale s její lidskou silou jí to moc nešlo. Já pochopil, o co se snaží a než se stačila vzpamatovat, vzal jsem jí do náruče a šel ke mně. Její srdce bilo jako splašené.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love is dead 1:

 1
1. kristyna
15.07.2015 [21:13]

Emoticon Emoticon pekny

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!