Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 9. kapitola


Láska mého života - 9. kapitola„Edwarde,“ zamrmlala a já se lekl, že se probudila. Rychle jsem stáhl ruku, ale ona se jen přetočila na bok a dál spala. Vypadala jako anděl. Ne, ona byla anděl. „Spi sladce, krásko,“ popřál jsem jí a dal jí polibek na čelo. Nemohl jsem uvěřit tomu, že její pleť je tak hladká. Naposledy jsem se na ni podíval a vyskočil z okna, abych si zašel na lov.

Už nikdy nebudu hrát Twister! To byla jediná myšlenka, která mě napadla, když jsem nesla unaveného Timyho do ložnice.

„Nechceš pomoct?“ ozval se za mnou mužský hlas a já sebou cukla. Otočila jsem se na Edwarda a lehce přikývla. Spícího Timyho jsem mu podala do náruče a on ho s úsměvem vynesl do patra. Když jsme společně došli k ložnici, otevřela jsem mu dveře a on vešel dovnitř a položil Timyho na postel. Otočil se ke dveřím a chystal se odejít, když jsem si uvědomila, že Timyho musím ještě převléct.

„Edwarde?“ oslovila jsem ho tiše a on se na mě otočil.

„Pomohl bys mi ještě? Potřebuji Timyho převléknout do pyžama,“ poprosila jsem ho a on s úsměvem přikývl. Pomalu došel ke mně a opatrně zvedl Timyho. Já se mu snažila co nejrychleji sundat tepláky a vyměnit je za spodek od pyžama a to stejné udělat s tričkem. Nakonec se mi povedlo mu obléct krásné pyžamko a s úsměvem ho zababušit do peřiny. Lehce jsem ho políbila na čelíčko a otočila se na Edwarda. Lehce se ke mně naklonil a mé srdce se rozběhlo trojnásobnou rychlostí.

„Převleč se také do pyžama. Alice plánuje pyžamový večírek, tak aby ses nemusela znovu vracet nahoru a tím neprobudila Timyho,“ zašeptal mi do ucha a jeho ledový dech ovál mé ucho a já se pod návalem vzrušení zachvěla.

„Dobře,“ zamrmlala jsem a pokusila se o úsměv.

„Mimochodem, Alice ti vyměnila pyžamo,“ zasmál se potichu Edward a já se zděsila. Rychle jsem doběhla ke kufru a začala se v něm přehrabovat. Sakra, měl pravdu, mé pyžamo tu nebylo.

„Alice ti ho dala na skříňku,“ poradil mi Edward, který se náramně bavil. Váhavě jsem došla ke skříňce a zděsila se. To, co tam leželo, rozhodně pyžamo nebylo. Leželo tam tílko na ramínka a krátké – hodně krátké – trenky.

„Co to je?“ vyjekla jsem potichu. Edward se tiše zakřenil a odešel z pokoje, čímž mi dopřál soukromí. Váhavě jsem se převlékla do toho „pyžama“ a podívala se na sebe do zrcadla. Proboha, vždyť to není pyžamo. Jediné štěstí bylo, že jsem našla ještě župan, který jsem si přes to „pyžamo“ přehodila. Z tašky jsem vytáhla své oblíbené papuče a vydala se do obýváku, kde na mě už čekali ostatní s výběrem filmů.

„Bello, máš opravdu sexy papuče,“ rýpl si Emmett a já se zamračeně podívala na svoje papučky s oslíkem.

„Něco se ti nezdá?“ zeptala jsem se naštvaně a on se zakřenil.

„Bello, posaď se k nám,“ popohnala mě Alice a já si sedla vedle ní na matraci a přikryla se měkkou dekou.

„Jak se ti líbí pyžamo?“ zeptala se Alice a já lidsky zavrčela.

„Ani o tom nemluv,“ upozornila jsem ji a Edward se nádherně zasmál.

„Já to mám doma každý den,“ utěšoval mě, ale moc to nepomáhalo. Pokrčila jsem rameny a otočila se na Rosalie, která v ruce držela nějaká DVD.

„Co jste vybrali?“ zeptala jsem se zvědavě a ona prohrábla CD.

„Masakr motorovou pilou. Po pravdě, já nemám moc ráda horory, tak jsem k výběru ještě přidala ‚Deset důvodů proč tě nenávidím′,“ odpověděla Rosalie a já se zamračila. Super. Jako první je na řadě horor. Nenáviděla jsem horory, nikdy jsem kvůli nim nemohla spát. Teď se tu ještě ztrapním před Edwardem, který sedí vedle mě.

„Eh… Tak… fajn,“ vykoktala jsem a cítila, jak se mi čelo orosilo potem.

„Děje se něco, Bello?“ zeptal se Edward, když viděl, jak se tvářím.

„Ne, vůbec ne. Mělo by?“ opáčila jsem a on pokrčil rameny a pohledem střelil k Edwardovi. Co to má znamenat?

„Tady je popcorn,“ zasmála se Esmé, která vyšla z kuchyně v krásných koktejlkách a v ruce držela obrovskou mísu s popcornem.

„Je, díky,“ výskla jsem nadšeně a natáhla se po misce. Emmett dal DVD do přehrávače a na obrazovce se objevily úvodní titulky. Nešťastně jsem jedla popcorn a sledovala scénu, která se odehrávala v televizi. Netrvalo dlouho a já pištěla a zavírala oči.

„Sakra, asi budu zvracet,“ zamručela jsem a Edward se na mě vyděšeně podíval.

„Bello, jestli chceš, tak to klidně můžeme vypnout,“ informoval mě Edward a já zakroutila hlavou.

„Ne, to vydržím,“ zamručela jsem a on mě lehce objal kolem ramen. Mé srdce se rozběhlo rychlostí blesku a tentokrát to nebylo kvůli strachu.

Když začala další série vražd, schovala jsem hlavu do Edwardovy jamky mezi krkem a ramenem a ani jsem si neuvědomovala, co dělám.

„Emmette, vypni to,“ poručil Edward a zlehka mě hladil po vlasech. Emmett zamručel něco jako „nuda!“ a vypnul ten příšerný film. Dneska se rozhodně nevyspím.

„Jsi v pořádku?“ strachovala se Alice a já přikývla.

„Nemám zrovna v lásce krev a vraždy,“ vysvětlila jsem a všichni se zasmáli. Nadhodila jsem ten nejkyselejší výraz, jaký jsem dokázala, a provinile se otočila na Edwarda.

„Promiň,“ omluvila jsem se a on mě pohladil po tváři.

„Nic se neděje,“ řekl něžně a já opět zrudla.

„Nechte toho, hrdličky,“ zamručel Emmett naštvaně a vybíral další filmy.

„Žádný horor,“ upozornil Edward Emmetta, který už nadšeně natahoval ruku k přehrávači.

„Super,“ zavrčel a DVD zahodil.

„Klidně se dívejte, na co chcete. Stejně půjdu spát. Jsem hrozně unavená,“ řekla jsem rychle a všichni se na mě otočili.

„Tak brzy?“

„Alice, promiň, ale jsme opravdu unavená,“ řekla jsem provinile a ona nad tím mávla rukou.

„Vždyť u nás nepřespáváš naposledy,“ řekla s úsměvem a já přikývla. Vstala jsem z matrace a lehce se otřepala.

„Dobrou lidi,“ rozloučila jsem se s nimi a na oplátku mi všichni zamávali.

„Hezké sny, Bello,“ popřál mi Edward a já se zachvěla. Jestli se mi opět bude zdát o něm, tak to rozhodně krásné sny budou.

„Díky,“ zamručela jsem celá rudá a rychle vyběhla schody do ložnice, abych schovala svoji rudou tvář. Když jsem otevřela dveře, Timy sebou lehce zamrvil a otočil se na druhý bok.

„Bello?“ zamručel a já potichu došla k posteli.

„Ano, to jsem já, zlatíčko. Spi dál,“ řekla jsem mu něžně a pohladila ho po vláskách.

„Dobře.“ A tím náš rozhovor skončil. Zamrvil se do teplé peřiny a dál pochrupoval. Milovala jsem toho malého andílka. Opatrně jsem si lehla vedle něj a přikryla se saténovou přikrývkou.

Zavřela jsem oči a pokusila se nemyslet na ten horor, který jsme sledovali dole. V duchu jsem si broukala písničky, ale mé myšlenky stejně utíkaly k tomu šílenci s motorovou pilou.

Edward:

„Neměli jsme se dívat na ten horor, ty idiote,“ nadával jsem Emmettovi, když Bella opět tiše vzlykla.

„Jak jsem měl vědět, že se Bella bojí hororů? Měla se zmínit,“ hájil se, ale já se jen zašklebil. Docela chápu, že se před Emmettem nezmínila, že má strach z hororů. Věděla, že by se jí Emmett hodně smál a ona by byla opět krásně červená. Miloval jsem, když její tváře nabraly ten třešňový nádech. Byla tak roztomilá.

„Edwarde,“ zamručela Rosalie a přiblížila se ke svému manželovi, aby ho přede mnou bránila.

„Je jasné, že jsi poprvé zamilovaný, ale tolik by to s tebou mávat nemuselo,“ rýpla do mě Rosalie a já tiše zavrčel. Emmett se zakřenil a spokojeně objal Rosalie. Otočil jsem se k nim zády a vydal se nenápadně do Bellina pokoje, abych ji aspoň měl nablízku. Tiše jsem otevřel dveře ložnice a vklouzl dovnitř tak, aby mě nikdo neslyšel. Bella sebou lehce házela na posteli a fňukala. Timy tiše spal, jen chvilkami něco zamumlal, ale Bella ho naštěstí nevzbudila. Tiše jsem došel k posteli a pohladil ji po tváři.

„Tiše, Bello,“ uklidňoval jsem ji a ona přestala vzlykat.

„Edwarde,“ zamrmlala a já se lekl, že se probudila. Rychle jsem stáhl ruku, ale ona se jen přetočila na bok a dál spala. Vypadala jako anděl. Ne, ona byla anděl.

„Spi sladce, krásko,“ popřál jsem jí a dal jí polibek na čelo. Nemohl jsem uvěřit tomu, že její pleť je tak hladká. Naposledy jsem se na ni podíval a vyskočil z okna, abych si zašel na lov.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 9. kapitola:

 1 2 3   Další »
07.02.2012 [14:41]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. Kačka
03.11.2011 [19:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon super

02.11.2011 [16:34]

BellaLenkaCullenja nemám slov milujem tvoju poviedku si skvelá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. LuMo12
01.11.2011 [19:10]

jéj milujem tvojho Edwarda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.11.2011 [6:05]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. pavla
31.10.2011 [23:40]

super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon,doufám,že bude brzy další,moc se těším !!! Emoticon Emoticon Emoticon

15. pavla
31.10.2011 [23:38]

super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon,moc se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon

31.10.2011 [21:53]

kollartKrása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.10.2011 [21:41]

twimajaÚplně a naprosto souhlasím s Kim! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A rychle prosím další kapitolu. Tuhle povídku jsem začala číst teprve dneska, ale už teď jsem nedočkavá. Moc se mi ten námět líbí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Faire
31.10.2011 [21:12]

FaireDoufám v brzké pokračování. Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!