Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska Bohov trvá večne °° 1


Láska Bohov trvá večne °° 1Moja ďalšia poviedka. Bude to klasika. Edward a Bella. Bella je niečo viac ako človek. Má milujúcu rodinu a kamarátky. Jej život je perfektný. Čo sa stane, keď sa prisťahujú Cullenovci? Aký ma Bella talent? Ako to súvisí s Edwardom. A budú vlastne spolu? A čo Alice? To sa dozviete, ak budete čítať túto poviedku. A myslím, že názov už veľa napovedá...
P.S. Táto poviedka je taká oddychová. Bude o rozhodovaní. Láska, alebo rodina?
Prajem príjemný zážitok!
Vaša BlackStar

1. kapitola

„Je rozhodnuté, Artemis,“ zvolal hlboký a chladný hlas na Bohyňu, ktorá uspávala svoje dieťa. Dieťa, ktoré podľa ostatných nie je hodné toho, aby ostalo s nimi. Je opovrhované a nenávidené. Preto sa zišli najvyšší, aby rozhodli o jeho osude. Toto dieťa bude vypovedané z domova Bohov...

„Je mi ľúto, ale nesmie tu naďalej ostať. Bude zoslané na Zem a po čase sa jej prezradí, odkiaľ pochádza. Bude mať na výber. Môže sa pripojiť k nám, alebo dožije svoj ľudský život,“ vyriekol rozsudok o niečo príjemnejší hlas, ktorý sa aspoň snažil byť milý. Vedel, aké hrozné to pre ňu musí byť.

Bohyňa Artemis sa mu zrútila do náručia. Nechápala, prečo to všetko robia. Veď nie je až taká ľudská. A keď aj je, je to dcéra Bohov.

Bohyňa sa snažila ostať pokojná, no jej smútok bol väčší. Príde o svoju dcéru. Zoberú jej ju a ona neuvidí ako bude rásť. Nebude o nej vôbec nič vedieť, ale utešovala ju možnosť, že znova bude tu s ňou. O pár rokov tu znova bude. Po jej boku stáť a pozorovať život ne Zemi...

 

***

„Idem,“ zakričala som do domu a už utekala do školy. Dneska nestíham a to je iba ráno. Som zvedavá, čo sa bude diať v škole.

Nastúpila som do svojho miláčika. Audi a3. Moja čierna kráska. Milujem toto autíčko. S rodičmi sme hľadali nejaké vhodné a lacné, a naskytol sa mi pohľad na túto nádheru. Nie je síce nové, ale za to ho mám ešte radšej. Tachometer sa vyšplhal snáď na 100km/h a ja som si to šinula po mokrej ceste ku škole. Bola som tam za pár minút - s mojou jazdou. Šmykom som to zaparkovala na mieste, ktoré je v podstate moje. Každý ma tu pozná a chce sa mnou kamarátiť. Ani neviem prečo. Som normálne sedemnásťročné dievča, ktoré niejako neoplýva krásou.

„Ahoj,“ pozdravila ma Melody, keď som vystúpila z auta. Ihneď sa ku mne rozbehli Pailin a Tisha. To sú moje tri najlepšie a skutočné kamarátky. Všetci ostatní by chceli byť iba populárny. Ani neviem prečo. Nemyslím si, že som niečo extra. Chovám sa normálne a to mám rada aj na ostatných. Keď sa správajú falošne, poznám to. Mám akoby šiesty zmysel. A mám ho rada.

„Ahojte,“ pozdravila som ich všetky naraz. Spoločne sme sa vydali na hodiny. Prvú som mala s Melody a potom s Tishou a Pailin. Ostatné až do obeda sama.

„Vieš, že zajtra majú prísť nejaký noví?“ spýtala sa ma potichu Melody. Ja som ostala nemo pozerať pred seba. To som bola až tak mimo? Pozrela som sa na ňu a ona pochopila.

„Ževraj sa sem prisťahovali ešte minulý týždeň, no až zajtra nastúpia na školu. Je ich celkovo päť. Ich rodičia, teda opatrovníci, pretože sú adoptovaní, zdedili dom. Tak ho cez ten týždeň prerábali a renovovali. Ich otec pracuje ako lekár a ich matka je architektka,“ pokračovala vo svojom výklade. „Mama mi hovorila, že sú strašne krásni. Boli u nej v starožitníctve,“ dokončila to a ja som sa zaoberala tým, prečo som o nich nepočula. Hm... asi som naozaj bola mimo. Som zvedavá, akí budú. Snáď budú milí a nie ako niektorí tu na škole. Samé naschvály a povyšovanie sa nad iných. Naozaj, ľudia dokážu robiť strašné veci.

„Slečna Swanová, môžete mi odpovedať na otázku?“ spýtala sa profesorka chémie.

„Prepáčte, môžete ju zopakovať?“ spýtala som sa a nahodila nevinný úsmev. Akoby som ju okúzlila a ona mi ju s ochotou zopakovala. Ja som jej bez problémov odpovedala a ďalej nevnímala. Učenie mi ide. Zapamätám si všetko potrebné a nemusím sa to ani šprtať.

„Bell, poď,“ ťahala ma z lavice Melody. Bože, už som zasa mimo. To sa mi teraz stáva stále.

„Už idem,“ zamumlala som si popod nos a nechala sa vytiahnuť na chodbu. Tam sme sa stretli s Tishou a Pailin. Melody sa odpojila a my sme vyrazili na geometriu. To sa celkom dá. Profesorka nás až tak netýra.

Pozerala som sa okolo a videla som, ako okolo nás prešiel Dan. Je to vysoký blonďák s modrými očami. Postava celkom ujde a je s ním sranda. Pozrela som sa na Tish, pretože som od nej počula mierny povzdych. Tak a máme tu úlohu pre mňa. Konečne nejaká akcia. Už z nej len vytiahnuť užitočné informácie a pôjdem na to.

Hodina začala a ja som sedela s Tish v lavici.

„Pst, Tish, páči sa ti, však,“ nepýtala som sa, skôr konštatovala.

„Čo? Kto?“ robila blbú, ale na mňa nemá.

„Tish, nerob sa. Tak mi to pekne vyklop,“ odzbrojila som ju. Naozaj to s ľuďmi viem. Som samá láska. Môjmu kúzlu podľahne každý. Konečne som sa dozvedela, kde, kedy a ako. Vraj boli v nejakom malom klube a tam na seba narazili. Tish sa odhodlala vyzvať k tancu a už to išlo. Bavili sa dobre, no ona teraz nevie, ako sa k nemu správať. Tak to sa musí vyriešiť. Chce to nejaký poriadny plán, inak sa to pokašle, ale snáď by to ani nevadilo, ak by sme do toho vlietli po hlave.

„Za úlohu máte..." zadávala nám nejaké ľahké veci. „Môžete ísť,“ prepustila nás zo svojich pazúrov a ja som vyletela von ako raketa. Premýšľala som, ako na to. Musím zistiť aké hodiny má a čo robí po škole. Fajn, ideme na to. David, napadlo ma. On bude ten pravý.

„David, ahoj. Potrebujem jednu vec...“ vysvetlila som, čo potrebujem, ale iba okrajovo. Aj jemu som pomohla a on je teraz už druhý rok s Emou. Dokonale sa k sebe hodia. Hádzali po sebe pohľady, no až keď som ich popostrčila, ľady sa rozhýbali. Ani toho moc nepotreboval vedieť a už aj mi to sľúbil. Vedel, čo dokážem. Je práve v ročníku s Danom a k tomu myslím, že je to aj jeho kamarát. No, neviem to isto. Moc sa tým nezaoberám.

„Ideme?“ spýtala som sa, keď som dobehla k babám. „A kde je Melody?“ začudovala som sa.

„Ešte je s Nikom,“ odpovedala s nezáujmom Pailin. Aj Melody som dohodila chalana. Som proste trieda. Niekedy aj samy prídu, keď potrebujú pomôcť.

Prešla som to, pretože viem, že sa na obede ukáže. Nik s nami moc nechodí. Hovorí, že sa správam ako malé dieťa. Správne, iba ja. Potom to ostatné odo mňa chytia. Mne sa to ale páči. Stále si užívam život, pokiaľ mám ešte šancu. Možno o pár rokov budem nejaká nadutá vráskavá upratovačka, čo vy viete.

Po ceste do jedálne sme sa strašne smiali. Už ani neviem na čom, ale muselo to byť strašne vtipné, pretože mi dokonca začali tiecť slzy.

„Ahoj, Bella,“ oslovil ma nejaký chalan tesne pred vstupom do jedálne. Myslela som, že chce niekoho zbaliť, tak som mu venovala sladký úsmev a jeho to viditeľne posilnilo.

„Chcel som sa spýtať, či by si niekam nešla,“ vykoktal a úsmev mi trocha pohasol. Nemám záujem o chalanov. Všetci to vedeli, ale skúšali to. Počkať, veď ani neviem, ako sa volá. Mysli Bella, mysli. Kruci... a už viem. Rony.

„Prepáč, Rony, ale nie. Skús Anitu, tá pôjde rada,“ poradila som mu, aby nebol nešťastný. Nemám rada, ak ľudia okolo mňa sú smutní. To ihneď idem niečo robiť, aby som ich rozveselila. To som proste ja. Jeho môj nezáujem ani moc nevyviedol z miery, a už si to šinul k Anite. Je to stredne vysoká bruneta, ktorá je milá a veľmi dobrá. Tak ako aj Rony...

Kruci, meliem tu samé blbosti a ani som sa vám nepredstavila. Volám sa Isabella Swanová a bývam v malo, no za to krásnom mestečku Forks. Tristošesťdesiat dní v roku prší a ostatné dni je zamračené. Mám to tu strašne rada. Zeleň kam sa len pozriete, a preto milujem prechádzky za súmraku po lese. Svoju rodinu a priateľov mám nadovšetko rada.

Je mi sedemnásť a život je ešte len predo mnou, tak si ho užijem!

No, to som ešte nevedela, čo si na mňa ten život pripravil...

 


 

No, neviem, či sa vám to páčilo... Myslím, že ste už trocha pochopili, o čom to všetko bude. Ak hej, prosím vyjadrite sa do komentárov, pretože by som chcela vedieť, čo si o tom myslíte.

Pokračovanie podľa komentov. :)

 

BlackStar



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska Bohov trvá večne °° 1:

 1
04.08.2012 [15:49]

VerCullenVíš, jak jsem ti slíbila, že se mrknu na tuhle povídku? Emoticon Tak mrkám. Emoticon A moc se mi líbí, neřekla bych, že je to povídka, za kterou by ses měla stydět. Emoticon Emoticon
Moc mě ta Bella zajímá, s tou bude ještě legrace Emoticon Emoticon

16.06.2011 [16:59]

MatikEsmeCullenJe to zaujímavé. Som Zvedavá ako to dopadne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!