Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska z papíru - 5. kapitola

Jacooob , Rosalie


Láska z papíru - 5. kapitolaTak, po delší době je tu opět další kapitolka. Myslím si, že je opět o ničem. Ale podívame se do života jedné z osob... Koho? To si přečtěte.

5. kapitola - Láska? To snad ne!

Abych pravdu řekla, nevymyslela jsem absolutně nic. A to jsem prosím pěkně upír! Můj mozek se stále zabýval pouze Deanem, a to se mi dlouho nestalo. Naposledy někdy před několika sty lety. Stále jsem cítila jeho nasládlou vůni a viděla jeho laskavý a upřímný obličej. Byl hezký, ba i krásný, neříkám nic, ale přece se do někoho nezamiluji, jen ho vidím… I když už jsem se přeci zamilovala do někoho, koho jsem ani pořádně neviděla, ale je tohle pravá láska?

Když si jen vzpomenu, jak jsem byla zoufalá, když mi nepřišel dopis… Jak jsem byla smutná a nešťastná… Ne, přece nezahodím svůj pokus o nalezení pravé lásky pouhým poblouzněním své mysli. Ale Edward Masen je přece mrtvý, nebo snad ne? Co když žije stejným způsobem jako já? Co když se z něj stal upír? Bylo by to možné?

 

Ale to bych ho za ta léta musela někdy potkat. Jenže, jak ho poznám, když jsem ho viděla asi jen dvakrát a to ještě v lidském životě. Po přeměně si moc věcí nepamatuji…

***

20. 12. 1917, Chicago

Nejmilovanější Bello,

Blíží se Vánoce a já marně hledám vhodný dárek pro Vás. Jak jsem si právě vzpomněl, potkal jsem Vás na otcově pohřbu. Nevěděl jsem, že jste tak nádherná, ale nyní to již vím. Ze srdce se Vám omlouvám, že jsem neposlal dopis již dříve, ale byly to kruté časy. Proto Vás nyní na kolenou prosím o odpuštění a odpověď na moji otázku. Sejdeme se 24. 12. na našem náměstí?

S láskou Edward.

Dívka si dočetla krátký dopis a do očí se jí vlévaly slzy. Byla  šťastná, že jí konečně přišel další dopis… Na nic nečekala a posadila se ke stolu. Ze šuplíku vytáhla pero a inkoust.

A začala psát…

***

Edward:

Zrovna letíme letadlem. Já s mojí rodinou. Carlisle Cullen a jeho žena Esme Cullenová. Ujali se mě, když mě neznámý upír přeměnil. Moje matka zemřela pár hodin přede mnou, ale já se držel déle. Když mě nějaký muž odvezl z pokoje, a potom jsem cítil jen oheň.


Alice a Jasper Haleovi. Moji nejoblíbenější sourozenci. Alice, že je tak strašně zbrklá a skvělá sestra, jediná potíž je, že vidí do budoucnosti. Ale zase mi vždycky dobře poradí. Jasper… Toho chlapa mám fakt rád. Jeho naprosto skvělé rady jsem si vždy bral k srdci a vždy se jimi řídil. Většinou mi pomohly…

Rose a Emmett Cullenovi. Také mí sourozenci. Ne, že bych je neměl rád, jen se prostě moc nebavíme. Ti dva s námi totiž už dlouho nebydlí. Rose, měla to původně být moje družka, ale jinou lásku, než tu sourozeneckou jsme k sobě nepocítili.

Ještě je tu můj bratr Dean. Je to sympaťák a hodně si spolu rozumíme. Až na jeden háček. Mám dívku, Sophi, ale ona se líbí i Deanovi. Já… pořádně nevím, jestli ji opravdu miluji, nebo si to jen nalhávám, ale podle Deanových myšlenek vím, že on ji miluje…

Stěhujeme se z Kanady do Chicaga. Město, kde jsem byl stvořen… Carlisleovi nabídli skvělé místo na chirurgii a on to nemohl odmítnout. Zrovna bylo období, kdy tam bývá často zataženo. Vlastně nám je to docela jedno… Máme totiž v rodině dar. Dean totiž má jakýsi dar, kdy můžeme vycházet ven i za slunce. Zjistil to znenadání, když byl na lovu. Stál na slunci a najednou začal křičet. Všichni jsme tam přiběhli a Dean se jediný netřpytil. Dean tedy něco zkusil s Esme a ta najednou také nezářila… Poté opakoval to stejné s ostatními. Takže se nám to docela hodí…

Když si vzpomenu, jaký jsem měl život v Chicagu, kde jsem potkal ji. Dívku svého srdce… Isabella Swanová. Byla to nádherná dívka a začalo to tím, že jsme si psali dopisy. V té době nebylo možné nic jiného než to…

Přesně si pamatuji první dopis, který mi od ní přišel.

**

Ozval se zvonek. Rodina Masenů nikoho nečekala, takže se otevřít vydal mladý Edward. Otevřel dveře, kde stál pošťák. V ruce třímal dopis…

„Dobrý den, pane Masene, mám tu pro vás dopis.“ Předal mu jej do ruky a odkráčel pryč. Edward se na něj nechápavě díval a potom se podíval na dopis. Nevěděl, od koho by mohl být, s nikým si nikdy nepsal.

„Kdo to byl, Edwarde?“ ozval se ženský hlas ze salónku.

„Jen nějaký muž,“ zalhal a vydal se do svého pokoje. „Jdu si číst,“ houknul ještě na rodiče a už byl za dveřmi a otevíral obálku.

4. 6. 1917, Chicago

Vážený pane Masene,

Neznám Váš věk, tudíž se omlouvám, že Vám vykám. Podle jedné ženy byste měl být ve středních letech, ale já doufám, že jste mladší.

Musel se téhle větě usmát.

Jmenuji se Isabella Marie Swan a bydlím v horním Chicagu. Po smrti matky mi zůstal velký dům, ve kterém zatím bydlím sama. Víte, přála bych se s Vámi někdy setkat, ale nevím, zda-li to bude možné. Pouze doufám v to, že ano. Pokud byste chtěl, mohl byste mi odpovědět. Zda-li nechcete nemusíte. Jen Vás prosím o alespoň krátkou odpověď…

P.S.: Snad je to stále Vaše adresa, tudíž doufám, že to přišlo skutečně Edwardu Masenovi.

Nashledanou

Isabella Marie Swan.

Dopis složil a schoval do jedné z několika knih.

***

Poprvé jsem dopis nepochopil, ale byl jsem rád, když jsme si začali psát… Ach, kde je té dívce konec. Zemřela prý ještě dříve než já…

Když jsem se dozvěděl o její smrti, nemohl jsem se s tím vypořádat. Chtěl jsem ji požádat o ruku a oženit se s ní. Strávit s ní zbytek svého života, ale než se to mohlo podařit, zemřela… A nyní jsem upírem… Potkal jsem svoji skvělou rodinu a Sophi…

 

4. kapitola | Shrnutí | 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska z papíru - 5. kapitola:

 1
11.12.2015 [21:04]

Emoticon

2. Lola
28.09.2011 [18:28]

Krásná povídka.. Emoticon Pkračovááníí!! Emoticon Emoticon

20.07.2011 [19:03]

eelinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!