Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 29. kapitola

Alice + Jasper tapeta=) by Alice


Láska mého života - 29. kapitolaZačátek krásného dne, program, který Edward pro Bellu připravil, a nakonec pohled Esmé. Pěkné čtení přeje Sheela. :)

Edit: Článek neprošel korekcí.

„Takže prvně si zajdeme do Starbacks na nějaké dobré latté, potom zamíříme do muzea, z muzea půjdeme do parku, odkud se později svezeme do zoo a jako poslední bude aquarium,“ informoval mě Edward a já jen nadšeně přikyvovala. Bylo úžasné, že navštívím tolik míst, o kterých se mi ani nesnilo.

„Ehm, dobře,“ zamumlala jsem tiše a nechala se obejmout jeho mužskými pažemi. Díky tomu jsem se cítila mnohem bezpečněji při prodírání davem, který ignoroval to, že do někoho vráží.

Došli jsme k velké kavárně Starbacks a já se posadila venku ke stolu, zatímco Edward nám šel koupit něco dobrého. Prohlížela jsem si lidi, kteří procházeli kolem mě a v hlavě přemítala kam asi tak spěchají. Možná do práce nebo za svým milým.

„Jedno latté a muffin, pro krásnou dívku,“ zašeptal mi Edward do mého ucha a já vyděšeně nadskočila.

„Promiň, nechtěl jsem tě vylekat,“ omluvil se okamžitě Edward a posadil se vedle mě. Podal mi latté a muffin a mile se na mě usmál, čímž odhalil jeho zuby. Bylo to divné, ale i tak jsem hledala známku špičáků. Při svých úvahách jsem zrudla a Edward nade mnou pozvedl obočí a jeho pohled prozrazoval, že přemýšlí nad tím, na co já myslím. Lehce jsem zatřepala hlavou a zhluboka se napila latté.

Esmé:

Seděla jsem v jeho pracovně, v ruce držela knihu a pokoušela se soustředit na písmena, která jsem četla, ale nešlo to. Celou svojí bytostí jsem vnímala Carlislea, který seděl naproti mně za svým pracovním stolem a vypisoval nějaké papíry do nemocnice. Někdo by řekl, že po tolika letech, co jsme spolu veškerá vášeň a touha vyprchá, ale já s tím nesouhlasila. Připadalo mi, že den co den po něm toužím čím dál tím víc. Bylo to skoro neuvěřitelné.

„Ehm,“ odkašlala jsem si, i když to nebylo potřeba. Carlisle vzhlédl a zvědavě se na mě podíval. Usmála jsem se na něj, položila knihu na stolek a svůdným krokem se k němu vydala. Jeho oči okamžitě zčernaly a já díky tomu poznala, že po mně také touží. Posadila jsem se mu na klín a nechala se od něj přivinout do jeho náruče.

„Myslíš, že je to správné?“ zeptala jsem se a on se na mě nechápavě podíval.

„Edward a Bella,“ vysvětlila jsem a on se na mě zamyšleně zahleděl.

„Myslel jsem, že si ráda, že Edward má konečně nějakou dívku,“ odvětil překvapeně a já se zatvářila provinile.

„Jistěže jsem, ale bojím se budoucnosti. Bella je člověk, ví o nás, ale pochybuji, že opustí rodinu, aby se stala nesmrtelnou. Co bude poté s Edwardem? My sami budeme muset odejít, protože nestárneme a lidem by začalo být divné, kdybychom vypadali pořád stejně. O to tu jde, Carlisle,“ začala jsem a on mě pohladil po tváři.

„Vím, že máš jen starost, ale musíme to nechat na nich. Bude to těžké, ale vše má nějaký důvod. Osud je možná zvrácený, že dává dohromady dvě tak rozdílné bytosti, ale věřím, že to má určitě nějaký důvod. Vše má nějaký důvod,“ zašeptal mi do ucha a pevněji mě objal. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a zahleděla se do stropu.

„Bojím se o Edwardovo srdce,“ přiznala jsem smutně a on mě láskyplně pohladil po tváři.

„Je mi to jasné. Jsi jeho matka, která má mateřský pud a chce ochraňovat své dítě, ale uvědom si, že už je dost starý a musí jít svoji cestou. Nechci ho ztratit, ale Edward byl vždy nejrozumnější z našich dětí. Ví, co dělá, i když se může zdát zaslepený láskou, určitě ví, co vše ho tohle štěstí může stát. Je to rozumný, dospělí muž a nám nezbývá nic jiného než mu věřit,“ upozornil mě Carlisle a já si hlasitě povzdechla a chytla ho za ruku.

„Vím, že je rozumný. Ale pamatuješ si krátce poté, co se stal upírem? Také poznal dívku, která ho stáhla na dno,“ připomněla jsem mu.

„Jenže k ní necítil ani z poloviny to co k Belle. Byla to jen touha. Nabízela mu něco, co jsme mu my odpírali. Dovolila mu žít jako predátor, kterým byl. Mohl lovit a zabíjet dle libosti. Ona se v těchto hrátkách také vyžívala, ale my ne. Měli jsme větší morálku než ona. On nešel za svým srdcem, šel za pudy lovce, které ho vedli k zabíjení. Tohle je rozdíl. Tentokrát jde za srdcem a ne za pudem lovce. To si musíme uvědomit.“ Opět měl pravdu. Eva byla jiná. Byla temná, zlá, poháněna jen touhou zabíjet a neukojitelným hladem. Isabella byla lidská bytost, která dokázala milovat a odpouštět.

„Opět zbytečně zmatkuji, že?“ zeptala jsem se a on se zasmál jeho krásným úsměvem, který mě vždy bral za srdce.

„Ale ne vůbec, netrap se tím, lásko. Všechno nějak dopadne,“ odvětil a políbil mě na krk. Otočila jsem tvář k němu, abych ho políbila. Neprotestoval a s vášní se do polibku zapojil. Zapletla jsem prsty do jeho vlasů a nechala se ovládat touhou, která ovládala mé tělo.


Hrozně moc mě potešily některé komentáře. :) Chtěla bych vám za ně poděkovat a také za to, že vůbec tuto povídku čtete i přesto, že jsem dlouhou dobu nic nepřidala. Opravdu to je časově náročné, ale jediné plus je, že právě od této povídky mám kapitoly napřed. Takže Láska mého života bude asi mnohem pravidelněji než ostatní. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 29. kapitola:

 1
9. Andreabn
14.05.2013 [19:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.05.2013 [20:14]

kollartTak brzo jsem ani další kapitolu nečekala...každopádně byla pěkně napsaná a ten pohled Esme byl dobrý a hodil se tam :) jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. marcela
13.05.2013 [20:04]

Emoticon EmoticonMám velikou radost,že jsi přidala tak brzy novou kapitolu. EmoticonPohled Esmé byl úžasný a ta Eva??Ukáže se tam??Žeby ona přeměnila Bellu??Nádherná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

13.05.2013 [19:22]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.05.2013 [19:01]

JessySpýtaj sa Edwarda, či by aj mňa nezobral na taký výlet do Seattlu, pretože aj ja by som chcela popíjať latté v Starbackse, ísť do zoo, múzea a neviem kam všade. Emoticon A nezabudni sa zmieniť, že by to mohol aj celé vyplatiť za mňa. Nebola by som finančne náročná. (Až tak veľmi.) Emoticon Emoticon Emoticon
Ok, koniec srandy, v prvom rade ti patrí poďakovanie, že si sem pridala pokračovanie tak rýchlo a Jessinka má čo čítať. Emoticon Aj keď by mohla byť kapitolka dlhšia, vôbec by som sa nenahnevala. Emoticon
Ale nemôžem byť nevďačná, čiže všetko je v absolútnom poriadku.
Pohľad Esme bol super, ona je tak starostlivá! Jednoducho maminka a mne sa páči, že si jej pohľad zakomponovala do deja, pretože sa zaoberala skutočne dosť závažnou vecou. Bojí sa o Edwarda, čo je pochopiteľné a zároveň si aj mne vložila do hlavy chrobáka. Bude sa vôbec Bella chcieť stať upírkou? No, toť otázka...
A ešte k tomu Eva. Tá ma teda zaujíma, som zvedavá či si ju v poviedke spomenula len tak, alebo bude mať táto postava aj väčší význam a či nejakým spôsobom zamieša kartami. Emoticon
Perfektná kapitola! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lucka
13.05.2013 [18:56]

skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martina946
13.05.2013 [18:49]

Sheelo, ty jsi zlato! Emoticon
Já myslela buch ví jak dlouho nebudu čekat na další kapitolu a ona tu už je. Což je skvělí Emoticon Emoticon Ach Edward je tak sladký, takový program bych taky uvítala Emoticon Emoticon Emoticon Pohled Esmé si vystihla naprosto senzačně. Vážně krása Emoticon Emoticon Emoticon Jo ani se nedivím že má o Edwarda starost, bojí se aby jim to vyšlo, což chápu. Bella přeci bude muset opustit svou rodinu, aby mohla zustat s Cullenovymi jako nesmrtelná upírka. Jen mam menší otázku. Edward měl dříve nějakou Evu? Emoticon Emoticon Docela mě zajímá co Edovy udělala že z toho byl prý na dně? Emoticon Emoticon Emoticon No snad se mu to samé nestane s Bell. Moc se těším na další díl a pokud tu bude tak rychle jako tenhle, tak budu nejvíc happy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.05.2013 [17:52]

carlsmeTo bylo super Emoticon

1. Seb
13.05.2013 [17:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!