Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lilith 1

1.esiinka-Zatmění


Lilith 1Příběh o Belle, která přijíždí do Forks, začít nový život. Bella má problém. Nemůže najít toho pravého. Najde ho ve Forks?

Prolog - Pohled vypravěče
Dívka se zlatou korunou v havraních vlasech seděla na trůně v obrovské místnosti.Otevřely se velké dveře ze silného dřeva. Dveřmi vešla dívka se stříbrnou korunkou, mahagonovými vlasy a očima modrýma jako samo nebe. Byla krásna, vypadala na 18 let. Klekla si před trůn a sklonila hlavu.
„Isabell, jsi sbalena? Vážně tam chceš jet?" optala se dívka s havraními vlasy té druhé dívky.
„Ano, Evo. Rozhodla jsem se," řekla Isabell a objala Evu.
„Dobře, Isabell. Dojdi si pro zavazadla a přijď do garáže. Přinesu ti vše potřebné," řekla Eva. Isabell odešla do svého pokoje pro zavazadla. Vydala se chodbou ke schodům, kterými sešla do garáží. Eva stála vedle Adama.
„Bello, vážně tu nechceš s námi zůstat?" zeptal se Adam.
„Ne, Adame," řekla Bella Adamovi a vzala si od Evy dokumenty. Nastoupila do auta a vyjela od jejich hradu. Od Evy, její kamarádky, která se vdala za Adama. Za muže stvořeného z prachu, kterému se Bella odmítala a nechtěla podřídit, proto byla vyhnána na Zem a za ní následovala Eva s Adamem. Ptáte se odkud přišli. Povím vám to, přišli z ráje. V Bibli je tam o těhlech tří hodně napsáno. Ptáte se, kde je v Bibli Bella, že o ní v Bibli není žádná zpráva. Mýlíte se. Je tam o ní zmínka, ale je napsaná jiným jménem. Její celé jméno je Isabella Lilith. Potom co ji Bůh vyhnal z ráje, Bella získala schopnosti. Ovládá živly, uzdravuje pouhým dotekem, je štít a dokáže přeměnit své tělo v kov. Po pár dnech doplnila Bella své jméno příjmením, které jí vyhovovalo. Její jméno znělo Isabella Lilith Ekwivalenti. Což v našem jazyce znamená rovnocenná.


1. kapitola - Pohled Belly

Konečně jsem odjela z té díry. Konečně jsem pryč. Konečně jsem volná. Zastavila jsem na kraji silnice u útesu. Vylezla jsem ven a zakřičela z plných plic. Zhluboka jsem se nadechla. Vzala jsem si dokumenty o mém novém bydlišti. Pročetla jsem si je a dala do kabelky. Takže Forks. Mám zavolat nějaké Esme Cullenové, která mi zařizovala bydlení. Nastoupila jsem do auta a rozjela jsem se do Forks. Vzala jsem si mobil a zadala číslo. Zapnula jsem si reproduktor a čekala, až to někdo vezme.
„Prosím, Cullenovi," ozve se z telefonu mužský hlas.
„Dobrý den, mohl byste zavolat paní Esme?" zeptám se.
„Jistě. Miláčku, někdo se po tobě ptá," řekne ten hlas.
„Prosím, Esme Cullenová," ozve se z druhé strany
„Dobrý den, jsem Isabella Ekwivalenti, měla jste mi z rekonstruovat ten dům v lese," řeknu a zatočím na Seattle.
„Jistě. Kdy se přijedete podívat?" zeptá se mně milým hlasem. Podívám se na hodiny. 15:43.
„Za hodinu nebo dvě bych měla být ve Forks," řeknu a dupnu pořádně na plyn. Vjedu do Seattlu.
„Dobře. Kde se sejdeme?" zeptá se. Zapnu si navigaci a naťukám Forks.
„U policejní stanice?" zeptám se jí.
„Jistě. Tak za hodinu. Nashledanou," řekne Esme.
„Nashledanou," řeknu a vypnu hovor. Přišlápnu plyn, až na podlahu. Rozdrnčí se mi mobil. Příjmu hovor.
„Bello, jak se máš, Nechceš se vrátit?" zeptá se Eva. Já se toho klidu nedožiji.
„Mám se fajn. Ne, nechci, jsem pryč jenom dvě hodiny, Evo," řeknu jí a zakroutím hlavou.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lilith 1:

 1
1. verča
23.01.2015 [8:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
SUPER...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!