Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska si svou cestu najde - 20. kapitola


Láska si svou cestu najde - 20. kapitolaPo velmi dlouhé době se hlásím s pokračováním příběhu. Snad si na něj ještě pár čtenářů vzpomene. A co se vlastně zatím všechno událo? Bella se má stát upírkou, ale ještě předtím má za úkol najít Edwardovi přítelkyni. Tento úkol jí uložil upírský manžel její matky, Phil. Minule jsme skončili tím, že by na návštěvu měla Bellina agentura z NY. Victoria tedy dorazí a co vše bude následovat? Zjistíte na následujících řádcích, příjemné čtení.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

20. kapitola

Victoria, přijela, jak slíbila spolu s Jamesem a Laurentem. Byla jsem moc ráda, když jsem je viděla. Vypadali stejně, jako když jsem je opouštěla, jen v jejich očích byly starosti, o které se se mnou později podělili. Victoria mě po telefonu nechtěla zatěžovat, ale do New Yorku přijela inspekce z Volterry. Tedy Jane, Alec a Felix. Osobně je neznám, ale z tváře mé návštěvy se dá přečíst, že moc nadšení nejsou.

 

„Myslíte, že mě Aro bude chtít zastavit?“ zeptala jsem se ostatních. „Znáte ho lépe, než já…“ „Podívej, je to lepší než pokusit se otevřít vlastní podnik v nějakém městě.“ vložila se do toho Victoria.

„Stejně budeme muset vymyslet pseudonym, pod kterým se celá kolekce bude vydávat,“ přidal se James.

„Všichni bychom měli přemýšlet, jak to udělat, aby si ve Volteře nedali dvě a dvě dohromady,“ mručel Laurent.

„Jaksi si nedovedu představit Ara, jak zavírá oči nad tím, že upíři, ještě k tomu ti, na které má pifku, takhle veřejně vydělávají peníze. A podle těchto návrhů tipuji, že budeš vydělávat velmi slušně, Alice. V New Yorku jsem už viděl stovky tuctových návrhů, ale tyhle jsou velmi výjimečné,“ dodával James.

„Půjde to jako po drátkách, nebojte se,“ usmívala se nad vším Victoria. Její pozitivní přístup bych chtěla mít.

„Vždyť je to projekt agentury, neměl by přijít na původce těch šatů.“ Stála jsem si za svým.

„Bello, nějakou osobu, jako návrháře musíme nastrčit,“ poučoval mě Laurent.

„Tak vezmeme někoho, kdo už je v databázi naší agentury,“ nedala jsem se odbýt.

„To mi nemůžeš přece udělat, Bello!“ zakvílela Alice.

„Přece nechceš na sebe upozorňovat!“ zakřičela jsem na ní. „To už rovnou můžeš jít po 5th Evenue za slunečného počasí!“

„Nerozčiluj se Bello, škodí to zdraví!“ odsekla mi Alice.

„A co jméno?“ ptala jsem se.

„To nech na mě,“ zatrylkovala Alice, „mám pár nápadů.“

„To by mě zajímalo, co si to zase vymyslela,“ křenil se Emmett. „AC-Style? Tohle si určitě ve Volteře s námi nespojí…“ smál se dál.

„Blbečku,“ procedila skrz zaťaté zuby Alice.

„No tak!“ vložila se do všeho Esmé.

„Pseudonym „Jaslice Aliper“, Emmette, tohle jsem měla na mysli a prozatím by tahle osoba mohla pracovat v utajení, prosím, Bello!“ žadonila.

„Ale tohle nepůjde do nekonečna, Alice,“ namítala jsem.

„Později médiím tvá agentura sdělí, že úspěšná návrhářka, která byla smrtelně nemocná, své nemoci podlehla, vytvoříme legendu, důvěřuj mi,“ malovala si Alice.

„No já nevím, musíme to důkladně promyslet, co vy na to?“ ptala jsem se zbytku.

„Určitě by to šlo, není to špatný nápad,“ přemýšlela nahlas Vicky.

„Jupí,“ začala výskat Alice, nejspíš měla jednu ze svých vizí, takže bylo po rozhodování.

„Jestli tohle Alice nevyjde, máš se na co těšit,“ naoko jsem ji pohrozila.

 

Potom si mě návštěva ukradla pro sebe a sdělovala mi všechny novinky o New Yorku. Vyjádřila jsem znovu své obavy, aby si Volterra nedala dvě a dvě dohromady, ale všichni tři mě ujistili, že pokud si nebudou muset podávat ruku s Arem, nikdo se nic nedozví. To mě trochu uklidnilo, ale přece pár pochybností zůstalo, Aro je nevyzpytatelný.

 

„To je hodin!“ zvolal najednou James, „Do půlnoci musíme být v New Yorku!“

„Proč?“ divila jsem se.

„Volterrská inspekce,“ povzdechl si Laurent.

„Dali nám jen čtyřiadvacet hodin, Bello, musíme se vrátit, ale neboj, třeba se opět brzy shledáme, mohli bychom tyhle cesty podnikat častěji. Nemám pravdu, pánové?“ zubila se Victoria.

„Kdo bude první na hranicích!“ zakřičel Laurent a dal se do běhu. James s Victorií na nic nečekali a přidali se k němu, takže po pár vteřinách nám zmizeli z dohledu. Emmett s Rosalií, Carlislem a Esmé vyrazili taky, první pár rád soutěžil a ten druhý se chtěl s návštěvou rozloučit. 

 

„Konečně jsou pryč,“ oddechl si Edward. Nechápavě jsem se na něj podívala a on jen pokrčil rameny, chtěla jsem vědět, co to mělo znamenat, ale nedostala jsem příležitost se ho zeptat, protože hned zmizel do svého pokoje. Jasper pochopil, o co jde a šeptl mi:

„Trochu žárlil, že si tě ukradli pro sebe.“ Na to se ozvalo vrčení z prvního patra. „Asi jsem si zavařil,“ zazubil se Jasper a rychle zmizel do lesa.

Já zůstala dole sama, protože jsem zahlédla, jak se k němu na okraji lesa připojila Alice.

Začala jsem po schodech stoupat do svého pokoje, ale kroky mě vedly před Edwardovy dveře, chtěla jsem zaklepat, ale nestihla jsem to, Edward mi otvíral.

„Pojď dál,“ vybídl mě.

„Já, vlastně… chtě.. chtěla“ koktala jsem. Ale přesto jsem vstoupila.

„Měl bych se ti omluvit, Bello, neměl jsem se takhle zachovat, jsou to tví přátelé a chtěli si s tebou popovídat, dlouho jste se neviděli…“

„Nepřišla jsem si pro omluvu, Edwarde,“ hlesla jsem, „vlastně vůbec nevím proč jsem šla sem a ne k sobě,“ přiznala jsem se.

Nakonec jsem z jeho pokoje vycouvala, protože nestačil zavřít dveře. Slyšela jsem ještě, jak se mě snaží zadržet, ale nešel za mnou a zůstal ve svém pokoji. Celá zmatená jsem přemýšlela co se to vlastně děje. Vyčerpalo mě to natolik, že jsem usnula, aniž bych se převlékla.

 

♥♥♥

 

„Já to nechápu. Edwarde, máš možnost a nevyužiješ ji,“ slyšela jsem hlasité lamentování Alice.

„Ticho, Alice, ať ji nevzbudíš,“ okřikl ji Edward a nejspíš odešel z domu, protože jsem slyšela rázné třísknutí dveří.

Ještě chvíli jsem ležela a dělala, že spím, ale dá se tohle předstírat v domě, kde všichni mají citlivé uši? Musela jsem vstávat, byla neděle, což znamenalo, že mám spoustu volného času. Jenomže co s ním? Naštěstí se to vyřešilo za mě, protože mi někdo rozrazil dveře. Chtěla jsem začít Emmettovi nadávat, ale nebyl to on, byla to máma, která mě drtila ve svém náručí.

„Bells, jsem tak ráda, že tě vidím.“

„Co, co tady děláš?“ divila jsem se.

„Copak mě nevidíš ráda?“

„Samozřejmě, že ano, jen jsem překvapená, to je vše, mami,“ a oplácela jsem jí objetí.

„Tolik se mi po tobě stýskalo, Bello moje.“

„Mně taky,“ hlesla jsem, „ale víš, že si musíš chránit myšlenky, ty i Phil,“ nabádala jsem ji.

„Neboj, zlatíčko, vše máme pod kontrolou.“ Usmála se na mě.

„Dobrá. Co dneska podnikneme?“ ptala jsem se jí.

„Uděláme si holčičí den, a budeš mi vyprávět, jak se máš!“

„Ale mami,“ nestačila jsem nic namítnout, protože se do mého pokoje přiřítila i ostatní děvčata s Esmé.

„Kluci šli na lov, takže dámská jízda může začít!“ zařvala radostně Alice.


Snad se kapitola líbila, skoro za roční pauzu se omlouvám, ale teď už to bude lepší a příběh konečně dopíšu a vy se dočkáte konce, kolik bude celkem kapitol prozatím netuším, ale mohli bychom se motat kolem poloviny příběhu. Vím jak by měl celý příběh dopadnout, ale co všechno se ještě před tím přihodí? No to prozatím netuším, tak pokud budete mít chuť ve čtení pokračovat, budu velmi ráda.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska si svou cestu najde - 20. kapitola:

 1
19.06.2013 [15:35]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
19.06.2013 [6:50]

Emoticon Emoticon a pak,že modlení nepomáhá!! Emoticon Emoticon
Mám velkou radost,že jsi napsala další kapitolu.Je opravdu skvělá. Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2013 [21:42]

Viky123No, nevím co mam napsat, ta pauza se mi vůbec ale vůbec nelíbila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale napravila jsi to tou povidkou, doufám ze budeš pokračovat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!