Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 31. kapitola

bel ami 4


Láska mého života - 31. kapitolaKonečně pokračování mé povídky. Edward s Bellou si nadále užívají romantiku a v romantickém hotelu přijde malé sblížení. Příjemné čtení přeje Sheela.

Když jsem dopila čaj, s Edwardem jsme se přesunuli na postel a pustili si nějakou komedii, která byla ve výběru filmů. Ležela jsem na Edwardově hrudi a hladila ho po břiše. Edward se mi proplétal vlasy a párkrát mi do vlasů vtiskl polibek. Byl tak něžný.

Uprostřed filmu jsem zvedla hlavu a políbila ho na rty. Okamžitě zareagoval a po svém těle si mě vytáhl výš. Dala jsem mu ruce za krk a něžně se mazlila s jeho spodním rtem. Když mě lehce kousl, z hrdla se mi vydral slastný vzdych. Překvapilo mě, že se Edward výjimečně nedržel zpátky a všechnu svoji vášeň dával do polibku. Pažemi mi přejížděl po celém těle a nakonec se uhnízdil na mých zádech, které začal hladit. Pomalu mi vyhrnoval košili a já lehce ztuhla. Takhle daleko jsme nikdy nezašli, Edward vycítil mé napětí a ukončil náš polibek.

„Věříš mi, Bello?“ zeptal se a já bez váhání přikývla. Opravdu jsem mu věřila.

„Co kdybych ti řekl, že ti můžu ukázat něco velmi příjemného?“ navrhl a já se na chvilku zamyslela. Věděla jsem, že nejspíš myslí nějaké uspokojení, ale opravdu jsem váhala. Byla jsem připravená ukázat Edwardovi své tělo? Dokázala bych zahodit stud?

„Ehm. O co by šlo?“ odvětila jsem a on se usmál.

„Prostě mi věř, Bells. Slibuji, že pokud budeš chtít skončit, stačí říct a já skončím. Slibuji,“ odpověděl a já na malý okamžik opět zaváhala. Nakonec jsem přikývla a Edward mě s úsměvem překulil na záda a tentokrát byl nahoře on. Podpíral se lokty, abych necítila celou jeho váhu. Opět mě začal líbat a já se uvolnila, strach jsem zahodila za hlavu a nechala Edwarda, ať mi ukáže to příjemné. Věděla jsem, že mnoho dívek mého věku se dotýká samo sebe a uspokojují se. Ve škole básnily o tom, jaký měly orgasmus s nějakým klukem, ale já si opravdu tak slastný pocit neuměla představit. Mluvily o tom jako o droze, která vás přivede do extáze, ale i ta extáze jednou pomine. Také jsem věděla, že není tak lehké mít ten orgasmus.

Edward mi během polibku mi začal rozepínat knoflíčky na košili. Rozepnul první a políbil místo, které odhalil. Když rozepnul druhý knoflíček, už jsem začala rudnout. Opět místo políbil a nosem přejel po mé pokožce.

„Je jako samet,“ zavrněl a já vzdychla. Přitiskl nos víc na moji pokožku a já se lehce prohla v zádech, když mi na místo nad prsy vtiskl drobný polibek. Věděla jsem, že na rozepnutí košile je potřeba šest knoflíčku. To znamená, že ještě čtyři zbývají. Edward se ještě chvilku mazlil s mojí kůží, ale po chvilce se vydal na další knoflíček, který odhalil část mých nader v černé krajkové podprsence. Podprsenku mi koupila máma, když byla na výletě v Port Angeles.

„Jsi nádherná,“ šeptl Edward a políbil mě navrch prsa, které se prudce vzdouvalo pod návalem vzrušení. Prsty přejel přes krajkovou podprsenku a já si byla jistá, že přes tenkou látku musí cítit moji vzrušenou bradavku. Edward spokojeně vzdychl a jazykem přejel přes krajkovou látku. Prohnula jsem se v zádech a vzdychla. Byla to automatická reakce, která se nedala ovlivnit.

„Uvolni se, lásko,“ zašeptal mi Edward a pokračoval dál v rozepínání knoflíčků. Tentokrát rozepnul zbytek knoflíků naráz. Když rozhalil moji košili, v mém těle převládl automatický stud a já překřížila ruce přes prsa. Edward zakroutil hlavou a ruce mi pomalu dal podél těla. Chvilku mi je držel na posteli, ale pak je pustil, protože si už byl jistý, že je nedám zpět na svoji hruď. Edward studoval má prsa a tvářil se přitom fascinovaně a to mě donutilo ještě víc zrudnout. Zvedl ruku a prstem objel krajku košíčku. Vzdychla jsem a prohnula se v zádech, což Edwardovi vykouzlilo úsměv na tváři.

„Můžu pokračovat?“ zeptal se a já přikývla. Mé tělo toužilo po pokračování. V tuto chvíli jsem hodila zdravý rozum za hlavu a nechala se ovládat hormony. Edward mě nadzvedl, provlékl ruku za moje záda a na první pokus rozepnul sponu na podprsence. Vysvobodil mé ruce z ramínek a podprsenku zahodil do kouta. Měla jsem cítit stud, ale nějak to nešlo. Pod Edwardovým zbožným pohledem jsem si připadala krásná a chtěná. Díval se na mě jako bych byla jediná na světě, byla jeho světlo.

„Nikdy jsem neviděl nic krásnějšího,“ zamumlal a přiložil rty na moji kůži na krku. Přejížděl jazykem po citlivé kůži a já cítila, jak mi vzrušením naskočila husí kůže. Pomalu sjížděl rty níž, až se ocitl nad vrcholkem mého pravého prsu. Foukl studený vzduch na moji bradavku a ta okamžitě ztvrdla. Cítila jsem až bolestnou touhu, která mě donutila tiše vzlyknout. Edward se rozhodl, že mé utrpení nebude prodlužovat a proto vrcholek vzal mezi rty a polaskal ho jazykem. Byl to nepopsatelný pocit, cítit jeho mokrý jazyk na tak citlivé části. Dráždil mě a já se prohýbala v zádech jako luk a hlasitě vzdychala.

Edward se přesunul na druhé ňadro a prvnímu se mezitím věnoval prsty. Růžové poupátko držel mezi palcem a ukazováčkem a něžně za něj tahal.

„Edwarde, prosím,“ šeptla jsem a on zvedl hlavu a něžně mě políbil. Byla jsem překvapená z tak intenzivního pocitu, ale zároveň jsem chtěla vědět, jestli může být ještě něco lepšího. Něco co mi přímo vyrazí dech.

„Je… Je něco víc?“ zeptala jsem se a Edward přikývl a zaváhal.

„Bello, jsi na to připravená? Můžu počkat, dokud se nebudeš cítit, nechci, abys něčeho potom litovala,“ odvětil a já se na něj usmála a pohladila ho po tváři. Byl to ten nejúžasnější kluk. Jiný kluk by na mě skočil hned, jak bych dala povolení a nějaká něha by ho nezajímala.

„Vím, že když to bude s tebou, nebudu toho nikdy litovat. Nedokázala bych najít nikoho lepšího,“ odpověděla jsem a on se sladce usmál a políbil mě na nos. Párkrát si ještě pohrál s mými ňadry a pomalu se začal přesouvat ke gumě kalhotek. Byl opatrný a vždy než sjel níž, mi dával možnost couvnout, ale já držela, chtěla jsem, aby pokračoval. Proto když jemně zajel pod kalhotky, očekáváním jsem zadržela dech a skousla si ret.

„Můžu?“ zeptal se Edward a já přikývla. Edward se na mě usmál a chytil gumu kalhotek a pomalu je stahoval dolů. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 31. kapitola:

 1 2   Další »
15. Kebule
02.06.2014 [13:48]

Kdy bude ta kapitola??? Čekám už 2měsíce Emoticon

14. nika
28.04.2014 [19:16]

NO ONO TO UZ FAKT AKOZE CHCE POKRACOVANIE ALE PRECO ESTE NIEJE ?????????????????????? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Kristen
04.04.2014 [17:55]

Další!!!

Honem!!!

Prosím Emoticon

Já.. se... těším... na... pokráčko

PROSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍM Emoticon

Každý den se koukám jestli už ta kapitolka přibyla Emoticon

12. IsabellaMarieSwanCullen
13.03.2014 [17:28]

No teda, nešálí mě zrak, další kapča? BOMBÁÁÁÁ Emoticon
Rychle, rychle, rychle DALŠÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ

Emoticon Nechci být drzá, ale jestli nebude další kapitola v co nejbližší době tak si mě nepřej Emoticon

11. marcela
13.03.2014 [8:34]

Emoticon Emoticon Emoticon
Další kapitola Emoticon Emoticon
Mám obrovskou radost. Emoticon
Jé skvělá. Emoticon

10. Jaňulka
12.03.2014 [19:46]

Sheelo! Jsem moc, moc, moc, mocinky ráda že další kapitola Laský mého života nebude až za půl roku Emoticon Emoticon Emoticon A ty jsi se na ni vrhla už dnes? Tak to jsem mile ráda překvapená Emoticon

12.03.2014 [16:07]

SheelaHrozně moc děkuji na komentáře. :) Rozhodně mě potěšily. Další kapitola, no dneska jsem se na ni vrhla snad dneska kapitolu dopíšu a rovnou ji i přidám. Emoticon Vím, že jsem nechala tuhle povídku hrozně dlouho ladem a za to se omlouvám, ale nebyla inspirace a nemohla jsem psát jen tak z povinnosti nebylo by to totiž správné a nepsala bych to od srdce. Emoticon A s láskou se donesla inspirace takže jsem se rozhodla znovu psát, ale zas je to tu ale, že není moc času. Emoticon I tak se snažím si nějaký najít, proto jsem si udělala rozvrh, který se pokusím následující kapitolou dodržovat. Budou se střídat povídky Muž v dražbě a Láska mého života. Kapitolu se pokusím přidat vždy do 10 dní od vydání poslední kapitoly. Tak snad to dodržím. Emoticon S.

8. Jaňulka
11.03.2014 [22:45]

A jen tak mimochodem, prosím, Sheelo, Sheelinko, nenechej nás zase půl roku čekat na pokračování Emoticon Nejlépe kdyby jsi to napsala už někdy v dubnu? Emoticon

Jessy, promiň že máme téměř stejný komentář, ale to co jsem napsala je pravda, a ještě když jsem to psala, vůbec jsem si nepřečetla ostatní komentáře. Tak se ti tedy omlouvám. Emoticon

7. Jaňulka
11.03.2014 [22:37]

Ahoj, jsem obrovská faninka této povídky, a proto jsem příšerně ráda že po dlouhé době bylo konečně pokračování... A to už jen z toho důvodu, že tato povídka byla úplně první na tomto webu kterou jsem přečetla Emoticon A proto tě moc prosím, nevykašlej se na tuto povídku, mám ji ráda. Tak tě moc prosím o další kapitolu v co nejbližší době Emoticon Děkuji Sheelo, že jsi tuto povídku vytvořila, a abych ti nelhala, nepřekonatelně se u mě usídlila na prvním žebříčku v oblíbenosti povídek. Nikdo ani nic to nepřekoná, ani kdyby nějakou povídku sám bůh napsal.

A promiň že jsem u minulých kapitol nepsala komentáře, ale to proto, že ta kapitola byla ÚŽASNÁ, a to ji ani zdaleka nevystihuje. Ono musíš pochopit, že kdybych pod tu kapitolu napsala dloooouhý monolog o tom, jak je kapitola úžasná a ještě tě bombardovala všemi možnými lichotka na světě, absolutně by ji to nevystihovalo. Chápeš? Emoticon

Sheelo, děkuji ti že jsi tuto povídku stvořila, ani nevíš jak moc pro mě ta povídka vlastně znamená. Sheelo, jsi nejlepší. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. anonim
10.03.2014 [15:03]

krása honem honem další díl !!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!