Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? Epilog

Bells a Jake


Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? EpilogOd té doby, co jsem přestala být člověkem, jsem si prošla lecčím. Stal se ze mě upír. Bytost, která musí zabíjet, aby přežila. Stala jsem se členkou jedné z nejmocnějších rodin našeho světa. Ztratila jsem svou lidskou rodinu a dokonce i svoji lidskost, ale znovu jsem ji našla. A jako bonus novou rodinu a hlavně svoji věčnou lásku. Taková malá tečka za povídkou Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová. Přeji příjemné čtení. Chloe.

Epilog

Od té doby, co jsem přestala být člověkem, jsem si prošla lecčím. Stal se ze mě upír. Bytost, která musí zabíjet, aby přežila. Stala jsem se členkou jedné z nejmocnějších rodin našeho světa. Ztratila jsem svou lidskou rodinu a dokonce i svoji lidskost, ale znovu jsem ji našla. A jako bonus. Novou rodinu a hlavně svoji věčnou lásku.

Cullenovi Demetriho z počátku přijímali s rozpaky kvůli jejich společné minulosti, za kterou jsme už ale udělali tlustou čáru, a když přislíbil, že se bude chovat slušně a skutečně se tak stalo, brali ho.

Lovil spolu se mnou zvěř, přestože ho to příliš neuspokojovalo. Snažil se to na sobě nedat znát a já ho za to milovala víc než kdy předtím. Milovala jsem ho jako nikoho v životě.

Žít s Cullenovými bylo jako mít spoustu sester i bratrů. Ačkoliv Esme s Carlislem mě brali spíše jako dceru. Respektovala jsem je a byla za to ráda, protože jsem je měla všechny opravdu moc ráda.

Bella s Edwardem jsou šťastní, jako kdyby se nic z toho nikdy nestalo a my se s Bellou dokonce kamarádíme. Konečně jsem v ní poznala tu dívku, o které mi Edward tolik vyprávěl ve Volteře.

Nedávno jsme se přestěhovali spolu se zbytkem rodiny na Aljašku. Máme dům velký jako palác daleko za městem a aby taky ne, když nás už bylo tolik. Chodíme společně na jednu střední školu a pro veřejnost jsem Edwardova sestřenice, což je díky naší podobě celkem věrohodné krytí.

Na Aljašce je příroda divoká. Spousta možností k lovu zvěře. Pořádáme hromadné víkendové lovy, na které se přidává i Jacob, který se s námi přestěhoval také. Odmítl se ale zapsat do školy. Prý není pako a jedna maturita mu stačí, ale já myslím, že se obává, že podruhé už by tu maturitu ani zvládnout nemusel. Tráví všechen svůj čas s Nessie a už nyní je vidět, že z nich jednou bude vážně hezký pár, protože už teď jsou úžasně sehraná dvojka.

A kdybychom se zaměřili na tu druhou stranu mé rodiny…

Mariana hnije v base, což mi ani trochu nevadí. Rolland a má matka žijí ve Volteře, nutno podotknout, že spokojeně. Sophie mě jezdí navštěvovat vždy, když se s Arem pohádají, což není tak často, jak by se mohlo zdát. Mají se opravdu rádi. I když se tomu dost těžko věří a ani ona by to předním nikdy nepřiznala.

Rolland se u Volturiových také zabydlel. Nahradil Demetriho místo v gardě na postu stopaře a spolu s Jane vždy doprovázejí Sophie na jejích návštěvách u nás. Byl z nich vážně hezký pár.

Co se mého jména týká, Volturiová používat nemůžu a ani nechci. Nabídli mi sice jméno Cullenová, ale to jsem zdvořile odmítla. Jsem prostě Mercerová. To mi nikdo a nic neodpáře, a ani bych to nechtěla.

Kdybych mohla něco změnit, nezměnila bych nic. Teď jsem naprosto a dokonale šťastná. Šťastnější už bych být vážně nemohla a takhle by to mělo zůstat navěky, ale nezůstalo.

Opravdu netuším, proč se vždycky najde někdo, kdo se vám to štěstí rozhodne zničit.


 

Tento epilog je částečně prologem ke druhé řadě povídky Lilliane Mercerová, Volturiová a Cullenová. Slyšíte správně. Povídka je zpátky a já také. Doufám, že si na ni i vy vzpomenete, přestože mi její příprava trvala déle, nežli jsem původně předpokládala.

chloe.

Spin-off


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? Epilog:

 1
12.06.2020 [19:27]

chloeDekuji :-)

8. Petronela webmaster
12.06.2020 [13:52]

PetronelaOdkaz je opět aktivní Emoticon

11.06.2020 [21:21]

chloeTo ne no u uz publikovane clanku to nezmenim ve shnuti by to nicmene jit melo tak to zkus a diky za komentare Emoticon

6. vinnetou
10.06.2020 [20:28]

Btw ten spin-off mě asi nepresmeroval správně.

5. vinnetou
10.06.2020 [20:27]

Jeee,to je hezký skoro konec:)
Doufám,že se rozhodneš pokračovat:)

Povídka mě opravdu moc bavila,máš talent!na začátku jsem si říkala,proč jsi zabila Tylora,ale potom to mělo smysl. Fakt super krásný to bylo Emoticon Emoticon Emoticon

24.01.2016 [18:54]

chloeDalsi kapca bude do administrace vlezena uz tento tyden. Mate radost?

24.01.2016 [13:38]

Příjemné zakončení povídky.:) Těším se na další díl :) Tak šup, šup :)

2. Luucciikk
16.01.2016 [10:24]

Jo,byla to skvělá povídka.všechny díly byly super.děkujeme za Epilog,který jsem hledala všude a nemohla přijít na to kde je Emoticon Emoticon Emoticon

1. Emma
09.01.2016 [18:23]

Nepamätám si tu už svoje meno, ani heslo, ale na túto poviedku by som nemohla zabudnúť Emoticon Som rada, že si späť Emoticon Rýchlo, rýchlo píš Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!