Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 32. kapitola

11253513453


Láska si vždy nájde tú správnu cestu -  32. kapitolaTak a máme tu prípravy na svadbu. Ďakujem za komentáre a prajem príjemné čítanie. Vážne sa ospravedlňujem, že ju pridávam tak neskoro, ale bola som na víkend preč. Tak ju pridávam dnes, v nedeľu. Lenuskaemm :)

Bella:

Zobudila som sa v Edwardovom náručí. Silno ma držal v náručí a pobozkal ma na vlasy. Dnes bola posledná noc pred svadbou, čo sme boli spolu. Budem sama so ženami v tomto veľkom dome. Alice, Rosalie, Esme, Renée a moja najmilšia Sara prídu prenocovať a pripraviť ma na ten najkrajší deň v mojom živote, na môj život. Krásny život. Pohladila som si bruško a pritiahla som sa k Edwardovi.

Omotala som si nohy okolo jeho a nežne som ho pohladila po hrudi. Prstom mi prešiel po stehne a vtom mi naskočila husia koža. Vplietla som si ruku do jeho vlasov a pobozkala som ho na vlhké pery. Jeho jazyk som cítila až v hrdle. Dochádzal mi dych. Jemne ma hladil po stehne až k zadku.

„Milujem ťa,“ šepol.

„Ja teba viac,“ škerila som sa na neho.

„Nie, ja.“ Jemne mi capol po zadku. Zachvela som sa. Zovrela som ruku v dlani a slabo som mu buchla do hrude. Vtom ma prevrátil na chrbát a začal sa jašiť. Vliezol mi pod tričko a začal mi bozkávať brucho.

„Edward, to šteklí,“ rehotala som sa a chytila som jeho hlavu pod tričkom. 

„Budeš mi chýbať, pani Cullenová,“ šepol a vynoril sa spod trička.

„Edward, veď nebudeme spolu jeden deň,“ smiala som sa. Pobozkal ma na čelo, prechádzal až k hrtanu. Nežne ma chytil za zadok, pohladila som mu hruď. Zajtra je náš veľký deň, ráno budem Swanová a večer pôjdem spať už ako Cullenová.

***

Všetko bolo dokonale pripravené. Všetky baby boli u nás. Edward s Renesmee odišli včera a ja som sa zahrala na Barbie. Dievčatá okolo mňa poletovali sem a tam. Vyspala som sa do ružova a mohli prísť prípravy. Alice ako hlavná vedúca a Rosalie ako asistentka. Všetci boli pozvaní, pozvánky boli rozoslané.

„Kto vyberal text na pozvánky?“ spýtala sa Alice.

„Edward.“

„To vidno,“ zafrflala. Len som sa zasmiala. Tie pozvánky boli náhodou krásne, boli bielej farby vyplnené drobnými kvetmi okolo. Stálo na nich presne toto:

Edward Cullen & Isabella Swanová

Že ľúbime sa, každý verí,

no chceme to aj na papieri.

Spečatiť navždy lásku našu,

tak držte palce ku sobášu.

Dňa 1. 5. 2002 si povieme svoje áno v kostole svätej Terezy v Jacksonville. Všetci ste srdečne pozvaní.

Stála som pred skriňou. Boli na nej zavesené moje šaty. Boli krásne. Vtom som si spomenula na moju svadbu s Danielom. Prišlo mi ho hrozne ľúto. Ale bola som šťastná, že som neurobila takú chybu. Bola by som nešťastná a tým pádom by bol nešťastný aj Daniel. A teraz sme šťastní všetci.

On má krásnu dcéru, priateľku a ja mám krásnu dcéru, bývalého priateľa, budúceho manžela. Hodila som sa na manželskú posteľ a podoprela som si ruky na brade. Pozerala som na svoje šaty, boli krásne. Snehovo biele a bez ramienok. Sukňa bola čistá a jemná. Také šaty boli krásne, jednoduché. Žiadne prečačkanie. V jednoduchosti sa skrýva krása.

„Bella, už si?“ zaklopala Alice.

„Nie.“ Rýchlo som sa vstala z postele a začala som sa obliekať. Všetko som rýchlo zvliekla zo seba a natiahla som na seba tie krásne snehobiele šaty.

„Potrebujem ich zviazať,“ zakričala som. Vtom vbehla do izby Rosalie. Začala mi ich vzadu viazať.

„Nie tak silno. Neviem dýchať,“ šepla som bez dychu.

„Prepáč. Takto?“ uvoľnila ich a pohladila mi sukňu. Len som prikývla. Videla som sa v zrkadle. Šaty boli krásne, to ja som bola nazvyš. Pokrútila som hlavou.

„Sadni si,“ povedala Alice. Teraz prišla na parádu ona. Posadila ma pred veľké zrkadlo v spálni a začala ma česať. Vlasy mi zviazala do drdolu, bol to prepletaný drdol. Dozadu mi popichala biele kvetinky a vpredu mi nechala spustenú ofinu. Nasadila mi korunku a vlasy mi postriekala lakom.

„Si krásna, Bella,“ povedala. Alice už bola hotová. Mala na sebe žlté šaty po kolená s mašľou pod prsiami, vlasy mala spustené.

Postavila som sa zo stoličky a pozrela som sa do zrkadla. Obula som si črievičky a mohla som sa vybrať na svadbu. Nevedela som si to ani len predstaviť. Bude to také krásne, moja svadba. Naša svadba. Na svadbu sme pozvali aj Daniela s priateľkou a jeho malého syna. Muselo to byť. Mám ho veľmi rada. Viem, asi sa nebude na náš sobáš pozerať pekne, ale mám ho hrozne rada. Dúfam, že to prežije.

Pohladila som si svoje bruško, zdvihla som šaty a vybrala som sa dole. Kráčala som dolu po schodoch. Schod po schode, pekne pomaly. Všetci stáli nastúpení dolu v obývačke. Začali tlieskať. Boli tam všetci. Jasper, Emmett, Alice, Sara, Rosalie, Esme, Renée, malá Renesmee. Chýbal len Carlisle, Edward a Charlie. Tí už boli určite dávno v kostole.

„Mami.“ Vletela mi do náručia dcérka. Objala som ju a vtisla som jej božtek na jej krásne vlásky. Obliekli ju krásne. Museli, Alice im všetko presne nachystala a nakázala.

„Si krásna,“ pošepkala som jej do ucha.

„Ty si krajšia, mami.“ Cúvla o krok a pozrela sa na mňa.

„Sestrička, si krásna.“ Emmett mi vletel do náručia, len som ho potľapkala po pleci, nadvihol ma.

„A ja čo?“ zamrmlala si Rosalie.

„Ty si najkrajšia,“ povedal a vzal ju na ruky. Pobozkal ju a začal ju krútiť.

„Dobre, stačí, detičky,“ zavelila Esme a popravila mi sukňu. Prezrela som si svoju kyticu. Bola krásna. Biele tulipány zviazané mašľou. Úplne jednoduché, ako všetko ostatné. Najkrajšie je všetko jednoduché. Len som tupo sedela v aute a pozerala som von oknom. Úsmev na tvári sa mi nestratil, beriem si toho najkrajšieho a najlepšieho muža na tomto svete. Milujem ho.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska si vždy nájde tú správnu cestu - 32. kapitola:

 1
25.04.2012 [14:22]

JanaZskvělá kapitola, konečně svatba, těším se na pokračování

7. martty555
25.04.2012 [10:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. marcela
25.04.2012 [6:30]

Moc hezké,těším se na svatbu. Emoticon Emoticon Emoticon

24.04.2012 [23:59]

maily1709nepisala si nahodou ze ma Daniel syna?? Emoticon Emoticon Emoticon v minulej kapitole a tu ma zrazu dcera Emoticon ale inak super Emoticon

4. kikuska
24.04.2012 [20:29]

Bude svadba! Konečne! Emoticon Emoticon Emoticon Hrozne sa teším. Emoticon Emoticon Krásna kapitola, lenuš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.04.2012 [20:26]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
24.04.2012 [20:04]

ja túto poviedku proste zbožnujem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
24.04.2012 [19:19]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Chýbajúce čiarky
*Preklepy
*Formátovanie písma (nemeň ho, ponechávaj prednastavené)
*i/y v koncovkách prídavných mien
*s/z
*Priamu reč. Opäť raz pripájam vzor, podľa ktorého by si sa mala riadiť. Bolo by dobré, keby si si ho aj prečítala:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!