Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Life With Them - 10.kap.

Harry Potter - opravdu nenávidí Twilight


Life With Them - 10.kap.Audrey se naposledy vidí s Mikem, Angelou, Jessicou a Ericem. Nebo si to prozatím alespoň myslí..

Vyjela jsem za Angeliným autem na silnici. Jeli jsme ani ne deset minut a už jsme parkovali. Byl to ten stejný podnik, ve kterém jsem s nimi byla před dvěma dny. Usadili jsme se a objednali si.

„So.. When you come to home?“ <Tak, kdy se vracíš domů?> horoucně se zeptala Angela.

„At seven. We have two hours yet.“ <V sedm. Máme ještě dvě hodiny.> mrkla jsem na ně.

„Yeah, so.. Do you sometime visit us again?“ <Jo, takže.. Navštívíš nás někdy znova?> ptal se Mike.

„Oh, I don´t know that. I would glad to see you again. Really, you are so great and kind.“ <Ou, to já nevím. Ráda vás znovu uvidím. Opravdu, jste tak skvělí a milí.> odpověděla jsem.

„Come on sweetie. We are glad to met you. Or maybe.. We will visit you. What do you think?“ <No tak zlato. My jsme rádi, že jsme tě poznali. My tě navštívíme. Co myslíš?> reagoval Mike. Koukla jsem na obličeje ostatních. Všichni byli nadšení. Až na Jessicu, ta se tvářila nějak rozpačitě.

„If you want, I can to show you a lot of interests. Like our clubs and pubs or our shops and something else.“ <Jestli chcete. Můžu vám ukázat hodně zajímavostí. Jako naše kluby a hospůdky nebo naše obchody a tak dál.> radostně jsem téměř zapěla.

„That sounds really great.“ <To zní opravdu skvěle.> posmutněle řekla Angela. Mezitím nám servírka donesla jídlo.

„What´s up?“ <Co je?> pohlédla jsem na ni.

„You go away and I thought, you can be a great friend, really. Already now you are so awesome person. I don´t want you to go away!“ <Jedeš pryč a já myslela,, že můžeš být skvělá kámoška, fakt. Už teď jsi úžasná osoba. Nechci, abys jela pryč.> dořekla Angela a pevně mě objala kolem pasu. Musela jsem se pousmát a objala jsem ji taky.

„Come on, we have our addresses and emails, you´ll know everything about me. I´ll write to you everyday, if you´ll want it.“ <No tak, máme naše adresy a emaily, budete vědět všechno o mně. Budu vám psát každý den, když budete chtít.> snažila jsem se ji povzbudit.

„You´re dead right! I enjoy to that.“ <To si piš! Těším se.> řekl Mike a hodil ruku kolem mých ramen. Bylo opravdu hezké vědět, že stojí o mé přátelství. Doma jsem měla hodně přátel, ale tihle čtyři lidi, když nepočítám Edwarda, byli tak odlišní, tak nekomplikovaní a bezprostřední.. připomínali mi mě. Užívala jsem si Angelino objetí a Mikovu ruku.

Pomalu jsme dojídali a já si začala uvědomovat nevyhnutelné loučení. Bylo šest hodin, nejvyšší čas, abych už jela. Vyšli jsme k našim autům a na mě dosedal smutek.

„So, you can write me everytime. I love you, sweetie. See you soon.“ <Takže, můžeš mi psát kdykoliv. Mám tě ráda, zlato. Brzy se uvidíme.> řekla Angela a znova mě pevně objala. Opětovala jsem ji to. Přistoupila ke mně  Jessica a také mě objala. Bylo to ale chladné obětí. Stále jsem nechápala ty předchozí otázky na Edwarda. Měla ho ráda? Nebo to bylo jen kvůli tomu, že ji odmítl a o mně měl zájem? Snažila jsem se tyhle myšlenky vytěsnit z hlavy aspoň pro teď.

„Come here, beautiful.“ <Pojď sem, krásko.> mrkl na mě Eric a už si mě mačkal k sobě. Bylo to úžasné, objímat se s nimi. Musela jsem se v duchu smát. Zbýval Mike. Přiřítil se ke mně a mačkal mě v náručí.

„You are really great girl and I glad to met you.“ <Jsi opravdu skvělá holka a rád jsem tě poznal.> šeptl mi Mike do vlasů a chvíli se mi zdálo, jako kdyby mě do nich i líbl. Teď jsem si uvědomovala jeho celkem mužnou hruď. Jeho objetí bylo odlišné od toho Edwardova. Cítila jsem Mikovo bijící srdce. Někdo si opodál významně odkašlal.

„I love you, baby.“ špitl mi Mike rychle do ucha. Na chvíli jsem strnula. Jak to mám brát? Milovat nebo mít rád? Zaskočilo mě to, ale donutila jsem se pohnout, abych nevypadala moc divně.

„Don´t forget to us.“ <Nezapomeň na nás.> usmála se na mě už z dálky Angela

„Definitely not! But you dont´ too!“ <Rozhodně ne! Ale vy taky nezapomeňte.> vyplázla jsem na ně jazyk a prohlížela jsem si je asi naposledy. Vypadali tak opravdově, byli tak úžasní. Mohla bych o nich básnit hodiny a hodiny. Mávla jsem jim z auta a vjížděla jsem na cestu směr Seattle. Naposledy jsem se koukla do zpětného zrcátka. Stáli tam a mávali mi. Bylo to opravdu neuvěřitelné. Stále mi hlavou procházely Mikova slova. I love you? Přece mě za tři dny nemůže milovat. Asi to znamenalo: Mám tě ráda. Jo, to by mohlo odpovídat. Ale co když.. Potřásla jsem hlavou do stran, abych vytřepala myšlenky o Mikeovi pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Life With Them - 10.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!