Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 12. kapitola

xD Jasper a jeho dvojník Jackson :DD


Láska mého života - 12. kapitola„Jsi překrásná,“ ozvalo se za mnou a já se rychle otočila. Za zády stál Edward a s úsměvem mě pozoroval. Přejela jsem jeho vypracovanou postavu očima a zastavila se na břišních svalech. Krásné bermudy zvýrazňovaly každý sval a odraz zrcadla prozrazoval, že plavky ukazují i Edwardův krásně vypracovaný zadek.

Bella:

Alice kráčela k pokladně, aby za nás všechny zaplatila a já z peněženky vytáhla bankovky, abych jí peníze vrátila. Přece nebude platit za mě a Timyho.

„Na,“ podala jsem jí peníze a ona se naštvaně zamračila.

„Já ty peníze nechci,“ řekla naštvaně a já našpulila rty.

„Ale já chci, aby sis je vzala. Přece všechno nebudeš platit za mě,“ stála jsem si na svém a ona naštvaně zkřížila ruce na prsou.

„Ale já si od tebe nic nevezmu, takže ty peníze schovej do peněženky. Můžeš za ně Timymu koupit nějaké pití a podobně,“ odporovala a já si ji chvilku ještě naštvaně prohlížela. Věděla jsem, že nemá smysl se s ní hádat, protože ona tyto přestřelky většinou vyhrála. Edward se za mnou tiše smál, ale já ho ignorovala. Taky by se mě někdy mohl zastat.

„Jdeme, jdeme,“ popoháněl nás Emmett a na ruku mi dal náramek s čipem.

„Ten ti umožní zamčení skřínky,“ vysvětlil Emmett a já se na něj zamračila.

„Vypadám jako debil?“

„Ne, to ne, ale co já vím,“ zamručel Emmett a já ho praštila do ramene. Sakra, ten je snad z mramoru. Bolestně jsem si třela ruku a mračila se na něj. On na mě jen vyplázl jazyk a vešel do pánských šaten.

„Pojď, Bello,“ popohnala mě Alice a já zamávala na Timyho, který se držel za ruku Edwarda. Vešly jsme do dámských šaten a ke skříňkám, u kterých jsem si sundala kraťasy a tílko a schovala je do skříňky. Alice mi podala osušku a sama předvedla svou dokonalou postavu v nádherných plavkách, které zvýrazňovaly její přednosti.

„Alice, sluší ti to,“ pochválila jsem ji a ona se mile usmála.

„Děkuji, Bello, ale vedle tebe jsme opravdu nic,“ řekla upřímně a já se zašklebila.

„Nelži,“ zasmála jsem se a otočila se na Rosalie, která vypadala opravdu jako bohyně. Její krása mi vyrazila dech a já jen s pootevřenou pusou zírala. Rosalie se zasmála a vydala se do sprch. Černé plavky kontrastovaly s její bílou pokožkou a ona vypadala ďábelsky svůdně.

Společně s Alice jsme šly do sprch a já rychle vběhla pod proud studené vody, abych ze sebe vše omyla. Rychle jsem vyběhla ze sprch a vydala se do prostoru, kde byly různé atrakce. Timy už venku utíkal v rukávkách a smál se na Emmetta, který utíkal za ním.

„Jsi překrásná,“ ozvalo se za mnou a já se rychle otočila. Za zády stál Edward a s úsměvem mě pozoroval. Přejela jsem jeho vypracovanou postavu očima a zastavila se na břišních svalech. Krásné bermudy zvýrazňovaly každý sval a odraz zrcadla prozrazoval, že plavky ukazují i Edwardův krásně vypracovaný zadek. Když jsem si uvědomila, jak si ho prohlížím, zrudla jsem a sklonila hlavu k zemi.

„Děkuji, tobě to také sluší,“ řekla jsem na oplátku a opatrně se usmála. Edward se zakřenil a uličnicky na mě mrkl. Co asi má v plánu? Pomalu jako šelma se ke mně začal přibližovat a já, se strachem v očích, couvala.

„Edwarde, ať už plánuješ cokoliv, okamžitě na to zapomeň,“ varovala jsem ho a on se ještě víc usmál. Chůzí divoké šelmy se ke mně blížil a já nevěděla, kam mám utíkat. S mým talentem určitě někde uklouznu a rozbiji si hlavu. Rychle jsem couvala dozadu, ale Edward udělal dva velké kroky, chytl mě do náruče a společně se mnou skočil do bazénu mezi ostatní lidi. Dopadla jsem na hladinu, ale dvě silné paže mě hned vytáhly nad hladinu, než jsem si stihla loknout chlórované vody.

„Edwarde,“ zavrčela jsem a prskala kolem sebe vodu. Edward se tiše smál a rukou si prohrábl mokré vlasy a tím je rozčepýřil.

„Nemohl jsem odolat,“ řekl rošťácky a mrkl na mě. Naštvaně jsem zavrčela a snažila se mu vykroutit z náruče. Edward mě však pevně držel a vypadalo to, že mě jen tak nepustí.

„Moc sebou necukej, ať mi nevyklouzneš a nespadneš do vody,“ smál se a já na něj vyplázla jazyk. Připadala jsem si jako pětileté dítě.

„Bello!“ křičel na mě Timy, který držel Emmetta kolem krku a i s ním se snažil k nám dostat.

„Tak co, prcku, jak se ti tu líbí?“ zeptala jsem se s úsměvem a vymotala se z Edwardovy náruče.

„Je to tu úžasné,“ usmál se nadšeně a já přikývla.

„Emmett mi slíbil, že půjdeme na tobogán,“ pochlubil se, ale já se zamračila.

„Nevím, jestli je to bezpečné,“ zapochybovala jsem a Emmett se zakřenil.

„Pokud to nevíš, stačí, abys to šla vyzkoušet,“ poradil mi Emmett a já se podívala na dlouhou modrou skluzavku a hlasitě polkla.

„Myslím, že vám budu věřit,“ řekla jsem nakonec a Edward s Emmettem se rozesmáli.

„Bello, přece nebudeš srab,“ posmíval se mi Emmett a já se zaksichtila.

„Myslím, že budu,“ řekla jsem naštvaně a mezi obočím se mi vytvořila drobná vráska.

„Belo, prosím, můžu jít na tobogán,“ přemlouval mě Timy a já se váhavě podívala na Emmetta.

„Dávej na něj pozor,“ poprosila jsem ho a on vážně přikývl.

„Já si zajdu na masáž,“ zavrněla jsem nadšeně a vylezla z bazénu. Vydala jsem se podél cedulky, která ukazovala na masáž, a zastavila před bílými dveřmi, na které jsem lehce zaťukala.

„Dále,“ ozval se mužský hlas a já vešla dovnitř.

„Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli tu máte volné místo.“

„Ano, máme. Byla tu už slečna Alice a říkala, že se asi zastavíte,“ odpověděl a prohlédl si moji drobnou postavu v plavkách. Ta Alice je opravdu neskutečná.

„Běžte se převléci támhle za tu plachtu,“ poradil mi a do ruky mi dal bílé prostěradlo. Chvilku jsem si ho nedůvěřivě měřila, ale nakonec jsem usoudila, že to asi k masáži patří a za plachtou si sundala ty růžovoučké plavky a tělo zabalila jen do bílé osušky. Vyšla jsem ze svého „úkrytu“ a rovnou si to namířila na bílé velké lehátko.

„Položte se,“ poručil mi masér a já si lehla na břicho. Dveře bouchly a já netrpělivě čekala, až uvolní mé svaly. Konečně se mě dotkly něčí ruce, ale byly poněkud chladnější, než jsem čekala. Jemný olej mi roztíral po zádech a promačkával každý můj sval.

„Je to nádherné,“ pochválila jsem maséra, ale on nic neřekl. Asi se soustředil na svoji práci. Cítila jsem, jak se celá uvolňuji a nebyla jsem daleko k předení.

„Hm,“ zamručela jsem a masér mě vzal za jednu dlaň a pořádně ji promasíroval. To stejné udělal i s druhou dlaní. Pomaloučku se přesouval z lýtek na nohy a já tiše vrněla. Bylo to dokonalé. Lehce jsem pozvedla hlavu a podívala se na maséra, který mi masíroval nohy.

Hrozně mě překvapilo, když to nebyl ten mladý kluk, ale nádherný model s bronzovými vlasy.

„Edwarde,“ vypískla jsem překvapeně a on se rychle otočil.

„Co tu děláš?“ ptala jsem se vyděšeně a bílé prostěradlo jsem si křečovitě tiskla k prsům.

„Já… Bello, promiň. Věděl jsem, že se těšíš na masáž a já tě chtěl namasírovat a já… Vůbec nevím, co dělám,“ brblal a já na něj vykuleně koukala. Nevěděla jsem, co mu mám říct. Nějakou dobu jsme na sebe ještě koukali a já netušila, co mám udělat.

„Edwarde, otočil by ses prosím?“ zeptala jsem se ho a seskočila z lehátka. Edward se ke mně otočil zády. Vlezla jsem za plachtu a rychle si oblékla plavky.

„Dobrý,“ řekla jsem a vylezla ven.

„Co se děje, Edwarde?“ zeptala jsem se ho a stoupla si naproti němu.

„Nic,“ zamumlal a já zakroutila hlavou.

„Jako malé dítě,“ podotkla jsem a odešla z místnosti. Nevěděla jsem, jestli se mám radovat, že Edward byl ten, kdo mi dělal masáž, anebo se zlobit, že měl odvahu vůbec sem vejít. Cítila jsem se docela trapně, když jsem si uvědomila, že jsem tam ležela nahá jen v prostěradlu.

„Bello, ten tobogán byl super,“ křičel Timy a utíkal ke mně.

„Timy, neběhej,“ zakřičela jsem na něj a Timy zpomalil. Opatrně mi vyskočil do náruče a já ho pevně objala.

„Půjdeš se mnou?“ zeptal se a já zakroutila hlavou.

„Nepůjdu,“ odpověděla jsem a on se na mě smutně podíval. A je to tu. Ten jeho štěněčí pohled.

„Dobře, jdu,“ řekla jsem nakonec a Timy šťastně zatleskal.

„Proč já mu vždycky ustoupím?“ ptala jsem se sama sebe.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 12. kapitola:

 1 2 3   Další »
03.06.2012 [0:48]

Michaela36 Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [20:26]

kikuskaTak to bola pecka. Ed sa nám zakoktal. Emoticon Emoticon Krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Domik
29.11.2011 [18:21]

Domikedward je roztomilej. moc se těším na další díl!

25. Kačka
28.11.2011 [17:32]

áááá, to jí nemohl Edward něco říct?? Achjo :-( rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.11.2011 [19:49]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
naozaj super kapitolka... Emoticon Emoticon Emoticon
aj ja by som brala takú masáž... Emoticon Emoticon Emoticon
už sa teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

23. Alem
27.11.2011 [19:48]

Dneska me zaujal nazev te povidky....tak jsem si ji precetla a strasne se mi libi!!!! Prosim o brzke pridani dalsi kapitolky....dekuji a opravdu je moc nadherna a ten ,,maser" me odrovnal Emoticon Emoticon

27.11.2011 [17:26]

twilightkatheiskvělá kapitolka a výborná povídka Emoticon Emoticon

21. Dadys
27.11.2011 [17:20]

Skvělé! Na tu kapitolu jsem čekala tak dlouho, ale stálo to za to! Akorát mohla být trochu delší, jinak moc povedené. :D

20. lied
27.11.2011 [17:00]

Edward nám pěkně zazmatkoval jsme zvědavá na Bellu jak přežije ten tobogán Emoticon Emoticon Emoticon

19. Es.
27.11.2011 [14:07]

povedené!!! Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!