Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska vs. nenávist - Prolog


Láska vs. nenávist - PrologBella je dcera Ara Volturiho. Edward je syn jeho přítele Carlislea. Oba chtějí, aby se jejich děti vzaly, tak jim domluví svatbu, ale Edward Bellu nesnáší a ona jeho taky. Jak to dopadne? Zvítězí nenávist nebo láska? Tato kapitolovka se terve rozjíždí, ale upřímně myslím, že bude stát za to, tak kdybyste byli tak ochotní a dali jí šanci. Děkuji.

„Bello,“ zavolala na mě moje švadlena. „Ty svatební šaty musíme dokončit.“

Neochotně jsem vstala a přestala se dívat, jak slunce zapadá za obzor. Za dva dny mě stihne ten největší trest. Budu se vdávat za muže, kterého ze srdce nenávidím. On je na tom se mnou podobně, ale ani jeden jsme nemohli s už zařízenou svatbou nic dělat.

Budu si brát Edwarda Cullena a to jenom proto, že naši rodiče jsou si velice blízcí přátelé. Dva poloupíři, co se nenávidí. To bude výborná kombinace. Můj otec Aro je velice hodný upír, ale tou svatbou u mě skončil. Přála jsem si už nebýt jeho dcera, ale toto přání mi nikdo nemohl splnit.

Oblékla jsem si bílé svatební šaty a stoupla si na poličku. Ty šaty byly nádherné pro nevěstu. Ale pro nevěstu, která se vdávala za muže, kterého ze svého srdce miluje. Ať už to srdce bylo mrtvé, nebo živé.

Byla jsem otočená k zrcadlu, takže jsem nemohla koukat dál z okna. Jak moc jsem si přála zapadnout jako to nádherné slunce. Být tak volná jako ta žhavá ohnivá koule.

„Jak se ti ty šaty líbí, Bello?“ zeptala se mě švadlena, která se jmenovala Jenny.

„Jsou krásné,“ zašeptala jsem. Chtělo se mi plakat, ale věděla jsem, že by to nepomohlo.

Někdo zaklepal na dveře.

„Dále,“ řekla Jenny. Neměla jsem jí za zlé, že mluvila za mě.

Do dveří vešla Heidi. Má nejlepší kamarádka. Ona pro mě měla pochopení a věděla, jak moc svého budoucího muže nenávidím.

„Ty jsou krásné,“ neodpustila si a zavřela za sebou dveře.

„Že ano,“ potvrdila Jenny.

„Už můžeš jít, Jenny, odvedla jsi výbornou práci, děkuji,“ poděkovala jsem Jenny a ta se zvedla a odešla. Zastavila se u dveří a podívala se na mě.

„Ty šaty sundejte,“ řekla a odešla.

Chtěla jsem si je sundat, ale Heidi mě zadržela.

„Počkej,“ řekla. „Přinesla jsem ti boty. Na, zkus si je, jak k tomu budou vypadat.“

Podala mi krásné boty na podpatku. Byly opravdu nádherné a já si je ráda nasadila. Padly mi jako ulité.

„Padnou tomu skvěle.“ Pokývala hlavou Heidi a posadila se na postel.

„To ano, ale jestli dovolíš, tak bych se z těch šatů chtěla vysvléci,“ řekla jsem jí a pomalu začala sundávat šaty. Nejradši bych s nimi trhla a roztrhla je, ale Jenny by byla smutná, že jsem roztrhla její dílo.

Převlékla jsem se do normálního oblečení na hradě.

„Co budeme dělat?“ zeptala se Heidi.

„Já nevím, já bych nejradši nedělala vůbec nic,“ řekla jsem a lehla si na postel.

Začala mě hladit po vlasech. Bylo to velice příjemné.

„Proč si Edwarda vlastně nechceš vzít? Je hezký, chytrý, celkem hodný, milý, usměvavý,“ říkala všechny jeho vlastnosti. Nemohla jsem to poslouchat.

„Přestaň, ještě ty mi to dělej těžší,“ vyčítala jsem jí.

„Tak promiň, ale co ti na něm tak vadí?“ zeptala se.

„Já nevím, ale prostě ho nemám ráda a on je na tom podobně. Nehodlala jsem se o tom dál bavit, ale měla jsem smůlu, protože ona náš rozhovor neukončila.

„Ale vždyť budete krásný pár,“ promlouvala mi do duše.

„Heidi, jestli budeš pořád o něm mlít, tak to jdi pryč. Stačí mi, že se za dva dny vdávám, můj otec do mě pořád hučí, jak to bude dobré a ještě ty k tomu začneš mluvit o něm,“ řekla jsem jí po pravdě. Nechtěla jsem, aby odešla, ale jestli o tom chtěla mluvit, tak by to bylo nejlepší.

 


 

Prosím, přidejte komentáře alespoň teď, ať vím, jestli má cenu pokračovat. Děkuji.

P.S.: Tato povídka se nebude podobat Nel Tempu od Kikketky. Je to stejné jenom v té svatbě. V ničem jiném to stejné nebude. Děkuji za přečtení. :)

Shrnutí -----------------------------> 1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska vs. nenávist - Prolog:

 1
5. s
05.12.2012 [20:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2012 [8:16]

AmiJanezačína to pekne, už sa teším na ďalšiu kapču. čo sa týka Bells, tak sa jej i celkom čudujem, ktorá by sa nechcela vydať za Edwarda? Emoticon

3. Katrin
25.07.2011 [23:20]

Prolog mi přijde trochu krátký, ale už i tak mě začátek příběhu velmu zaujal! Emoticon

2. Kaja
04.07.2011 [21:25]

Hezke hned jdu na dalsi

27.06.2011 [19:36]

MatikEsmeCullenJe to krásne. Ja nemám slov ... Krása. Úžas. S-U-P-E-R ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!