Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 5. kapitola - Tápání

rodinka


Láska hory přenáší - 5. kapitola - TápáníBella se v tomto díle bude snažit Cullenům vyhýbat, ale nepovede se jí to úplně. Pomůže Edwardovi dostat se ze zapeklité situace.

5. díl – Tápání

Bellin pohled:

Vzala jsem nohy na ramena a běžela pryč. Koukala jsem se na ně a viděla v nich rodinu, tu rodinu, kterou jsem nikdy neměla, a která mi chyběla. Běžela jsem za nosem a nevnímala, jak daleko jsem. Byla jsem myšlenkami tak mimo, že jsem si nevšimla medvěda, který mi zavazel v cestě, a narazila do něho. Byla jsem sice rychlá, ale když jsem do něho narazila, zlomila jsem si několik žeber. Cítila jsem, jak mi popraskaly. Sebrala jsem tedy své síly a vyběhla na druhou stranu.

Naštěstí se za mnou nehnal. Musela jsem ho nějak poranit, ale to jsem nechtěla radši vědět. Po chvíli jsem se musela zastavit, protože mi zlomená žebra bránila v dýchání. Začínaly srůstat, ale jelikož jich bylo víc, bude to trvat několik dnů. Trvalo mi 3krát déle, než jsem se dostala zpátky domů. Jakmile jsem vešla do domu, sedla jsem si na zem a odpočívala. Cesta mi dala zabrat a navíc žebra bolela jako čert. Byla jsem ráda, že jsem došla do sprchy a pak se svalila na postel. Ještě jsem se omluvila ve škole, protože v takovémhle stavu jsem tam nemohla jít a navíc jsem se nechtěla potkat s Cullenovými. Potom mě přemohl spánek.

 Ráno jsem se zbudila s nepříjemnou bolestí. Sešla jsem do kuchyně a udělala si snídani. Neměla jsem v plánu nikam chodit, protože jsem se bála. Při mém štěstí bych narazila určitě na jednoho z Cullenů. To jsem nechtěla a doufala, že za ten týden něco vymyslím.

Čas se strašně vlekl, četla jsem si, dávala se na televizi. Po týdnu se mi hrudník už skoro zahojil. Ještě mě bolel při prudších pohybech, ale to se dalo vydržet. Byl čas vrátit se do školy. Přemýšlela jsem i nad možností, že se odstěhuju, ale to jsem potom zavrhla. Přece nebudu zbaběle utíkat. Můj plán byl ignorovat je, co to půjde.

Bylo pondělí ráno a já byla připravena vrátit se do školy. Nasedla jsem do svého auta a vyjela směr škola. Nejela jsem moc rychle, protože se mi tam nechtělo, na druhé straně jsem věděla, že tam musím. Musím se jim postavit tváří v tvář. Už nebudu utíkat a schovávat se. Nedopustím, aby mi ublížili. Zaparkovala jsem na parkovišti a vystoupila. Už tam stáli, celá rodina a koukali se na mě. V jejich očích byl smutek a lítost, možná i ostražitost, přesně to nedokážu určit.

„No tak seber odvahu a jdi do školy,“ říkala jsem si v hlavě.

 Vzala jsem tedy baťoh a přešla celé parkoviště bez toho, abych utekla nebo se na ně podívala. Stejně jsem cítila, jak mě propalují jejich pohledy. Škola utíkala celkem v klidu. Sice jsem měla každou hodinu s některým z Cullenů, ale ignorovala jsem je a celkem se mi to dařilo.

Nejhorší bylo ignorovat Edwarda, koukal se na mě jinak než ostatní. Poslední hodinu jsem měla s Edwardem, byla to biologie. Bohužel, jakmile jsem přišla, jediné volné místo bylo vedle Edwarda. Bože, jakou já mám smůlu. Sebrala jsem veškerou odvahu a sedla si vedle něho na volnou židli. Vypadalo to, že mi chce něco říct, ale nenacházel slova. Alespoň, tak mi to připadalo. Z mých myšlenek mě vytrhl až přicházející profesor, který nesl ampulky. Okamžitě jsem věděla, co to je, byla to krev.

„Dnes budeme zkoumat pod mikroskopem krev,“ oznámil nám profesor.

„Do dvojic dostanete několik ampulek krve, které společně rozdělíte na krev býložravců, masožravců a lidskou.“ Tak tohle mi vyrazilo dech. Mezi všemi pachy krve jsem nerozpoznala, že je tam i lidská. Zato Edward to musel cítit. Seděl vedle mě napjatě a pozoroval profesora. Bylo mi ho upřímně líto.

Mezitím profesor rozdal ampulky a vylil je do připravených mističek. Musím říct, že i mně se zbíhaly sliny. Ne na lidskou, ale na krev masožravce. Neměla jsem ji dlouho, protože nedokážu velkého masožravce ulovit. Edward se vedle mě napjal, jeho oči byly černé jako uhel. No nic, tak to rychle udělám sama, ať se Edward netrápí. Okamžitě jsem roztřídila krev a popsala mističky.

„Pane profesore, už to máme,“ zavolala jsem.

„To není možné, slečno Swanová,“ divil se. „Neuvěřitelné, jak jste to tak rychle udělali?“

„Už jsme tuto látku brali na mé minulé škole, tak jsem věděla, co pod mikroskopem hledat a na co se zaměřit,“ usmála jsem se.

„Dobře, velmi dobře, oba dva dostáváte za jedna.“

„Pane profesore, měla bych na vás prosbu.“

„Jen mluvte, slečno.“

„Když jsme to tak rychle udělali, nemohli bychom už jít,“ zamrkala jsem a doufala, že to zabere.

„Vlastně máte pravdu, je to již poslední hodina, tak můžete jet domů,“ pustil nás.

„Děkujeme, pane profesore.“ Edward se vedle mě uvolnil, a jakmile jsem vstala, šel za mnou. Nepodívala jsem se na něho a vyběhla ze školy k autu. Odjela jsem z parkoviště.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 5. kapitola - Tápání:

 1
1. Ace
13.02.2013 [23:05]

AceAhoj, vynechej prosím poznámky v hlavě Belly, ano drahoušku? :-) Třídit krev na hodině biologie? Trochu divný, jó. Celkem vzato, by ji měli mít podobnou, kromě nějakého podrobnějšího složení.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!