Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Like me - 3. kapitola

3


Like me - 3. kapitolaTak a máme tady další dílek Like me. Jak vnímá Alec odloučení od Bree? A jak se k ní zase dostane? Taková menší pocitovka, tak se vám snad bude líbit. Vaše AndyBCullen a LoWEe.

ALEC:

Ve Volteře to bylo pořád stejné. Střídaly se jen čtyři činnosti a to mise, krmení, zasedání a trénink. Z mně neznámého důvodu, mi chyběla ta novorozená od Cullenů – Bree. Bylo to jako přijít o mladší sestřičku. Viděl jsem ji jen jednou, ale chyběla mi víc, než Jane, když jsem na dlouhé misi. Jane miluji, ale od doby, co vstoupila do gardy, se hrozně změnila. Neviděl jsem ji pouhý týden, ale připadalo mi to jako roky.

„Aro pořádá další zasedání,“ řekl mi Demetri a odešel.

„Díky,“ šeptl jsem, ale bylo více než jasné, že mě slyšel. Nandal jsem si skoro černou kápi a vyrazil do sálu.

V sálu už byli všichni shromáždění a já se zařadil na své místo vedle Jane. Ta si všimla, že jsem myšlenkami zase někde pryč, a potichu na mě zavrčela. Usmál jsem se na ni a věnoval se tomu, co Aro říkal, ale stesk jsem cítil pořád. Stal se mojí součástí a já moc dobře věděl, že se ho zbavím, až ji zase uvidím.

„… zařídil všechny zvláštně obdarované Culleny,“ řekl a koukl se s úsměvem na mě, „ale budeme k nim muset poslat někoho, kdo pohlídá, že dodrží to, co slíbili.“

„Aro, proč by to nemohl být zrovna Alec, který tento skvělý nápad vymyslel?“ zeptala se Jane s potutelným úsměvem na rtech.

„Ale proč ne,“ řekl Aro nahlas.

„Zabal si, Alecu, a ještě dnes vyrazíš,“ řekl Aro.

„Budeš nás průběžně informovat, jak se situace vyvíjí. Také nám podáš informaci o tom, jaký má ta novorozená dar, jasné?“ zeptal se pro změnu Caius. Neměl jsem ho rád. Připadal mi falešný.

„Ano,“ řekl jsem.

„Běž si tedy zabalit,“ řekl Marcus nepřítomným hlasem a pak nás zase přetal vnímat.

Poklonil jsem se vládcům a vydal se k východu. Cestou jsem ještě šlehl pohledem k Jane, která mi zařídila cestu mezi vegetariány. K Bree...

Šel jsem lidským krokem až k bráně ze sálu, aby to nevypadalo, jako bych se tam těšil.

Těžká brána zapadla do pantů s velikým bouchnutím a já se rozběhl, jak nejrychleji jsem dokázal. Doběhl jsem k sobě do pokoje a vytáhl ze skříně oblečení, které nedávno Jane nakoupila. Aspoň v něčem byla výhoda mít jako sestru nákupního maniaka.

Rozhlédl jsem se po pokoji a uvědomil jsem si, že nemám žádný kufr. Na cesty, na které jsem normálně jezdil s gardou, jsem si moc věcí nebral, takže se mi to vešlo do malé tašky, ale teď jsem měl v plánu zůstat déle. Najednou se mi v pokoji objevila moje malá sestřička s ohromným černým kufrem v ruce. „Děkuji ti, Jane,“ poděkoval jsem sestře a vzal si od ní kufr, do kterého jsem začal skládat své věci.

K večeru jsem šel dolů do garáže. Už jsem chtěl nastoupit do auta, když se objevila Jane. Nejdřív se zatvářila nejistě, ale nakonec mě objala.

„Budeš mi chybět!“ šeptla mi do ucha a pak se ode mě odklonila. Nasadila falešný úsměv, ale já ji měl za těch několik staletí prohlídnutou.

„Ty mně taky…“ šeptl jsem za ní, když odcházela, a nastoupil do svého černého Ferrari, které si vezu s sebou do toho hnusného blátivého městečka Forks. Nasadil jsem doslova nadlidskou rychlost. Na tachometru byla už dvoustovka, ale já pořád přidával. Auto si to svištělo ohromnou rychlostí, ale já skoro nevnímal krajinu před sebou. Strašně jsem se totiž těšil, až budu ve Forks. Cestování jsem měl plné zuby kvůli neustálým misím, a tak jsem byl potěšen z nabídky tohoto úkolu. Ale to nebyl jediný důvod mé radosti. Ten druhý byla ona, Bree…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Like me - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!