Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 5. kapitola

chris


Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 5. kapitolaBella sa pokúsi vysvetliť Charliemu určité veci. Ako to dopadne je tu. Janka :)

„Bella. Aký máme problém?“

„Charlie je vo vnútri,“ povedala som žalostným tónom.

„A?“ Vedela som, že tomu Jake nebude rozumieť.

„J-ja neviem, či to zvládnem,“ vyjachtala som so seba.

„Ale no tak, Bella,“ chytil ma so súcitným pohľadom.

„Mama! Dedo ide sem!“ vykríkla Nessie a bežala za Charliem.

„To nie. Ja to nezvládnem.“ Prepadala som postupne panike.

„Bella, ty to zvládneš,“ povedal Jake a snažil sa byť presvedčivý.

„Jacob, povedz Edwardovi, nech sem pošle Jaspera,“ poprosila som ho, ale on mi asi tiež veľmi nedôveroval. Charlie urobil jeden krok a už pri mne stál Jasper.

„Bella, deje sa niečo?“ spýtal sa zjavne vydesený. Chytil ma za ruku a ja som sa upokojila. Je to fakt užitočné.

„Ja to nevládnem.“ Bola som už na trosky.

„Pomôžem ti,“ povedali mi a otočil sa na Charlieho.

„Ahoj, Bella.“ Išiel stále bližšie a bližšie ku mne.

Smäd. Zase je tu. Ale ako to? Vetvička. Škrabla ho na prste. Pomaly. Pomaly. Steká po jeho prste.

„Jasper.“ Už som sa pomaly neovládala.

„Čo?“ On to asi nepostrehol, keďže je... no... starší.

„Na jeho prste,“ vyhŕkla som zo seba a rozbehla som sa. Bol to pud. Zrazu som skočila a niekto skočil na mňa. Jake. Keď bol na mne, uľavilo sa mi.

„Ďakujem,“ pošepla som tomu krásnemu vlkovi. Jake ma začal žďuchať ňufákom a ja som videla, ako Charlie beží s Nessie preč.

„Ja to proste nezvládnem. Raz mu istotne ublížim,“ povedala som Jasperovi, keď zo mňa Jacob zliezol.

„To ja som stratil kontrolu. Prepáč,“ ospravedlňoval sa teraz on mne.

„Idem mu to vysvetliť,“ povedala som sebaisto.

„Nechceš, aby som tam bol s tebou?“ spýtal sa Jake.

„Myslím, že keby si sa tam premenil, narušila by sa statika domu,“ nemohla som sa nezasmiať.

„Tak aspoň po ceste buchni Edwarda, nech ide s tebou,“ začal sa zo mňa smiať.

„To je dobrý nápad, Jake. Fakt ti ďakujem,“ usmiala sa som sa na neho.

Vyšla som teda po schodoch na verandu. Otvorila som dvere a vošla dnu. Už tam stál Edward. Chytil ma okolo pása a kráčali sme pomaly hore schodmi. Vyšli sme na poschodie a sadli sme si na posteľ v Edwardovej, teda už našej, spálni.

„Bella, ak si myslíš, že to nezvládneš...“ začal Edward, ale ja som mu skočila do reči:

„Edward, budeš ma držať,“ povedala som mu s prosbou v očiach a on len prikývol.

Vošli sme do izby, kde bol Charlie aj s Nessie. Nessie mi okamžite vletela do náručia. Charlie sa strhol, keď som jej dala pusu a zašepkala som jej do ucha: „Nessie, čo vravel dedo na tvoju izbičku v chalúpke?“ spýtala som sa jej, aj keď som sama dobre vedela, že sme ho tam ešte nevzali. Edward sa len zachechtal.

„Mami? Môžeme ho tam zobrať?“ spýtala sa ma Nessie.

„Áno, ak bude chcieť?“ Povedala som to ako otázku, ale pozerala som sa na Nessie.

„Edward, môžeme sa porozprávať?“ povedala som rýchlo Edwardovi a jemu zmizlo nadšenie v tvári.

„Pravdaže,“ povedal a podišiel bližšie ku mne.

„Mami, a čo tá posteľ?“ vravela Nessie. Edward to jasne a zreteľne vyčítal a mne to Nessie ukázala. Ostali sme stáť, ako obarení.

„Nessie, ja posteľ nepotrebujem,“ povedal jej Charlie a ja som bola rada, že mu nepodala ruku.

„Bella, láska moja. Idem napred a urobím to tam trochu k svetu.“ Pri poslednom slove sme sa na seba usmiali.

„Dobre. Daj to do šatníka. Myslím, že na tú chvíľku to šatám neuškodí,“ povedala som trochu rozrušením tónom.

„Nessie! A poslúchaj mamu a žiadne premietanie,“ usmial sa na ňu Edward. Charlie sa zrazu strhol a začal predo mnou cúvať.

„Edward, čo sa deje?“ Bola som úplne mimo.

„Vidí teraz jasnejšie tvoje oči a pleť,“ vysvetlil mi to.

„Červené oči,“ zahundrala som si sama pre seba.

„Choď si dať kontaktné šošovky,“ rozkázal mi Edward a ja som ho okamžite poslúchla. Keď som sa vrátila, Charlie zasa cúvol.

„Edward. Povedz mi, že si nemyslí, že som ako James, Laurent a...“ nedokázala som to dopovedať.

„Nie. On ani nevie, kto to je, ale podvedome sa ťa bojí,“ vysvetlil mi Edward.

„Takže?“ Bola som netrpezlivá.

„Áno,“ povedal to jasne a zreteľne. Roztriasli sa mi kolená.

„Bella, vysvetlíš mi, o čo tu ide?“ vyštekol na mňa Charlie.

„Bella, choď s Nessie do chalúpky a ja mu to vysvetlím. Nech s vami ide aj Jacob,“ dával mi jasné inštrukcie.

„O to sa neboj,“ povedala som a v tej sekunde sme boli preč z domu. Vzali sme Jaka a vyrazili sme k chalúpke.

Upratala som tam za dve minúty, kým sa Jake a Nessie hrali v lese. Zrazu som začula vitie.

Jacob, napadlo ma ako prvé a hneď som utekala za nimi.

„Jake, čo sa deje?“ vyštekla som na neho. Premenil sa do ľudskej podoby, aby mi to vysvetlil.

„Bella, ide sem Charlie,“ povedal mi celkom pokojný.

„Dobre. Zdrž ho,“ povedala som mu a v tej chvíli zafúkal vietor z lúčky, dva kilometre odtiaľto.

„Bella...“ chcel sa ma na niečo spýtať.

„Hneď som späť. Keď sa Edward bude pýtať, hrám sa s pumou na skrývačku,“ povedala som mu optimisticky a vyrazila do lesa. Nebolo ju také ťažké skrotiť.

Vbehla som zadným oknom dnu, rovno do šatníka. Vzala som si tepláky a tričko. Umyla som sa a rozčesala si vlasy.

Keď som vošla dnu, Edward ma vzal rovno do náručia. Vystískali sme sa a sadli sme si na pohovku.

„Tak ako bolo v lese?“ spýtal sa ma a mal úsmev od ucha k uchu.

Vedela som, že Jacob to určite povedal pred otcom, a tak som sa nehanbila. „No... celkom dobre. Puma nebola až taká rýchla,“ dopovedala som a vtisla som mu bozk. Išla som do kuchyne niečo urobiť pre Jaka, Nessie a Charlieho.

„Puma?“ spýtal sa ma Charlie neveriacky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kvapka krvi zmenila môj život v peklo - 5. kapitola:

 1
4. Alica :)
28.08.2011 [14:02]

Mne sa to celkom páči. :)

3. Nessienka admin
27.08.2011 [11:36]

NessienkaAhoj. V článku som ti opravila tieto chyby:

*I/Y v koncovkách prídavných mien
*S/Z
*MI/MY - mi vtedy, keď mám na mysli mne (napr. mi povedal), my zase, keď vyjadrujem viacerých ľudí (napr. my sme išli).
*Čiarky
*Medzera sa píše z oboch strán pomlčky
*Priamu reč
*Každá riama reč sa musí končiť nejakým interpunkčným znamienkom
*Je vetvička, nie vedvička!
*Je pomaly, nie pomali!
*Chýbajúce dĺžne a mäkčene

Poslednýkrát ti pripomínam korektora. V Pomoci autorom ich nájdeš hneď niekoľko, takže si jedného vyber a požiadaj ho o pomoc.
Ďakujem. Emoticon

27.08.2011 [8:24]

JaNkA261199diki Emoticon

1. BlackStar admin
26.08.2011 [10:08]

BlackStarAhoj,
článok ti musím vrátiť. Najkôr si počkaj, pokým ti vyjde predchádzajúca kapitola. Pri štvrtej kapitole nemáš zaškrtnuté "Článek je hotov", takže sa ti nemôže vydať. Zaškrtni to pri 4. a keď sa vydá, tak pri tejto.
Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!