Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Labutí princezna 6. kapitola


Labutí princezna 6. kapitolaCo se stane po západu slunce? Že by nějaký dlouholetý zvyk všech v lese? A u Labutího jezera? Co vás napadne jako první? Napište to, prosím, do komentáře. Děkuji a hezké čtení. CC

6. kapitola

 

Slunce se pomalu blížilo k obzoru a všichni se strašně moc těšili. Proč mám pořád pocit, že se netěší jen na to, že zase budou mít lidskou podobu? Tak už vím, jak se cítí Alice, když má ve své vizi slepé místo.

A hrozné je, že ani jednomu ze zvířat, pardon, elfům nebo vílám, ani paní Jane, nemůžu číst myšlenky. Tak jsem musel čekat, až zapadne slunce, abych se dozvěděl odpověď na svou otázku. Co se bude dít?

Byla to již otázka několika minut, než padne temno a všichni se promění do svých podob. Musím říct, že ty minuty byly ty nejdelší v mém životě. Nedočkavostí a nerozvitou jsem si skoro kousal nehty na rukou.

Když konečně slunce zašlo, objevila se tak silná záře všech barev, že bych byl oslepl, kdybych si nechránil oči svou rukou. Když jsem dal ruku dolů, viděl jsem šest nádherný lidí, vlastně ne, víl a elfů, krom Belly, ona je stále člověk.

Hned jsem běžel k Belle a objal ji. Taky mě objala, ale pohled jí stále směroval na Jane. Taky jsem se na ni podíval a sledoval, jak zvedla ruku a najednou se stalo něco neuvěřitelného. Všude okolo nás začala znít hudba… Od Čajkovského?

Jak tady můžou znát jeho hudbu? Jsem to ale blbec, vždyť je tady Bella, asi to sem přivedla… a… Tohle je Labutí jezero, což znamená… Tady to vzniklo? Byl jsem úplně mimo.

„Bello, smím prosit?“ optal se Martin, který se před Bellou v mém náručí uklonil a natáhl k ní ruku. Bella se usmála a svou vložila do té jeho. Cože? Smím prosit? Co si pamatuju, tak Bella vždycky nerada tančila, tak co to?

„Edwarde, asi vím, na co teď myslíš. Ano, vždycky jsem tanec nenáviděla a vyhýbala se mu, ale co myslíš, že jsem mohla dělat těch sto let? Nebylo moc možností. Tady jsem u Labutího jezera, tady je tanec povinný. Proč myslíš, že mám ty baletní střevíce? Balet tady tančíme skoro pořád,“ řekla mi na vysvětlení Bella a poodešla s Martinem trochu stranou.

Nic jsem nechápal. Všichni ostatní si sedli do trávy a koukali na ně. Taky jsem si sedl a moje rodina též. Stále jsem ale nic nechápal. Prohlédl jsem si všechny ostatní a všiml si jedné věci. Všichni mají na nohou baletní špičky a šaty mají taky skoro všichni stejné, jen jiné barvy.

Najednou všechna hudba utichla a ozvala se jedna jediná. Cože? Hudba z Labutího jezera, kdy princ Siegfried tančí s Odettou? Pas de deux? Jak by to mohli znát tady? Přiznám se, že se tady cítím jako Alenka v Říši divů.

 

 

Pozn. aut.: Ty písničky jsme si nedokázala odpustit, aby jste měli aspoň nějakou představu. 

„Jen se dívej, Edwarde. Bella je nejlepší tanečnice z nás všech. Za ta léta si balet velice oblíbila a stal se její druhou přirozeností. Jen se koukej a sám poznáš, jak se změnila,“ zašeptala Karin vedle mě. Dal jsem na její slova a pozorně tanec sledoval.

A musím říct, že bych na to mohl koukat třeba celou věčnost a nikdy by mě to neomrzelo. Nebylo to přesně jako v choreografii Labutího jezera, ale bylo to dokonalé. Karin měla pravdu, Bella je výborná tanečnice.

Všechno se zdálo, jako by byl přirozený pohyb, ruce, nohy, všechny pohyby byly lehké a jemné, jako dotyk pavučiny. Společně jim to vážně moc šlo. Ani nejlepší tanečníci by se jim nevyrovnali.

Teď to přijde, veliké finále, prvek, která sama partnerka nezvládne. Bella se odrazila, se vší silou a lehkostí, Martin ji celou dobu držel a střežil jako oko v hlavě.

V tu chvíli jsem pocítil žárlivost a závist. Já nikdy neuměl moc baletit, ale jim to jde jako mně lov. Není dobré žárlit na dovednosti Belly, možná i ona na mě někdy žárlila, nemám jí co vyčítat.

Když tanec skončil, byl jsem jako opařený. Nebyl jsem schopný jakékoli reakce. Jedním slovem bych to popsat nedokázal. Bella se chovala úplně přirozeně, její piruety byly dokonalé, pohyby rukou jakbysmet. Z malého káčátka se vyklubala nádherná labuť. Jé, to je ale velmi trefné.

„Tak, teď jsou na řadě kluci. Pánové, nástup,“ řekla Bella a šla k nám po špičkách, jak to baletky dělají. David s Ivanem se zvedli a šli k Martinovi, který zůstal stát před námi. Karin se posunula a Bella si sedla vedle mě.

Čekal jsem, co bude teď. Po tomhle Bellině magickém vystoupení mě už nemohlo nic překvapit, nebo jsem si to aspoň myslel. Všichni tři se postavili do řady a ozvala se hudba, která hrála na plese, když se představovala ruská princezna.

Všichni tři tančili synchronizovaně, i když bych přísahal, že si to předem nenacvičili. Bylo to úžasné, ne tak úžasné jako ten pas de deux Belly a Martina, ale bylo to skvělé. Nezapomněli ani na prvky kozáčka. Tomu říkám skvělý balet.

Když skončili, šli si sednout a tentokrát nastoupily dámy, Caroline, Karin a Bella. Nyní se ozvala španělská hudba, jasně jsem tam slyšel kastaněty. Tato hudba zase hraje, když tančí španělská princezna.

Nejdříve začala tančit Caroline sólo. Pak, po několika krocích, se přidala Karin a nakonec i Bella. Vypadaly jako své věrné odrazy zrcadla. Tančily taky totéž, jako kluci, i když si to asi taky nenacvičily. Nebo možná i ano, co já mohu vědět? Je to přece jen sto let, co jsem Bellu viděl naposledy.

Zakončily to nádhernou otočkou s rukama nad hlavou. Taková nádhera. Myslím, že jsem se dostal do pohádky O princezně Odettě. Tady nemůžu být v reálném světě. To je prostě nemožné.

Nyní se stalo něco, co jsem vážně nečekal. Zvedli se všichni, i Jane, která nyní měla také taneční šaty a špičky. Ozvala se hudba, která též zněla na plese, tahle byla ta, na kterou tančili ti z Neapole.

Nejdříve tančila Jane, po ní to zopakovala Bella, pak znovu Jane, Bella a nakonec všichni. Taková show. Bella nám opravdu vykvetla do krásy. Když skončili, všichni jsme jim unioso zatleskali, jinak to ani nešlo. Takové představení si zasloužilo potlesk a zasloužilo by si ho ještě větší.

Bella ke mně přistoupila a objala mě. Já ji pak políbil a náramně si to užíval. Když si pomyslím, jak tančila kdysi a jak tančí teď, zdá se mi, že je to úplně jiná osoba. Když to tak řeknu, tak Bella dospěla.

Ale je tu pořád jedna otázka, která mě zlobí už nějakou dobu. Jak zlomit Bellinu kletbu? Jak mám zastavit Aleca Volturiho?

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Labutí princezna 6. kapitola:

 1
16.02.2013 [20:40]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
naozaj skvelá kapitola... Emoticon
je to úžasné len ta predstava ako si tam tancujú... Emoticon
veľmi sa teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

8. karamelka
16.02.2013 [20:03]

nááádhera! určite pokračuj Emoticon

16.02.2013 [19:56]

mokasinaKrásné honem další Emoticon Emoticon Emoticon

6. Paxl
16.02.2013 [19:32]

Paxlúžasné moc se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BabčaS
16.02.2013 [19:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lucka
16.02.2013 [19:05]

naprosto skvělá kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. marcela
16.02.2013 [18:50]

Kouzelný,naprosto dokonalý a krásný. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jasmínka
16.02.2013 [18:01]

moc povedená kapitolka :) .....moc hezký :) ....rychle další

1. Jana
16.02.2013 [17:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!