Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mezi námi - 4. kapitola

Ely a Edward


Láska mezi námi - 4. kapitolaJe tu další kapitola a tentokrát jsem ji konečně psala já. V minulém díle… Jasper a Bella si dali koupel. :D Tentokrát bude Renesmé a na závěr překvapení… Přeji vám příjemné čtení a doufám, že aspoň trošičku se vyrovnám spoluautorce… PS: Další kapitolu opět píšu já…

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Láska mezi námi - 4. kapitola - Oznámení

Vylezla jsem ze sprchy a jen v ručníku jsem se vrátila do pokoje. Na posteli byl Jasper… Na sobě měl obyčejné džíny a černé triko, které mu velmi slušelo. Díval se na mě s úsměvem a já si uvědomila, že mám jen ručník. Kdybych mohla, tak jsem rudá jako rajče. Rychle jsem vletěla do šatny a děkovala Bohu, že jsem upír… Rozhlédla jsem se po šatně a vzala si džíny a top. Nechyběly ani boty na podpatku, které jsem začala mít ráda…

Ještě jsem se upravila a vrátila se do pokoje. Je pravda, že na trapas, který se mi stal před chvílí, nejde zapomenout, ale snad na to Jasper zapomene. Podívala jsem se na postel, ale on tam nebyl. Takže super. Zamířila jsem si to do obývacího pokoje a usmívala jsem se. Nechci přece, aby si pomysleli, že jsem to na ně jen hrála. To by nebylo spravedlivé vůči mně i jim.

Sešla jsem schody a dole se mi naskytla hotová rodinná idylka. Hlava rodiny – Carlisle, seděl v křesle a četl si knihu. Byl do ní velice zabraný, proto jsem přemýšlela, že bych na něj bafla a on by se možná lekl… Esme na tom byla stejně. Také četla knihu, ale o Gotické antice, což byla nuda, nuda a zase jenom nuda. Rose seděla na zemi a dělala si manikúru. No, a zbytek nebudu komentovat. Emmett lezl po čtyřech a na něm seděla Renesmé a nechyběl tam ani Jasper, který ji držel, aby nespadla.

Začala jsem se smát, protože to byl pohled k nezaplacení. Všichni stočili pohled na mě, protože si nejspíše mysleli, že před chvíli jsem byla mimo, ale teď se směju zase. Byl to úžasný pocit se zase smát…

„Bello, vítej mezi živými,“ řekl mi Emmett, ale Nessie ho nakopla do boku. Nejspíše si myslela, že je to její koníček.

„Renesmé, nekopej strýčka!“ řekla jsem jí, ale v duchu jsem ji podporovala.

„Mámí, půjdeme ven?“ zeptala se mě svým hláskem, který zněl jako tisíc zvonečků. Opravdu se jí nedalo odolat.

„Půjdeme, zlatíčko, ale nejdříve se oblečeš do teplého,“ řekla jsem jí.

Je sice jaro, ale pořád není takové teplo, aby chodila jen v šatičkách nebo v tričku. Renesmé se usmála a seskočila z Emmetta. Jasper jí pomohl a má princezna se rozběhla k sobě do pokoje. Hned jsem šla za ní a oblékla ji. Netrvalo dlouho a my šly spoj´kojeně dolů s jediným cílem, a to si dnešní odpoledne pořádně užít.

„Půjdu s vámi!“ řekl Jasper a já kývla. Je pravda, že ve třech to bude o něco větší zábava.

„Mami, já chci za krk,“ žadonila moje princezna. Povzdechla jsem si a chtěla si dát za krk, ale Jasper byl rychlejší. Usmála jsem se a všichni tři šli ven…

Nešli jsme daleko. Došli jsme na malou mýtinku, která na hry bude skvělá. Jsem zvědavá, co si Renesmé vybere. Podle všech je velmi vybíravá a paličatá, takže celá po mně. Jasper ji postavil na zem a my netrpělivě čekali, co se bude dít.

„Zahrajeme si na hoňku,“ zapištěla a dotkla se Jaspera.

„Máš ji!“ řekla a já se rozběhla upíří rychlostí. Renesmé jsem si vzala do náruče, aby ji nedostala a přemístily jsme se na druhou stranu louky.

„Mami, to se nesmí!“ začala mi nadávat.

„Dobře,“ usmála jsem se. Jasper byl hned u nás. Bohužel jsem nestihla uhnout… Teď jsem ji měla já. Rozběhla jsem se a dala jí Renesmé, aby si taky užila, ale ona byla opravdu chytrá.

„Mě to nebaví,“ řekla a my s Jasperem se začali smát. Renesmé se na nás podívala a já věděla, že něco chystá. Najednou se rozběhla a rozběhla se svou největší rychlostí. Nestačila jsem se divit. Byla opravdu rychlá. Věděla jsem, že bude rychlejší než člověk, ale že takhle? Skočila na mě a já neudržela rovnováhu, už jsem zase padala na zem. Renesmé se smála a já stáhla i Jaspera.

Všichni jsme leželi na zemi a smáli se. Renesmé vyskočila na nohy a začala tancovat. My se posadili a sledovali ji. Posunula jsem ruku a omylem se dotkla Jaspera. V ten moment mnou projela elektřina. Byl to šok. Jak pro mě, tak pro něj…

Pomalu jsem se k němu naklonila a on ke mně taky. Mezi námi byla centimetrová vzdálenost. Stačilo překonat centimetr a my bychom se políbili. Jasper chtěl překonat tu vzdálenost… ale Renesmé mezi nás skočila… Nevěděla jsem, co říct. Momentálně jsem nevěděla nic. Byla jsem jako smyslu zbavená.

„Ehm… Jdu na lov,“ zvedl se Jasper a zmizel. Zmizel v lese a v ten moment začalo pršet. Kapky jarního deště dopadaly na zem.

„Nessie, jdeme domů,“ řekla jsem jí a ona si povzdechla. Vzala jsem ji do náruče a běžela s ní domů. Vletěly jsme do obývacího pokoje. Díky mé rychlosti jsme nebyly moc mokré. Šla jsem s Nessie do pokoje, kde jsem ji převlékla do suchého. Nessie zívla a já ji uložila ke spánku, aby si odpočinula. Celou dobu jsem byla s ní v pokoji. Za chvíli usnula a já se šla obléct do šatů.

Vrátila jsem se do obývacího pokoje, kde už byl i Jasper…

„Chceme vám něco říct,“ prohlásil Carlisle a já se na něj podívala. Všichni čekali, co z něj vyleze, ale to už se postavila Esme a stoupla si vedle něj.

„Budeme se brát,“ řekli oba naráz a všichni na ně zírali.

„Gratuluji,“ prolomila jsem ticho, které tu panovalo…

***

Tak se hodiny měnily v dny a dny v týdny. Byl tu den svatby Carlislea a Esme…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mezi námi - 4. kapitola:

 1
19.08.2011 [12:53]

Veubellakrásná kapča! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!