Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krvavé srdce - 1. kapitola

KS_Vogue


Krvavé srdce - 1. kapitolaUpír Carlisle se svojí dcerkou Bellou žijí poklidný život, ale jednou za bouřky někdo zaklepe na dveře. Je to Jasper Whitlock, upír, kterého Carlisleovo sání krve dostalo záhadným způsobem z knihy, kterou oběť napsala. Jen vysáním někoho jiného z autorovy rodiny lze nešťastného Jaspera, kterému se stýská po své rodině, vrátit zpět. Jenže když se někdo dostane z knihy sem, někdo z našeho světa zmizí do knihy, aby zaplnil prázdné místo. Kdysi zmizela Carlisleova žena Esme - a od té doby saje Carlisle jen krev zvířat. Nechce už riskovat, že zmizí... třeba jeho dcera. Časem se do příběhu zamotávají i další, vedlejší, "vysáté" postavy, z nichž nejvíc nás bude zajímat Edward, který na mladičkou Bellu zvláštně zapůsobí... =)... Přináším vám 1. kapitolu.

Ink (blood) Heart

Pršelo. Kapky deště stékaly po okenním skle a Bella výjev smutně pozorovala. Zablýsklo se. Ach, Bella nenávidí bouřku. Zvedla se a běžela ke svému otci do pracovny. Ten se na ni otočil, Carlisle.
„Děje se něco, zlatíčko? Proč ještě nespíš?" zeptal se.
Bella se jeho otázce nedivila - proč také? Koneckonců bylo již spoustu hodin.
„Ca..." - tak mu vždy říkala, Ca – „... bojím se."
„Opět bouřka?" Jen přikývla.
Carlisle si povzdychl a natáhl k ní ruku. „Pojď sem," řekl starostlivým tónem.
Silně zahřmělo. Bella vykřikla, běžela ke Carlisleovi, sedla si mu na klín a přitiskla se mu vystrašeně na prsa. Téměř se třásla strachy. Když uslyšeli další hrom, vytryskly jí z očí slzy.
„Bello, Bello!" Carlisle se ji snažil utišit.
Někdo zaklepal na dvěře. „Bello, počkáš chvilku, viď?" zeptal se Carlisle a zvedl se.
Bella se postavila na nohy. „Ca, ne! Prosím, nechoď tam! Tati!"
Ale on ji neposlouchal. Šel ke dveřím a otevřel. Trošku ucuknul, když z temné noci vystoupila postava v plášti, které něco šustilo v kabátě.
„Jaspere? Jsi to ty?" zeptal se Carlisle udiveně.
„Ahoj, Krvavý jazyku. Omlouvám se, že otravuji takhle v noci, ale potřebuji, abys mi pomohl. Ty, ale možná i tvá dcera."
Carlisle se na něj podíval.
„Jaspere, já nevím, jak ti mám pomoct,“ řekl.
„Víš to moc dobře. Dostaň mě zpět, dostaň mě domů.“
Jasper Whitlock je vysoké postavy, má blond vlasy, které mu délkou dosahují k ramenům, vždy je má rozpuštěné. Jeho zlaté oči krásně zapadají do dokonale vytvarované, bledé tváře s nádhernými rysy. Se s vou manželkou Alice žije v malém domku, který původně patřil jen jí. Jasper je upírem krátkou dobu, Alice je člověk a ještě v sobě nosí Jasperovo poslední dítě. Děti mají dvě. Syn Jehan, dcera Brianna. To nenarozené má být také dívka – Alice to cítí. Bude to Rossana. Jasper je kejklíř a polykač ohně, umí řeč ohně a díky tomu dokáže s plameny podivuhodné věci. Tak byl Jasper popsán v knize Krvavé srdce.
Ano, Carlisle začínal chápat, když si na ten popis vzpomněl. Jasper chtěl svoji rodinu, chtěl zpět, protože se mu stýskalo. Ovšem. Ale on stejně neví, jak mu má pomoci. Ví, co má udělat, ale jak to udělat? S lítostí se na něj podíval.
Bella, když uslyšela, že se Ca s někým baví, rozběhla se ke dveřím. Tam se zarazila. Spíš se Jaspera pořádně lekla. Ale ten se jen usmál a podíval se na Carlislea. „To bude tvá dcera, že ano?“ zeptal se.
Carlisle přikývl. „Bella.“
„Ca, pojď pryč! Mně se ten pán vůbec, ale vůbec nelíbí!“ zašeptala Bells.
„Je to můj starý přítel. Jdi si lehnout, Bello.“
„Já nechci!“
„Bello!“
Bella smutně odešla do svého pokoje. „Ach jo!“ zamumlala, když uléhala do postele.
Vytáhla si z pod polštáře knihu a podívala se na obálku. Alenka v říši divů. To teď sedí. Opravdu je teď udivená. Jako Alenka.
„Alenka se nahla nad králičí noru. Byla tak hluboká!“ četla si potichu Bella. „Nahýbala se víc a víc, aby viděla až na dno. Potom se však převážila a padala dolů! Možná byla nora tak hluboká, nebo Alenka padala tak pomalu, že měla čas všechno si pořádně prohlédnout.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krvavé srdce - 1. kapitola:

 1
31.01.2016 [9:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!