Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska je nevyzpytatelná 5. kapitola: La push


Láska je nevyzpytatelná 5. kapitola: La pushZačíná se to zamotávat. Bella si sjedná další „rande“. Edward je na dně. Copak asi udělá? Měl si dávat lepší pozor, co říkáte?

Pohled Belly:

Probudila jsem se ve špatné náladě. Jak jinak, že? Zrovna, když jsem vstávala, tak jsem viděla na stromě nějakou postavu. Úplně jsem se lekla. Zavřela jsem oči, a pak se podívala znovu. Ta postava už tam nebyla. To mě ten den pěkně vítá, pomyslela jsem si. Byla jsem však ráda, že mě už Alice neobléká podle vlastního vkusu. Mohla jsem nosit, co jsem chtěla. Haleluja!

Na druhou stranu jsem byla nešťastná, že jsem se nemohla vídat s ní ani s jejími sourozenci. Bylo to hrozné. Úplně se mi vytratili ze života. Poté, co jsem udělala ranní hygienu, jsem se šla nasnídat. Sice jsem neměla hlad, ale co. Něco sníst musím. Vzala jsem si ovesné vločky a k tomu trochu mléka. Charlie byl nejspíš v práci.

Jako strojený robot jsem nasedla do auta a jela k Mikeovi „na sraz“. Jakmile jsem dorazila, tak mi skoro všichni zamávali na pozdrav. Akorát Lauren, která mě poslední dobou štve, se zdržela „hlasování“. Ani nevím, jak jsme vyjeli. Pamatuju si jenom, že to byla neuvěřitelně krátká cesta. Potom jsme si sedli na kmeny, které byly poskládané okolo něčeho, co připomínalo ohniště.

„Viděla jsi někdy oheň z naplaveného dřeva?“ zeptal se mě Mike.

„Ne. Proč?“

„Tak to něco uvidíš.“

Mike zapálil dřevo a z ohniště začali šlehat modré plameny. Úžasem jsem oněměla.

„To je krása!“ Mike se jenom spokojeně usmál. Poslední dobou mi nadbíhal, ale já se snažila, aby ho upoutala Jess. Taky že se mi to celkem dařilo. Mike seděl mezi mnou a Jessicou. Ani nevím, kdo to navrhl, ale za chvíli jsme byli na cestě k přílivovým jezírkům. Polovina naší skupiny chtěla zůstat u táboráku, takže jsem šla já, Mike, Jessica, Angela, Erik a ještě několik lidí.

Cesta byla zrádná. Jak jinak, že? Skoro každou chvíli jsem zakopla. To budou zase modřiny! Jakmile jsme tam došli, tak mou pozornost upoutal jeden kámen, na který bych si mohla sednout. Byl uprostřed jednoho jezírka, takže si dokážete představit, jak jsem se zaradovala, že se nemusím naklánět nad jezírky a nespadnout tam jako blbec. Jakmile jsem si sedla, tak jsem úlevou vydechla.

Bolely mě nohy. Život v jezírku byl úžasný. V tom na mě volal Mike, že už musíme jít.

„Bello! Už musíme jít! Jsme tu už hodinu.“ Už? To jsme tu tak dlouho?

„Jo, už jdu.“ S překvapením jsem zjistila, že se naše skupinka rozrostla. Sotva se představili, už jsem jejich jména zapomněla. Sedla jsem si vedle pohledného kluka, kterému mohlo být sotva 15.

„Ahoj,“ nažil se zapříst rozhovor.

„Nazdar.“ Byl mi odněkud povědomý.

„Jak se ti líbí náklaďáček od mého táty?“ Aha! Takže Billyho syn.

„Jo, je skvělej. Přesně takové autíčko jsem potřebovala. Jsem hrozně nemotorná.“

„Je to na tobě poznat.“

„Fakt? Nevěděla jsem, že jsem na tom tak špatně,“ rozesmála jsem se.

„Hele, nechceš se projít?“

„Jo, klidně.“ Dala jsem prozatím „sbohem“ mé partě a vyrazili jsme.

„Fajn. Chtěl jsem se tě zeptat nějak šetrně, ale já to prostě nevydržím,“ usmál se.

„Tak do toho.“ Byla jsem zvědavá jak stará babka.

„No… Tak jsem si říkal… Nešla bys se mnou do kina?“

„Ty to bereš hopem.“ V tom mě něco napadlo.

„Hele, Mike mě nedávno pozval taky. Co kdybychom šli jako parta?“

„Jo… To by asi šlo.“

„Fajn.“

„Fajn.“

Potom mi dal svoje číslo, abychom se mohli snadno domluvit. Nevím proč, ale bylo mi hrozně mizerně. Edward se se svojí rodinou odstěhoval - jak jsem zjistila. A mě nezbývalo nic jiného, než mít noční můry. Zítra jsem měla jít na své „rande“. Problém byl v tom, že jsem s nikým nechtěla mluvit, ale bylo na čase, abych to změnila.

Pohled Edwarda:

Bylo mi hrozně. Jak jsem jí to mohl udělat?! Já jsem takovej blbec! Najednou se mi vybavil rozhovor s mojí rodinou. Seděli jsme v jídelně na další „rodinné poradě“.

„Už je to tu zase,“ brblala si pod vousy Rosalie.

„Edwarde! To jí, ani nám nemůžeš udělat!“ křičela na mě zase Alice.

„Tak řekne nám už konečně někdo, o co tu jde?“ vložila se do toho Esmé.

„Jo, mami… Já, já už to dál nevydržím. Chtěl bych odejít z Forks. Vás samozřejmě do ničeho nenutím, ale je mi prostě hrozně. Nemůžu se ani cítit. Kdybych se takhle díval na Bellu každý den, tak bych to nevydržel a šel za ní.“

„Na to zapomeň! Jestli jedeš pryč, tak já jdu taky!“ řekl Emmett.

„Se mnou počítej,“ řekly unisono Rosalie, Alice a Jasper.

„Co bychom to byly za rodiče, kdybychom s tebou nejeli, že Esmé?“ Esmé jen přikývla.

„Nejsem sice moc šťastná, že utíkáš z bojiště, ale co se dá dělat. Na tvém místě bych udělala to samé.“

„Já vím, mami.“

Poté jsem si vybavil hned další. Byli jsme v našem novém domě a já se trápil a psal. Všichni byli na lovu, jen já ne.

Mami, tati, Emmette, Rosalie, Alice, Jaspere, psal jsem. Myslel jsem, že z mě těch jmen klepne pepka.

Chtěl bych být nějakou dobu sám, a proto odjíždím. Omlouvám se, že jsem vás vytáhl z Forks. Při této vzpomínce mě píchlo u srdce.

Potřebuji přemýšlet. Mami, ať se ti daří s výchovou Emmetta. Ty, tati, dávej pozor na celou rodinu. Alice, nedívej se, prosím, do budoucnosti Belly. Rosalie, nebuď takovej bručoun a zasměj se trochu. Jaspere, přeji ti hodně zdaru v sebeovládání a ty, Emmette, je nezabij svými vtipy! Tady je seznam, co nesmíš dělat s mými věcmi - a žádné výmluvy!

1. Netancovat na nich hula hula.

2. Nečíst si mé knížky.

3. Nerozprodávat je na Aukru.

4. Nestavět z nich vor nebo něco podobného!

5. Nedělat v mém pokoji „sklad tampónů“, a ani striptýzový klub! Myslím to vážně!

Mám vás všechny moc rád.

Edward

Proto jsem teď ve smrduté kůlně a nevím, jak mám zabít čas. Proto jsem skrčený do klubíčka a vzlykám, a proto jsem tak nešťastný. Už nevím, jak dál. Kéž bych ji mohl aspoň jednou vidět. Dost! Takové myšlenky musím zaplašit. Náhle jsem uslyšel kroky.

Dveře se otevřely a v nich stál jeden starý sedlák. Nevěřil jsem, že to udělám, dokud jsem se na něj nevrhl. Jeho myšlenky jsem okázale ignoroval a zakousl se mu do krku. Byla to tak lahodná tekutina! Měl jsem se nakrmit! Nemohl jsem přestat. Jakmile jsem ho vysál, tak na mě dopadly výčitky svědomí. Jsem zrůda!


Kapitola 4. x Kapitola 6.


Shrnutí




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska je nevyzpytatelná 5. kapitola: La push:

 1
25.08.2011 [15:44]

Kika57Moc hezky jsi to zformulovala. Moc se mi to líbí. Odešel... Sice ji ublížil, ale ne zas tolik. Nechodili spolu, neví o jeho upírství. Je to příjemná změna nečíst pořád jenom o tom, jak je zničená Emoticon Edward mě, sakra, zklamal. Chápu... opustil Bellu a i svou rodinu (ten seznam byl hustej!!), ale co mu, do háje, dává zabíjení lidí?!
I-D-I-O-T! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2011 [12:39]

zuzka88Snad se zase setkají Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!