Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » LOL - 1. kapitola


LOL - 1. kapitolaBella, Rose, Alice a Lepík. Taky Emmett, Jasper, Mike a Edward. Parta osmi lidí ve druháku. Co se ale stane, když se vztahy začnou zamotávat, a jak vyvrcholí výlet do Paříže?

Po velmi dlouhé době zase něco píšu, tak doufám, že i po takové době se vám mé povídky budou líbit. Teď přichází povídka LOL, která je pojmenována podle stejnojmenného filmu (v hlavní roli Miley Cyrus), kterým je tato povídka velmi inspirována. Sama nemám ráda zkombinované Twilight s něčím jiným, ale zrovna tenhle film mi nepřišel tak špatný na kombinování (náhodou mi přišel moc dobrý), tak doufám, že mi z toho nevyleze nějaký paskvil a povídka se budu líbit.


Pokud jste LOL neviděli, podívejte se na něj, podle mě je to jedna z "nejkoukatelnějších" romantických komedií.

A hraje tam Ashley Greene!


 

První semestr

 

„Nemůžu uvěřit, že sis vzala matiku navíc jen kvůli jeho zadku,“ peskovala jsem Rose.

„Úžasnému, dokonalému zadku,“ mrkla na mě spiklenecky Rosalie a obě jsme se začaly smát.

„Hele, holky, Lepík jde,“ upozornila nás Alice, když jsme s Rosie létaly v našich snech. Ve snech o pozadí našeho matikáře. Všechny tři jsme naráz udělaly stejný obličej. Naprosto zhnusený obličej. Lepík se k nám přiřítila ve svém – jako vždycky – velmi odvážně vypadajícím oblečku. Nejenže vypadá jako kurvička, ona se tak i chová! Nebo někde někomu na týhle planetě přijde normální milovat jednoho a další den zase druhýho kluka? Ano, láskou bych ji sežrala.

„Ahoj holky!“ začala pištět a mně tím řevem praskaly bubínky, zatímco Al vypadala, že sama pukne vzteky. Odtáhla jsem ji kousek od Rose, která se snažila s Lepíkem bavit.

 

„Ta kráva!“ začala nadávat Alice, jakmile jsme byly z doslechu. „Moje Prada! Chápeš to? Víš, jak dlouho jsem tu kabelku vybírala a jak dlouho jsem přemlouvala rodiče, aby mi ji koupili? A ona…“ nestihla to doříct, protože se k nám přihnal Jasper, tak trochu podivín, ale jinak celkem fajn kluk. A já byla Jasperovi vděčná, protože už jsem nemusela poslouchat ty žvásty o kabelkách. Svět se zbortí, když dvě holky budou mít stejnou kabelku. Měla jsem na práci něco lepšího.

 

„Chyběl jsem ti?“

„Ahoj,“ šeptala jsem skrz jeho rty, „podle toho, jestli jsem chyběla já tobě.“ Nic neříkal, jen kývnul hlavou. JO! Chyběla jsem mu, nejlepší zpráva dnešního dne!

„Ty mně taky,“ broukla jsem. „A jak bylo na táboře?“ To by mě hodně zajímalo, když jsi mi nenapsal ani jedinou textovku.

„Příšerný!“ Krásně umíš popsat situace, Mikeu.

„Nepsal jsi, nevolal, nic!“ začala jsem ho obviňovat a nasadila psí oči.

„Nebyl tam signál. A tak trochu jsem si užil s jednou holkou.“ No, to si ze mě děláš pr…ču!

„To je v pohodě, já jsem si tak trochu taky užila s jedním klukem. Nezávazně.“ Swanová, víš, že neumíš lhát?

„Tak doufám, že máš jeho číslo, nechci abys zůstala sama.“ Kreténe!

„Jasně, mám ho v rychlý volbě.“ Odkráčela jsem svižným krokem pryč. Pryč od něj.

 

Vystřelila jsem si to na záchodky. Ne jako většina lidí, vyvztekat se a kopnout do něčeho, co se nezničí, nebo si užít. Vytáhla jsem lihovku z kabelky a hrotem namířila na velké srdce. Mike a Bella 4ever? Ho*no! Už jsem přes slzy všechno viděla rozmazaně, ale pořád jsem máchala rukou před sebou a ničila naše společné dílo. Moje šťastná bublina se rozprskla. Chtěla bych vrátit čas, zpátky do prváku, kde jsem byla bezhlavě zamilovaná do Mikea, zpátky a znovu to srdce nakreslit a nikdy nedovolit, aby odjel na ten tábor.

 

„Hej, Bells, jsi v pohodě?“ Ne! To teda fakt nejsem v pohodě!

„Hmm,“ nebyla jsem schopná podat srozumitelnou odpověď.

„Pojď sem,“ roztáhnul svoji obrovskou náruč Edward. Můj nejlepší kamarád. „To se spraví, uvidíš.“ Vážně jsi tak naivní a věříš tomu? Proč, když se vidíme v tomhle roce poprvé, mě musíš utěšovat?

„Jojo,“ mumlala jsem do svetru, i když jsem tomu nevěřila. Sice to byl můj nejlepší kamarád, ale taky i Mikeův. Bohužel, když jsme se tu loni všichni sešli, Edward prostě padnul do oka všem.


„Mami?“ Bože, kde zase je?

„Mami, ty jsi delfínek!“ slyšela jsem svoji mladší sestřičku Emmu, jak rozkazuje. Vydala jsem se do koupelny, odkud šly ty šílené zvuky.

„Nemáš být na tréninku?“ A jéje, další křížovej výslech.

„Mám, ale bolí mě břicho,“ odpověděla jsem nabručeně a strhla ze sebe oblečení. Potřebuju horkou sprchu, hned!

„Bože, Bell, ty se tam holíš?“ Bože, mami, ty si tam necháváš deštný prales?

„Je to moje tělo, navíc tohle dělají všichni!“ začínala jsem být trochu nervózní.

„Zlato, já z tebe jenom nechci mít žádnou pornohvězdu!“ Hups, vážně to řekla před Emmou?

„Mami, co to je?“ začala se ptát.

„Vůbec nic!“ zařvaly jsme s mámou najednou.

„Jen, nedělala jsi s klukama nic, že ne? A i kdyby jo, řekla bys mi to, že jo?“

„Jo, mami, řekla bych ti to.“ Jasně, celá nadšená ti to celý převyprávím. Stejně jsem s nikým nespala, i když jsem Mikeovi řekla, že jsem si s někým užila. A Edward to určitě slyšel! Sakra, sakra, sakra!

 

1. září 2012

Tohle je fakt špatnej den. Nechápu, jak jsem ho mohla milovat. Nechápu, jak jsem mohla být taková husa. Nesnáším ho! A sebe za to, že jsem tohle někdy dopustila! Navíc mě štve Jessica – Lepík. Začala se lepit už i na Edwarda. Je to jen kamarád, ale jestli mu ta mrcha někdy něco udělá, tak ji zabiju. Al je navíc zblázněná do módy a Rose do zadku profesora McCourtna. Emmett se zbláznil do Rose a Jasper do Alice. A Mike do tý táborový. Jsem jedinej člověk, kterej dokáže bejt z osmi lidí lichej. Potřebuju obejmout!

 

Zaklapla jsem deník a hodila ho pod postel, aby ho nikdo nenašel. Vzala jsem svůj iPhone a vybrala z kontaktů maminku.

Obejmi mě…“ naklikala jsem rychle a ťukla na odeslat. Za vteřinku jsem uslyšela klepání na dveře. S ní nikdy nebudu lichá.

 


 

Pro srovnání - Bella a Lola.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek LOL - 1. kapitola:

 1 2   Další »
14.11.2012 [6:45]

Teerkaa98Tak jsem se nějak zatoulala na tvoje shrnutí a procházim tvoje povídky a taky čtu svoje komentáře... Řekněme, že jsem občas červená až... všude. Emoticon Tak jsem se rozhodla, že ti sem něco pěkného napíšu, proto abych se nestyděla za úplně všechny komentáře, ale především abych ti to mohla pochválit. Sice jsem ti to už řekla ve škole, ale když se to napíše tak je to Emoticon... trvanlivější Emoticon !
Je jasný, že začátky budou stejné jako film. Emoticon Proč ne? Nějak se to uvést musí a hlavně, jak jinak poukázat na rozvíjející se vztahy? Profesor, Mike, Edward, Jessica... Emoticon Věřím a moc se na to těším, že od třetí kapitoly, jak píšeš, to už bude plné zvratů a nečekaných situací, protože věřím (vím), že je popíšeš skvěle, jak jen to ty dovedeš Emoticon !!! Už se těším na pokračování a na to, že mě to bude bavit stejně, ne - li víc, jak film...!!! Emoticon Emoticon

15.10.2012 [21:15]

hanculin98Francouzskou jsem neviděla, ale kouknu na ní (okamžitě, vůbec jsem o původní verzi nevěděla!)
Je fakt, že tahle kapitola byla opravdu striktně podle filmu, dál už to snad bude lepší (2. kapitola bude taky hodně podobná, ale pracuji na těch pocitech a dalších rozdílech ;) ). Jen jsem tu povídku nějak chtěla uvést i pro ty, kteří ten film neviděli.
Bylo mi jasné, že s tímhle problémy budou, tak snad další kapitoly budou už jen lepší :).

10. RoxySalvatore
15.10.2012 [20:45]

Miluju francouzkou verzi LOL, nesnášim tu americkou a nesnášim Cyrus, američani to doslovně zkopírovali a ty to teď děláš taky... No, je to můj názor, nelíbí se mi to, ale někomu možná jo..

9. rcw
15.10.2012 [20:12]

Zbožňuju ten film,ale jen tu původní verzi. Viděla jsi i tu? Ačkoliv v tý americký je Ashley... Emoticon

15.10.2012 [19:36]

JusseppeJelikož jsem LOL viděla tak jen jsem ti chtěla říct že bys do toho měla dat víc své fantazie. Protože když to čtu tak mi připadá že bych četla scénář filmu a ne povídku! Je to to samý až na ty jména a na Lepíka - Přísavka. Jen ti chci prostě říct že tam děj trochu něco svýho a nekopíruj to z toho filmu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. martty555
15.10.2012 [17:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.10.2012 [17:11]

jesikataten film je uzasnej jeden z mych oblibenej Emoticon zrovna vcera jsem se na nej divala a rikala sem si ,ze by bylo super,kdyby nekdo napsal twilight na tohle tema. a dalsi den je tady lol Emoticon.diky splnila si mi prani a tesim se na dalsi dil a jedna otazka je edward upir no teda dve Emoticon budes telat i trailer ? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.10.2012 [16:33]

AlisonDLTen film jsem sice neviděla celý, ale jho začátek se mi líbil. Emoticon
Tak určitě jsi musela udělat úvod do děje, že? Proto to asi takhle vypadá...
Možná by to chtělo trochu více rozvíjet pocity, rozepsat se. Takhle mi to přišlo jako seznam na nákup. Já jsem ale tak taky schopná psát, neboj. :-D A někdy to ze sebe fakt tlačím násilím. :-D
Těším se na pokračování! Emoticon

15.10.2012 [15:47]

hanculin98Pokračování bude jiné, samozřejmě ;). Sice mi to bude ještě aslepoň kapitolu trvat, ale pak snad dostane hlavní slovo Stmívání Emoticon

3. kajka
15.10.2012 [14:55]

Přesně to mi moc nesedělo že je to stejný pokracko by se mohlo trochu odlišit od filmu

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!