Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Life With Them - 9.kap.

Stephenie Meyer apple


Life With Them - 9.kap.Všichni si užívají tichou pláž a Jessica má na Audrey poněkud vlezlé otázky ..

Blbli jsme a máchali se ve vodě, až jsme byli všichni na kost mokří. Smáli jsme se a já byla ráda, že můžu právě s nimi strávit mé poslední americké chvilky.

„Hey Audrey.“ doběhla mě Jessica.

„What´s up?“ <Copak?> usmála jsem se na ni.

„Can I ask you for something?“ <Můžu se tě na něco zeptat?> zeptala se a já kývla na souhlas.

„You and Edward Cullen. You are together like.. you´re dating, aren´t you.“ <Ty a Edward Cullen. Jste spolu jako.. chodíte spolu, že?> položila otázku a já přemýšlela, jestli jsem to pochopila vážně správně.

„What do you think?“ <Co myslíš?> odpověděla jsem otázkou.

„You know, he helped with this hand and Mike said, how you went by him before than you went away from school. And he said too, Edward hugged you, so.. have you anything with Cullen?“ <Však víš, pomohl ti s tou rukou a Mike říkal, že tě viděl, jak jsi k němu šla předtím než jste odjeli ze školy. A taky říkal, že tě Edward obejmul, takže .> dořekla a já se začala culit. Když si promítnu hlavou, že by to tak vážně mohlo vypadat! Ale chodit s tímhle šílencem? To mě opravdu rozesmálo nahlas.

„Why are you asking me for this?“ <Proč se mě na to ptáš?> ptala jsem se mezi záchvatem smíchu. „Do you like him?“ <Líbí se ti?>

„Definitely not!“ <Rozhodně ne.> namítla. Začala jsem ji provrtávat pohledem a Jess se začala usmívat.

„He is handsome, right? You know, he was on his own. He never speak with his classmates. He is always with his family. But now. He spoke with you and than he hugged you. Sorry, I am just curious..“ <Je hezký, že? Víš, on byl sám. Nikdy nemluvil se svými spolužáky. Vždycky byl se svou rodinou. Ale teď, mluvil s tebou a pak tě objal. Promiň, jsem jen zvědavá.> omluvně se na mě usmála.

„I know, sometimes he has really weird behaviour..“ <Já vím, někdy má opravdu divné chování.> podotkla jsem.

„Hey girls, quickly.“ <Hej holky, rychle.> zavolal na nás z dálky Eric a my zrychlily.

„Jess, maybe I know something about him, but I don´t know him actually. Do you want him?“ <Jess, možná o něm něco vím, ale vlastně ho neznám. Ty ho chceš?> mrkla jsem na Jess. Uculila se na mě a zahleděla se do dálky před sebou.

„I tried to get him. I tried to speak with him. But he was distant to me every time. And when I saw that he don´t want any girl from school so I started to think he is gay. But now, you know. He probably wants you, but you go away. Today.“ <Zkoušela jsem ho dostat. Zkoušela jsem s ním mluvit. Ale pokaždé byl tak odměřený. A když jsem viděla, že nechce žádnou holku ze školy, tak jsem si začala myslet, že je gay. Ale teď, víš. Asi chce tebe, ale ty jedeš pryč. Dneska.> přestala mluvit. Myslela jsem, že ji to opravdu mrzí, ale pak jsem zahlédla, jak se potutelně usmívá.

„I know. But I have his phone number, so I think I didn´t see him for last time.“ <Já vím. Ale mám jeho telefonní číslo, takže myslím, že jsem ho neviděla naposled.> řekla jsem. Když ona předstírala náklonnost, já se rozhodla vytáhnout eso, které ji nemohla ani napadnout, že bych mohla mít.

„Oh, that is great.“ <Ou, to je skvělé.> rozpačitě řekla.

“Hey guys. Wait!“ <Hej lidi. Počkejte!> zakřičela na ně. Doběhly jsme je. Seděli už na nějakém šutru a koukali na moře. Přisedly jsme si s Jess k nim a taky se zahleděli před sebe. Bylo neuvěřitelné, jaký tu byl klid.

„So, you go away. Today in the evening.“ <Tak, ty jedeš pryč. Dneska večer.> narušila to ticho Angela.

„Yeah.“ posmutněle jsem reagovala. Chvíli jsme byli ticho.

„Do you give your phone number to us? Or your address or mail or something.“ <Dáš nám tvoje číslo? Nebo tvoji adresu nebo mail nebo něco.> řekl Mike. A Angela horoucně přikyvovala.

„Only when you give me yours.“<Jen když mi dáte vaše.> prohodila jsem a vyplázla na ně jazyk. Usmáli se a všichni jsme si vyměnili čísla, adresy a maily.

„So, Shall we eat somewhere?“ <Tak, půjdeme se někam najíst?> prohodil Eric. Začali jsme se smát, protože už jsme věděli, že z nás byl vždycky Eric ten nejhladovější. Ale nakonec jsme se zvedli a zamířili k autům. Jela jsem sama a bylo to dobře. Potřebovala jsem si utřídit myšlenky. Přece jen, tohle jsem ani za mák netušila, že by se mi mohlo stát. Poznat knižní postavy. Hodila jsem to za hlavu a rozhodla se, že si užiju poslední společné chvíle. Měla jsem ještě nějaké tři hodiny před odjezdem.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Life With Them - 9.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!