Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lesbické upírky - 6. kapitola

Celý Emmet. Ten aby neměl při sobě medvídka :D


Lesbické upírky - 6. kapitolaJak to dopadne s Claire a Isabellou? Půjde zachránit bratra, nebo zůstane se svojí přítelkyní, čímž by si možná navždy uzavřela možnost Andrewa vidět? P.S. Další omluva. Vím, že jsem nemožná a že dlouho čekáte, ale nějak mi poslední dobou unikají nápady. Opravdu se moc omlouvám a doufám, že tím neztratím svoje příznivce.

 

Claire se zvedla a postavila se přede mě. Dívala se na mě odhodlaným, ale přesto zničeným pohledem. Stiskla jsem víčka, jako bych chtěla potlačit slzy. Nechápala jsem to. Nechápala jsem její chování. Jenže nebyl čas nad něčím přemýšlet. Smutně jsem zavrtěla hlavou a udělala jsem pár kroků dozadu.

„Promiň, Claire. Však já se vrátím,“ zašeptala jsem.

„Jenže já už tady nebudu!“ zakřičela. Vyrazila jsem ze dveří, abych nemusela snášet ten pohled. Stačila jsem si ještě všimnout, jak ji Alice chytila kolem ramen a konejšila. Cítila jsem strašnou bolest. Část mého já na mě křičela, že dělám chybu, jenže můj mozek to odmítal přijmout. Na prvním místě je přece rodina. Až do ní Claire bude patřit, bude pro mě stejně důležitá jako Andrew. Znělo to sobecky, ale neměla jsem na vybranou.

„Jsi v pohodě?“ zeptal se mě Edward.

„Jo,“ kývla jsem a nastoupila do svého auta. „Pošlu ti myšlenku až budeme na místě,“ zamumlala jsem a zabouchla dveře. Nastartovala jsem a vyjela na silnici. O chvíli později jsem si všimla, že se na mě nalepilo stříbrné Volvo.

Nedokázala jsem se soustředit na jízdu, ačkoliv jsem upřeně zírala před sebe. V myšlenkách jsem byla u Claire a u dnešní noci. Pořád mám před očima ten drastický obrázek. Bezvládně ležící tělo vysáté do poslední kapky krve. Tělo Dominica Barnese. Nevím, proč tam přišel, ani co hledal, ale je jisté, že Claire se mu pomstila za to, co udělal. Jen doufám, že Carlisle a ostatní to tělo dobře „uklidili“. Doteď jsem jim vlastně ani nepoděkovala. Nechápala jsem, proč to všechno dělají, ale byla jsem jim vděčná.

Uvědomila jsem si, že se pomalu blížím k Port Angeles. Knihkupectví bylo hned na kraji.

Jsme na místě, vyslala jsem Edwardovi myšlenku a jeho auto zpomalilo. Pak se mi ztratilo z dohledu. Posledních pár metrů jsem tedy dojela sama. Zaparkovala jsem na krajnici a vystoupila. Moje mrtvé srdce se mi svíralo strachem. V krku jsem měla knedlík. Pomalým krokem jsem se přibližovala k obchodu. Bylo časně ráno, takže tu nikdo nebyl. Obezřetně jsem se rozhlížela kolem sebe. Nikde se nic nehnulo a všude bylo hrobové ticho.

„Tak jsi tady,“ ozvalo se za mnou. Prudce jsem se otočila a střetla se s očima Tylera Barnese. Staršího Dominicova bratra. Vyjeveně jsem na něj zírala.

„Co tady děláš?“ vydechla jsem. Pokřiveně se usmál. Ten úsměv mi připomněl Edwarda, ale přesto se mu zdaleka nepodobal. Tylerův úsměv byl plný zášti a nenávisti.

„Čekám tu na tebe,“ řekl.

„Na mě?“ nechápala jsem. Jeho úsměv se ještě víc rozšířil a oči mu zlověstně zasvítily.

„Měli jsme se tu setkat, pamatuješ?“ Mluvil a přitom mě upřeně pozoroval. Všechno to ztrácelo logiku. Tedy alespoň pro mě. A pak, jako by se mi náhle rozsvítila žárovka v hlavě, mi to došlo.

„To jsi volal ty!“ vyštěkla jsem. Nepřestal se usmívat a jen přikývl.

„Sakra... co po mně chceš?“ zeptala jsem se ho opatrně.

„Přiznání,“ odpověděl. Ten jeho sladký úsměv mě začal vytáčet ještě víc, než jsem dosud byla.

„Jaký přiznání?“ zavrčela jsem. Chvíli tam stál bez jediného slova.

„Můj bratr zmizel krátce poté, co tě zostudil po celé škole. Není to náhoda?“ zeptal se sladkým hlasem. Zarazila jsem se. Rychle jsem se ale vzpamatovala, aby Tyler nic nepoznal.

„Nevím, o čem to mluvíš,“ sykla jsem. V jedné sekundě se jeho výraz změnil. Jeho sladký úsměv teď nahradil arogantní a zlý pohled. Pohled plný nenávisti.

„Moc dobře to víš,“ zavrčel a přistoupil o krok ke mně. Věděla jsem, že bych si s ním hravě poradila, kdyby se o něco pokusil, ale přesto jsem pocítila strach. Tvářil se povýšeně a drze.

„Ty a ta tvá podělaná milenka jste mi zabily bráchu!“ Zdůrazňoval každé slovo, jako bych snad byla hluchá. Pak mě popadl za paži a přitáhl si mě k sobě. Z jeho dechu jsem ucítila alkohol.

„Jak jsi na tohle přišel?“ zeptala jsem se ho se zlobou v hlase.

„Viděl jsem to. Viděl jsem všechno!“ zasyčel. Stisk jeho ruky na mojí paži zesílil.

„Pusť mě! Nevíš nic!“ zařvala jsem. Mohla jsem se mu sice snadno vysmeknout a skončit to, ale nebyla jsem si jistá, jestli říká pravdu. Co když nic neviděl? A i kdyby, co když neví, že já nejsem člověk? V době, kdy Claire zabila Dominica, jsem tam nebyla.

Tyler mě nepustil. Jeho výraz naopak ještě víc ztvrdnul a stisk opět zesílil. Opatrně, lidskou silou jsem škubla svojí paží, ale nijak to nepomohlo.

„Zabily jste ho, že jo?“ vymáhal ze mě Tyler přiznání, ale já byla pevně rozhodnutá mlčet. Neodpověděla jsem mu. Tyler na mě dál zíral a stisk opět zesílil. Být člověk, pekelně by to bolelo.

„Mohl bych tě jít udat,“ vyhrožoval. Neubránila jsem se výsměšnému úšklebku.

„Za co? Nic na nás nemáš,“ odpověděla jsem. Pak mi náhle problesklo hlavou, proč jsem sem vlastně jela.

„Andrew! Kde je můj bratr?“ vyštěkla jsem. V očích se mu zalesklo.

„Chtěla bys ho vidět? Tak se přiznej!“ zvýšil hlas. Stiskla jsem víčka. I když jsem si nejdřív s tímhle vším chtěla poradit sama, teď už jsem nevěděla, co dál.

Jsem v háji. Drží mě na mušce člověk a já se nechci prozradit. Co mám dělat? Vyslala jsem Edwardovi myšlenku a doufala, že ji slyšel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lesbické upírky - 6. kapitola:

 1
5. Lucka
04.06.2011 [10:06]

jsi vážně skvělá díky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.06.2011 [21:12]

Adrianne555Sedmá kapitola je na světě. Zítra ji přidám Emoticon

3. Lucka
02.06.2011 [19:06]

prosím,prosím napiš tu sedmou kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [16:32]

forewertwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucka
29.05.2011 [10:23]

Čau tak co? Jak to jde? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!