Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ledová princezna 9. kapitola

vicdi


Ledová princezna 9. kapitolaTakže už tu máme další díl a o čem je? No Bella bude mít s Edwardem rozhovor ve kterém zjistí hodně věcí. Ale nechte se překvapit. Předem se omlouvám, že je tento díl krátký. Příjemné čtení vám přeje vaše Paes.

„Jsi ještě krásnější,“ zašeptal mi do ucha. Jeho dotek teď vůbec nestudil, jenom to mrazení pořád přetrvávalo. Než jsem stačila něco říct, tak mě políbil. Jeho polibek byl velmi vášnivý, až se mi z toho zatočila hlava a podlomila se mi kolena. Chtěla jsem víc, když se ode mě naráz odtrhl a jeho pohled směřoval k lesu.


 

9. kapitola - Už víš, kdo jsi Bello

„Co se děje?“ zeptala jsem se úzkostně. Netušila jsem, co se děje a nechápala jsem, jak to, že se mě Edward nelekl. Přece nejsem tak úplně člověk.

„To nic není. Jen se mi zdálo, že někoho slyším, ale spletl jsem se,“ usmál se na mě, ale mně pořád hlavou vrtalo moc věcí.

„Ty se mě nebojíš?“ zašeptala jsem a odvrátila hlavu. Co kdyby až teď mu došlo, že jsem nějaká zrůda? Ten odsuzující pohled bych nedokázala snést.

„Nebojím, teď jsme si rovni,“ téměř neslyšně vydechl. Překvapeně jsem se na něj podívala.

„Jak to myslíš? Ty víš, co se se mnou děje? Já ne a děsí mě to. Prosím, řekni mi víc,“ chrlila jsem ze sebe slova a doufala, že zná pravdu.

„Řeknu ti to. Stejně bys na to jednou přišla a vím, že nám neublížíš,“ říkal a já na něj zírala, jak na blázna. Proč bych někomu chtěla ublížit?

„Takže jsi Cherici. Vím, že tohle slovo slyšíš zřejmě poprvé, tak ti ho radši vysvětlím. Jsi člověk, ale máš určité schopnosti. Měla bys umět čarovat, a jak sis určitě všimla, tak jsme stejně rychlí a máme stejnou barvu kůže, to protože někdy v naší společnosti se měníš na bytost, která je nám hodně podobná,“ vysvětloval a já si nebyla moc jistá, jestli chápu jeho slova. Ano všimla jsem si určité telekineze, ale to bylo dvakrát maximálně třikrát a to bych byla schopná umět víc?

„Jak jsi to myslel, že jsem vám podobná?“ zeptala jsem se, i když mě odpověď dopředu děsila.

„Bello, já jsem upír, tak jako moje adoptivní rodina,“ řekl a úzkostně se na mě díval. Čekal, jak zareaguju, ale já si nebyla jistá, co mu na to říct.

„Neboj se, my neubližujeme lidem. Živíme se krví zvířat. Proto máme oči zlatavěhnědé,“ pokračoval. Zřejmě si vyložil mé mlčení za strach, který jsem ale necítila. Pořád jsem byla zmatená, ale cítila jsem jakési uspokojení, že už vím, co se to se mnou vlastně děje.

„Proč vlastně existuju?“ Vím, je to hloupá otázka, ale mně to nedalo.

„Ty nás ničíš, ale nám jsi nic neudělala. Existují i takové výjimky, kdy Cherici pozná dobré jádro upírů a nechá je žít, pokud nebudou lidem ubližovat,“ vykládal a já si začala dávat více souvislostí dohromady.

Proto v jejich přítomnosti cítím vztek, ale když ho dokážu ovládat, tak jim nic neudělám. Oddechla jsem si, přece jenom bych nechtěla nikomu ublížit. Pokud by to nebylo nutné. Jenže mi vyvstala jedna palčivá otázka na mysl a nedokázala jsem se jí zbavit.

„To když budu takhle přeměněná, budu muset pít krev? A proč jsou mé oči červené? Vždyť jsem zatím krev nepila.“

„Víš, nikdy jsme nepotkali někoho jako tebe. Možná by Carlisle, můj adoptivní otec, mohl vědět víc. On ty legendy zná líp než já,“ vysvětloval mi a já z toho neměla dvakrát radost. Nejspíš budu muset zavítat do domu upírů a co když mě nepřijmou? A co se to děje mezi mnou a Edwardem?

„Myslím, že bych ti měl ještě něco říct. Abys mi rozuměla, nikdy jsem s nikým nechodil a to co se děje mezi námi je pro mě nové. Vím, že bychom se neměli stýkat, ale já se nedokážu od tebe odtrhnout, něco mě k tobě táhne.“

Copak mi čte myšlenky? Vždyť jsem na to zrovna myslela.

„Já to taky tak cítím, nikdy jsem nic takového necítila a je to silnější než já,“ svěřovala jsem se mu.

Přistoupil ke mně a znovu jsme se políbili. Bylo to nepopsatelné, vzpomněla jsem si, jak jsme se poprvé potkali. Myslela jsem si, že naše hlasy se k sobě hodí, i když ten můj nebyl tak dokonalý, jako jeho. Možná už tehdy jsem věděla, že je něco mezi námi.

„Mají upíři nějaké schopnosti?“ vypadlo ze mě, aniž bych si tu otázku promyslela. Edward se pousmál.

„Ano, někteří je mohou mít. Já umím číst myšlenky, Alice vidí do budoucnosti a Jasper ovládá emoce, ale na tebe to nepůsobí. Máš nějakou obranu, přes kterou se nedostaneme.“

„Opravdu? Mně přišlo, že mi dokážeš číst myšlenky,“ řekla jsem.

„Nedokážu, ale zřejmě k sobě máme určité pouto,“ zašeptal Edward a znovu mě políbil.

Když jsem se odtrhla, řekl mi vážným hlasem: „Asi bychom měli zajít k nám domů.“ Já se zmohla jen na prázdno polknout. Dostala jsem strach.

„Co když mě nepřijmou?“ zeptala jsem se.

„Neboj, myslím, že budou mít radost,“ prohlásil a chytl mě za ruku a už jsme spolu utíkali lesem. Zastavili jsme se na kraji lesa, kde byl nádherný dům, bylo vidět, že se na něm někdo aranžérsky vyřádil.

Tolik květin, kolik tam měli, jsem ještě neviděla, ale když jsem si všimla, že se otevřely dveře, chtěla jsem utéct. Nebýt Edwarda, který mi povzbudivě zmáčkl ruku, zřejmě bych se otočila a utíkala zpátky. No doufám, že nic neprovedu…


Vaše komentáře mě opravdu těší. Pokud máte i nějakou výtku k této povídce, tak ji ráda uvítám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ledová princezna 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!