Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Liam, moje záchrana - 7. kapitola

honeymoon


Liam, moje záchrana - 7. kapitolaJak bude probíhat rande Liama a Belly?

Jeli jsme s Liamem po neznámé cestě a já vůbec netušila, kam máme namířeno. Najednou odbočil na odlehlou příjezdovou cestu, a tam jsem spatřila malou, ale krásnou restauraci. Liam se usmál a jak pravý gentleman mi otevřel dveře od auta, hned jsem ho chytla za ruku a šli jsme dovnitř. Překvapilo mě, že tam nikdo nebyl, ale nevadilo mi to, aspoň budeme mít klid.

„Pan Warner?“ zeptala se hosteska.

„Ano,“ řekl Liam.

„Zavřeli jsme restauraci na celý večer, jak jste si přál, nikdo sem dnes nepřijde,“ řekla hosteska.

„Děkuji vám, o platbě si promluvíme, až budeme odcházet,“ řekl Liam a já nevěřila svým uším.

On nám zamluvil celou restauraci?

„Ty jsi zamluvil celou restauraci?“ zeptala jsem se ho nevěřícně.

„Samozřejmě, myslela sis, že bych tě vzal někam, kde by nás všichni rušili a my bychom si nemohli pořádně užívat jeden druhého?“

„No, myslím, že ano,“ řekla jsem trochu zaskočeně.

Liam jenom zavrtěl hlavou, usmál se a políbil mě. Sedli jsme si doprostřed restaurace ke stolu pro dva a čekali na číšníka, ten po chvíli přišel a já si objednala. Liam jenom slušně odmítl a spiklenecky na mě mrkl. Muselo by to pro něj být hrozné jíst lidské jídlo a ještě se přitom tvářit uvolněně. Usmála jsem se na něj a on mě pohladil po tváři.

„Je tohle možné?“ zeptal se.

„Co?“

„Jsem tady s nejkrásnější a nejlaskavější dívkou, kterou jsem kdy potkal a ta mě miluje,“ řekl.

„Nejsem nejkrásnější Liame, kdyby ses podíval ve škole pořádně, zjistil bys, že většina holek je mnohem hezčí než já,“ řekla jsem.

„Proč si tohle pořád myslíš, máš tak malé sebevědomí, jsi nejkrásnější dívka, kterou znám a to mi nikdo nevyvrátí, přece jenom, za 500 let jsem viděl dívek docela dost,“ řekl Liam a já se tvářila překvapeně.

„500 let?“ zeptala jsem se ho.

Liam přikývl a začal vyprávět.

„Narodil jsem se asi před pěti sty lety v Anglii. Pocházel jsem ze šlechtické rodiny a žilo se mi jako v ráji. Každý mou rodinu znal a každý nám záviděl. Byl jsem tehdy nejžádanějším mládencem. Neměl jsem ale chuť, se ženit, raději jsem jezdil na lovy se svým služebnictvem a bratry, ti byli samozřejmě dávno ženatí a mně pořád říkali, že se mám oženit také. Já ale nepotkal žádnou dívku, která by mě okouzlila. Všechny dívky v té době myslely jenom na bohatství, moc a krásu. Můj otec se velice snažil, abych si někoho našel, a proto pořádal mnoho bálů, na které zval veškerou šlechtu. Jeden z těch bálů se mi ale stal osudným. Bylo mi tehdy dvacet let, konal se zrovna bál na počest zasnoubení jednoho otcova přítele a naše rodina byla samozřejmě pozvaná také. Na tom bálu, byli také Serena a Dan, tehdy jim bylo něco málo přes pět set let a patřili také mezi šlechtu. Tehdy žil jeden muž jménem Samuel a byl něco jako můj rival. Nenáviděl mě a já jeho. Netušil jsem, že tu noc se mě pokusí zabít, ale stalo se. Jeho sloužící mě vylákali ven. Řekli mi, že se mnou chce mluvit jedna důležitá osoba. Když jsem došel na odlehlé místo, všichni se na mě sesypali a pobodali mě noži. Připadal jsem si tehdy jako Ceasar. Skoro jsem už vykrvácel, když mě Serena a Dan našli, cítili moc krve a zajímalo je, co se stalo. Odnesli mě rychle na své panství, a tam mě proměnili.

Když jsem po třech dnech spalující bolesti otevřel oči, neměl jsem nejmenší tušení, co se děje. Serena a Dan mi tehdy vysvětlili, co se stalo a já tomu nemohl uvěřit, myslel jsem, že upíři jsou jenom povídačky na strašení malých dětí, pak jsem ale ucítil tu žízeň a hned mi bylo jasné, že nežertují. Řekli mi, že mám dvě možnosti, buď  žít jako většina upírů, nebo jako oni a pít jenom zvířecí krev. Souhlasil jsem s druhou možností a začal žít jako oni. Přestěhovali jsme se na samotu, abych nebyl nebezpečný. Věděl jsem, že na svou rodinu musím zapomenout a bylo mi to líto. Chtěl jsem se Samuelovi pomstít, ale pak jsem zjistil, že jeden sluha prozradil, co provedl, a byli všichni popraveni. Moje rodina byla podle Sereny a Dana utrápená, pořád se totiž ještě účastnili všech společenských akcí. Po pár letech jsem se dokázal už docela slušně ovládat, a tak jsme se přestěhovali více mezi lidi, ale už na jiné místo.

Nikdy jsem nezabil člověka, ani Naomi, Damien, Nate a Adriana. Všechny čtyři jsme je našli asi před tři sta lety, každého zvlášť samozřejmě. Naomi a Damien se do sebe hned zamilovali a jiné to nebylo ani u Adriany a Nata. Serena a Dan nám byli a jsou pořád skvělými rodiči a vždy nám se vším pomáhali, každý si o nás myslí, že jsme skvělá rodina a za to vděčíme hlavně těm dvěma.“

„Páni,“ vydechla jsem.

Liam se zasmál a políbil mě. Ani jsem si nevšimla, že už donesli jídlo, jak jsem se zaposlouchala do Liamova příběhu.

„Díky, že jsi mi ten příběh řekl.“

„Já děkuji, že sis ho poslechla,“ řekl Liam.

Když jsem snědla jídlo, ještě jsme si dlouho povídali. Liam mi vyprávěl o životu na zámku a já zaujatě poslouchala. Když Liam skončil, zjistili jsme, že už je skoro deset večer a zítra nás čekala škola. S povzdechem jsme se zvedli a jeli zpět do Forks.

Když jsem byla u dveří, políbila jsem Liama. Líbali jsme se snad pět minut, když jsem se odtáhla, abych mohla dýchat.

„Miluju tě,“ řekl Liam a pohladil mě po tváři.

„Taky tě miluju,“ řekla jsem a objala ho.

„Já tebe víc,“ řekl Liam šibalsky.

„Přijdeš dneska?“ zeptala jsem se ho.

„Ano, jestli si to přeješ," řekl mile Liam.

„Samozřejmě.“

„Tak se vrátím, hned jak Charlie usne,“ řekl Liam a naposledy mě políbil.

Jenom jsme se usmála a vešla do domu.

„Ahoj, jsem doma,“ řekla jsem nahlas.

„Ahoj, Bells, bavila ses dobře?“
„Jo, šli jsme s Liamem do restaurace, kterou on celou zarezervoval, bylo to moc fajn a já se vážně bavila,“ řekla jsem.

„Tak to jsem rád,“ řekl Charlie, ale vypadalo to, že ještě neskončil.

„Víš, jen doufám, že jste opatrní, co se týče, no, fyzické lásky,“ řekl Charlie.

„Tati, myslím, že tohle spolu řešit nemusíme,“ řekla jsem.

„No, já myslím, že bys měla vědět, že nemusíš dělat nic, co sama nechceš,“ řekl Charlie.

„Tak jo, myslím, že jsme pro dnešek skončili. Jestli tě to zajímá, tak Liam není jako ostatní kluci.“

„Fajn, už tě nebudu trápit,“ řekl Charlie a šel se dívat na televizi.

Jenom jsem si oddechla a šla se vysprchovat. Po hodině šel Charlie spát a já otevřela okno.

„Ahoj, Bello,“ řekl Liam a políbil mě.

„Ahoj,“ řekla jsem a uvelebila se mu na hrudi.

„Stýskalo se mi,“ dodala jsem.

„Mě taky,“ řekl Liam.

Zavřela jsem oči a pomalu usínala na Liamově hrudi. Miluji ho a doufám, že on mě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Liam, moje záchrana - 7. kapitola:

 1
2. Kačka
02.09.2011 [20:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Petronela webmaster
17.07.2011 [13:53]

PetronelaPořád čekám nějaký hrozný zvrat v příběhu a ono nic. Vždy jsem napnutá, že se něco stane a ono je všude klid jak po pěšině Emoticon. Asi bych se měla trochu uklidnit, jinak si tu povídku neužiju Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!