Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ledové stříbro - 2. kapitola

Sraz Ostrava!!! 06


Ledové stříbro - 2. kapitolaDalší kapitola Ledového stříbra má prověřit Arianinu schopnost lovu a boje. Kapitola je psaná z pohledu Saxe. Jak to nakonec dopadne? To si přečtěte. :)

2. kapitola 

Klečela na zemi a její ebenové vlasy v poryvu větru vlály kolem jemného obličeje. Byla klidná, bledý obličej měla naprosto vyrovnaný, jenom pod víčky se pohybovaly v rychlém sledu oči. Přemýšlel jsem, jaké pro ni musí být, když je nucena aktivovat potřebu lovit. Potřebu, kterou má v sobě zakořeněnou víc, než si byla ochotná přiznat.

To dusné ticho prolomilo jediné prasknutí větvičky. Novorozený, kterého pro tuto příležitost Aro vybral, byl nezkušený. A to se mu mělo stát osudným.

Ariana otevřela stříbřité oči a usmála se. Byl to úsměv vraha. Její pohyby byly rychlé, kontrolované. Vyběhla mezi stromy a my ze svého místa na skále měli dokonalý výhled na její první zkoušku.

Má matka vedle mě stála strnule a dívala se dolů s nechutí. Cítila k té dívce nenávist, protože přišla ohrozit její život a přivedla Nahuela. Nenáviděla ji, protože ji nutila vzpomínat…

Novorozený se blížil k Arianě rychlostí blesku, ta se zastavila a nehnutě čekala. Napjal jsem se… Tohle byla chyba, zabije ji. Neměl jsem v úmyslu zasáhnout, ale nechtěl jsem tu dívku vidět mrtvou.

Ariana se stihla sehnout v poslední chvíli, aby jí novorozený nechytil do smrtícího stisku.

„Použije magii!“ Ten opovržlivý hlas patřil mému otci.

Caius byl přesvědčen, že bez své magické krve to byla jenom míšenka, která nám nebyla k ničemu dobrá. Aro na to měl jiný názor a tak musela Ariana projít třemi zkouškami, přičemž schopnost lovit bez magie byla první z nich.

Novorozený zuřivě zařval a jeho rudé oči se leskly potřebou krve. Ariana měla na tváři úsměv, který dělal její rysy ještě krásnější. Pravou rukou vystřelila v ohromné rychlosti a zarazila ji upírovi do krku. Ten se zapotácel, ale neupadl. Rozlítil se a zaútočil. I to čekala… Jednoduše se protočila za něj a jediným kopnutím ho přinutila kleknout na kolena.

Podívala se nahoru na skálu a s pohledem upřeným do Arových očí lehce trhla. Novorozený vykulil oči a bylo vidět, jak trpí bolestí.

„Dobrá, dítě!“ pronesl Aro. „Můžeš ho nechat jít!“

Ariana přimhouřila oči a potom trhla. Hlava novorozeného jí zůstala v jedné ruce a ona ji pozvedla do úrovně té své.

„Na život a na smrt…“ Její tichá slova se nesla lesem jako předzvěst další smrti.

V tu chvíli kolem ní prosvištěla Jane a jedinou ranou ji srazila na kolena. Ariana vyplivla na zem krev a Aro se vedle mě spokojeně usmál. Tohle byla jasná podpásovka a on si to užíval. Bledá černovláska se postavila na nohy a z roztrženého rtu jí ukapávala krev.

„Tak si pohrajeme.“ Usmála se Ariana a slízla si ze rtu kapičky šarlatové tekutiny.

Jane se usmála taky a já věděl, co to znamená. Než ale stihla použít svou moc, Ariana ji chytila za vlasy a praštila jejím obličejem do stromu.

„Řeklo se bez magie, mrcho!“

Jane zavrčela a s křikem se jí vytrhla. Stály proti sobě, naprosté protiklady a ve vzduchu praskalo napětí. Viděl jsem, jak se Jane třese vzteky, oproti tomu Ariana stála klidně.

„Skonči to, Aro!“ procedila má matka mezi zuby.

Neměl ale šanci zasáhnout. Jane se vymrštila a sevřela Arianu ve smrtícím sevření. Ta překvapeně ztuhla a než stihla jakkoliv reagovat, Jane se jí chystala zakousnout do krku. Zemře! To jsem věděl s naprostou jistotou.

Jako ve zpomaleném filmu jsem pozoroval, jak se Jane zuby blíží k bělostnému hrdlu. A potom se lesem prohnala vlna moci, která mi horce zapulzovala na kůži. Ze země se zvedla mlha a na chvíli ty dvě zahalila. Když se rozestoupila, stála Ariana zase na nohou a náhrdelník, který měla na krku, zářil šarlatově rudou barvou.

„Použila magii!“ Jane byla vzteky bez sebe. Nesnažila se ovládnout nenávist, která jí prýštila z těla.

Ariana mlčela, mnula si mezi prsty náhrdelník a kámen v jeho středu pomalu ztrácel zář, aby se z něj stal zase obyčejný rubín.

„Má magie to nebyla,“ pronesla tiše a spustila ruku podél těla.

Měla pravdu, ve vzduchu nepraskala energie její chladné magie, ale tetelilo se vzduchem horko. Tahle magie nepocházela od ní.

„Za pár dní se uvidíme u další zkoušky,“ prohlásil Aro klidně a opustil místo jako první.

Já se naopak upřeně zadíval do očí té dívky a hledal v nich náznak emocí. Byly však naprosto chladné, a když se na mě podívala, jako by můj ledový klid na chvíli zakolísal.

Věděl jsem, že ta dívka bude moje zkáza. A neměl jsem jak tomu zabránit.

 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ledové stříbro - 2. kapitola:

 1
2. bellastorm
18.08.2015 [11:41]

Super Emoticon

1. terka
12.08.2015 [12:54]

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!