Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 30. kapitola

wtf5


Láska mého života - 30. kapitolaPokračování mé povídky. Tentokrát opět romantické vrkání mezi Edwardem a Bellou. Příjemné čtení přeje Sheela.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Unaveně jsem padla na postel a bylo mi jedno, že na sobě mám špinavé oblečení. Byla jsem tak vyčerpaná, že jsem byla ráda za to, že jsme zpět v hotelovém pokoji. Edward se na mě usmíval z povzdálí a v ruce držel krabici s cukrovinkami, které mi koupil.

„Unavená?“ zeptal se, ale oba jsme věděli jak moc zbytečná otázka to je.

„Příšerně,“ zakřenila jsem se na něho a on se usmál, položil krabici na stolek a krokem geparda vyrazil ke mně. Položil se vedle mě a objal mě jeho silnými pažemi, které m poskytly perfektní oporu.

„Hm,“ zavrněla jsem a přitiskla nos k jeho krku, voněl tak nádherně.

„Mám ti objednat něco k jídlu?“ zeptal se a já se zasmála.

„Rozhodně ne, ale čaj bys mi mohl objednat. Já si zatím dám sprchu. Opravdu ji potřebuji,“ přiznala jsem a on mi podal svojí košili.

„Abys nemusela být v tom oblečení,“ vysvětlil a já přikývla. Políbila jsem ho na rty a vydala se do koupelny. Milovala jsem ten obrovský prostor, který jsem z domu neznala. Díky Edwardovi jsem se cítila jako princezna. Ukazoval mi ty stránky života, které jsem si nemohla dovolit. Nikdy jsem netoužila po drahých věcech a ostatním lidem nezáviděla, ale přece jen jsem měla své sny, které se díky Edwardovi začaly plnit. Byla jsem v divadle, provedl mě po Seattlu a koupil mi nádherné šaty. Věděla jsem, že je to má pravá láska. Takový ten pocit, kdy víte, že už nepotkáte nikoho lepšího. Ani to nešlo. Měla jsem svého nesmrtelného upíra, který byl neskutečně krásný, milý, hodný, inteligentní a nebál se dát najevo svoji lásku. Zasněně jsem vzdychla a svlékla ze sebe zpocené oblečení. Nakrčila jsem nos a nahá zalezla pod sprchu. Milovala jsem ten pocit teplé vody na ztuhlých svalech. Vzala jsem si mýdlo, které bylo na poličce, a mezi dlaněmi vytvořila příjemnou pěnu, kterou jsem si pomalu roztírala po těle. Hned mi bylo líp, když jsem věděla, že jsem ze svého těla smyla ten pot a všechny nečistoty, které se na mě během dne přilepily. Vypnula jsem vodu, otevřela sprchové dveře a podala si bílou osušku, kterou jsem si položila na poličku vedle sprchového koutu. Osušila jsem se, oblékla si na sebe spodní prádlo a Edwardovu košili. Opět voněla tak nádherně. Milovala jsem Edwardovu vůni, bylo to jako ta nejlepší cukrová vata na světě. Také jste ji nikdy neměli dost.

Podívala jsem se do zrcadla, rozčesala jsem si vlasy a vylezla z koupelny. Edward seděl na posteli a koukal do prázdna.

„Už je tu čaj?“ zeptala jsem se a zrudla, když se na mě otočil a prohlížel si mě oblečenou do jeho košile.

„Každou chvilku by tu měl být, asi mají hodně práce,“ odpověděl a naznačil mi, abych k němu přišla. Trošku váhavě a po špičkách jsem k němu přišla a nechala se přitáhnout do jeho náruče. Své paže obmotal kolem mého pasu a hlavu položil na můj hrudník. Prsty jsem mu prohrabávala vlasy a hrála si s jeho jemnými prameny. Byly na dotek tak jemné.

„Miluji tě,“ zamumlal proti košili a já se usmála.

„Já tebe také,“ odvětila jsem a on zvedl hlavu a usmál se na mě. Ozvalo se zaťukání na dveře a já sebou polekaně trhla. Edward vstal, pustil mě a šel otevřít. Za dveřmi byl poslíček i s vozíkem, který dovezl do půlky pokoje a odešel.

„Jednu nebo dvě kostky?“ zeptal se Edward a já došla k němu, podívala se do šálku a zhodnotila situaci.

„Hm, asi dvě. Proč si neosladit život,“ zamumlala jsem a on se zasmál. Do šálku hodil dva cukry a podal mi ho. Spokojeně jsem se napila a zasténala při tom pocitu, kdy mi tělem proudila sladká tekutina. Edward mě pohladil po tváři a za ruku mě táhl na gauč, kde jsem si sedla a on si přitáhl mé noh na jeho klín a začal je masírovat.

„A zítra domů,“ připomněl mi a já se zatvářila zklamaně. Zvykla jsem si na to, že se probouzím vedle Edwarda a jsem s ním celý den. Smutek se mi asi zračil ve tváři, takže si ho Edward okamžitě všiml.

„Neboj, brzy si uděláme další výlet. Třeba do Tacomy nebo do Sultanu, kde máme chatu. Je to tam opravdu nádherné, krásná příroda a dají se tam dělat příjemné procházky. Myslím, že by se ti tam líbilo,“ navrhoval Edward nadšeně a mě se okamžitě zvedla nálada tím, že jsem věděla, že i v budoucnu se mnou plánuje výlety.

„To zní dobře,“ odsouhlasila jsem a on mi dál masíroval nohy. Měla jsem v podstatě vše, co si dívka mého věku přála. Měla jsem perfektního Edwarda, rodinu a nové přátele. Zavřela jsem oči a vychutnávala si tuto chvíli. Edwardovo hýčkání a popíjení teplého čaje.


Já vím, já vím. Opět mi to dlouho trvalo, ale zase jsem se do ničeho nemohla dokopat. Je pátek tak jsem konečně otevřela World a něco napsala. Vůbec nejsem spokojená. Tato kapitola je v podstatě o ničem. Do další, ale plánuji jisté věci tak snad to výjde. Příjemné čtení přeje Sheela. :) 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 30. kapitola:

 1 2   Další »
11. nika
28.02.2014 [11:14]

Prosím rýchlo pokračovanie pred par hdinkami som nasla tuto poviedku ale už som celu prečitala hned si prosim pokračovanie rýchlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. RosalieCullen
18.02.2014 [22:27]

Krásna kapitolka, ja proste milujem tuto poviedku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. zuzika
16.02.2014 [22:03]

Kedy bude ďalšia časť????? Emoticon Emoticon Emoticon Nemôžem sa dockat Emoticon Emoticon Emoticon

8. bara
18.01.2014 [20:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Izza
08.09.2013 [21:27]

Konecne pokracko snad bude rychlo dalsia ani si nevies predstavit aka som bola stastna ked som to zbadala aaw ^^ :33 *__* milujem tuto poviedku :O* <3

6. Izza
08.09.2013 [21:21]

Konecne pokracko snad bude rychlo dalsia ani si nevies predstavit aka som bola stastna ked som to zbadala aaw ^^ :33 *__* milujem tuto poviedku :O* <3

11.07.2013 [19:20]

JessyPanebože, Sheeluška, ako mi mohla táto kapitola ujsť?! Emoticon Dokelu, hanbím sa ako psík... Emoticon Aj som sa, popravde, už čudovala, že strašne dávno nepribudla nová kapitola a tak som zavítala na tvoje zhrnko a čo nevidím... Kapitola pribudla už skoro pred mesiacom, len mojim slepým očiam to nejako uniklo. Emoticon Ani nevieš, ako ma to mrzí, pretože túto poviedku zbožňujem. Ach, kurník šopa...
Kapitolka bola ale naozaj krásna, ja mám rada takéto "sladkosti" a ak by bolo na mne, pokojne by sme v tomto duchu aj mohli pokračovať. Emoticon Emoticon
Naozaj sa ešte raz ospravedlňujem za toto moje meškanie. Emoticon Emoticon

4. Seb
18.06.2013 [21:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martina946
18.06.2013 [21:07]

Nádherná kapitola. Miluji takovíhle romatický kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ach Edward je táááák sladký. Prostě je užasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
jen doufám, že už nebudou ve škole Bellu otravovat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A upřímně jsem zvědavá co sis pro nás připravila do další kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak rychle piš, ať tu je co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
18.06.2013 [20:02]

Emoticon EmoticonUdělala jsi mi obrovskou radost,že jsi přidala novou kapitolu. Emoticon
Je kouzelná,ale to jsou všechny od tebe. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!