Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krídla bolesti - Prológ

Tortička


Krídla bolesti - PrológDej sa odohráva potom, ako Edward Bellu opustil.
Na pomoc Belle prichádza jej sesternica Lena, ktorá je aj hlavnou hrdinkou príbehu. Nakoniec však nebude Bella práve tou, ktorá bude potrebovať Leninu pomoc, ale... Kto to bude, tak to sa dozviete neskôr.
Je to moja prvá poviedka, a tak sa poteším každému komentáru, aby som vedela, či viem aspoň trochu písať. Príjemné čítanie.
Emi28

Volám sa Lena Wingsová, mám šestnásť rokov a už odmalička som žila s mojou tetou Renée, a o dva roky staršou sesternicou Bellou. S Bellou máme trochu podobné povahy, no výzorovo sme úplne odlišné. Ona je hnedo oká hnedovláska a ja zeleno oká červenovláska. Ona má neuveriteľne bledú pleť, ktorú neopáli ani za päť hodín v soláriu, a moja pleť zhnedne už pri prvých pár lúčoch slnka. Asi jediné fyzické vlastnosti, ktoré máme obe spoločné, je naša chronická nemotornosť a nekontrolovateľné červenanie sa, ktoré ani jedna z nás neznáša. Áno, výzorovo sme odlišné, no aj tak sme ako sestry a vždy sme chránili a aj chránime jedna druhú...


Moji rodičia zomreli pri tragickej autonehode. Keď sa vracali z nákupu v supermarkete neďaleko nášho domu, narazil do nich opitý vodič kamiónu. Boli na mieste mŕtvi a šofér kamiónu vraj spáchal samovraždu o deň neskôr.
Stalo sa to, keď som mala dva mesiace, a aj keď som ich skoro vôbec nepoznala, často si prezerám fotografie, na ktorých ma držia v náručí a premýšľam, aké by to bolo mať ich tu teraz pri sebe, môcť im povedať ako ich ľúbim a ako mi chýbajú, jednoducho k nim prísť a objať ich...
Keď som bola menšia, pri každej takejto myšlienke som sa rozplakala, no s pribúdajúcim vekom som pochopila, že rodičov mi už nič a nikto nevráti aj keby som vyplakala druhú Amazonku, a trápim tým iba seba a aj Renée s Bellou. Veľmi ich obe ľúbim.


Renée sa však pred dvoma rokmi vydala za Phila, ktorý sa živí ako bejzbalista, a tak musí veľa cestovať. Bella sa rozhodla, že sa presťahuje za svojim otcom Charliem do malého mesta Forks, a samozrejme, chcela, aby som išla s ňou. Ja som však nechcela. Už to je dosť, že sa o mňa musí starať teta Renée a to ona bola sestra mojej maminy, preto som nechcela, aby som bola na obtiaž ešte aj Charliemu. Samozrejme som kvôli tomu mala veľa hádok s Bellou a aj s Charliem, no nakoniec obaja rezignovali. Bella teda odišla do Forks sama a ja som nastúpila na internátnu školu vo Phoenixe.


Škola bola fajn, hneď som si tu našla veľa kamarátok a bola som celkom obľúbená. Školu som si platila sama, aj napriek protestom zo strany Renée, z peňazí, ktoré mi zanechali rodičia. Mali totiž veľkú firmu, ktorú ale teta po ich smrti predala, pretože by ju nemal kto spravovať a peniaze mi uložila na účet v banke. Včera som tu dokončila druhý, a asi aj posledný, rok môjho štúdia, pretože práve teraz sedím v lietadle smer Seatle, kde ma bude čakať strýko Charlie a odvezie ma do môjho nového, dočasného domova vo Forks. S Bellou sa stretnem až u nich, teraz už u nás doma, pretože o mojom príchode nevie. Bude to pre ňu také menšie prekvapenie.


Nesťahujem sa preto, že by mi vo Phoenixe nebolo dobre, ale kvôli tomu, že Bellu pred troma mesiacmi opustil jej priateľ Edward veľmi škaredým spôsobom a aj keď som ho nepoznala, musím ho nenávidieť. Dokonca sa spolu s rodinou odsťahoval aj z Forks...
Bella ich milovala, možno dokonca viac ako nás, svoju rodinu, pretože s nami sa už veľmi dlho nevidela a rozprávali sme sa iba cez telefón, preto sa stali náhradou, a preto ju aj ich odchod zložil psychicky až na dno.

Chcela som ísť hneď za ňou, no musela som ešte ukončiť tento ročník a to sa stalo až včera. Za ten čas ju dal ako-tak dokopy jej priateľ z detstva Jacob, a zato som mu veľmi vďačná. Bella nám nechcela robiť starosti, a tak sa potom začala pretvarovať, že jej nič nie je, ale Charlie vravel, že v noci vždy kričala a plakala zo sna. Našťastie, odkedy sa začala stretávať s Jacobom, jej nočné mory prestali.


Lietadlo začína pristávať, a tak len dúfam, že na mňa Charlie nezabudol a že ma prihlásil aj do miestnej školy, kde mám nastúpiť. Vravel, že to vybaví a postará sa, aby to nikomu nepovedali. Má to byť pre Bellu skutočné prekvapenie a ja s malou dušičkou dúfam, že sa jej bude páčiť.
Postavila som sa zo sedadla a vybrala sa k východu z lietadla.


„Lena!" niekto na mňa skríkol, a tak som sa začala obzerať po letiskovej hale.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krídla bolesti - Prológ:

 1
5. Izza
13.04.2014 [8:35]

Je to super, a ta kritika ti snad len pomoze, no mne sa to paci aj tak ako to je, a ako prva ppviedka..obdiv :) *-*

12.04.2014 [23:33]

LiviaCullenAhoj,
dufam že sa na mňa nenahneváš za to čo ti tu teraz napíšem ale ver že to robím v dobrom a chcem ti pomôcť. Verím a aj som si to sama zažila, že kritika môže veľmi, veľmi pomôcť a zlepšiť tvoju tvorbu ale len ak ju prímej zoberieš si z nej niečo.

začneme tými horšími vecami a potom prejdeme k tým dobrým áno?

1. strašne to náhliš. Pokojne si toto celé mohla roztiahnuť. Pridať viacej opisov, či už prostredia, pocitov alebo myšlienok. Mohla by si dosiahnúť dlhšiu kapitolu čo by určite len potešilo čitalov.

2. presne to čo ti povedala ada1987 .. nezačala by som poviedku takto. Len tým odradíš čitateľov. všetko nechaj vyplinúť z deja. Nech sa to dozvedia len tak medzi rečou. V istých poviedkach by sa to ešte dalo ale toto nie je práve ten typ poviedky. Ale tak nabuduce to už budeš vevieť, že?

3. máš v tom trošku chaos. neviem či sa chceš v časovej línii držať knihy alebo nie ale Bella bola tri mesiace na dne a až potom prišiel Jacob .. Ale toto nie je také hrozné, len mi to príde také trochu matúce .. potom tam ešte rozprávala že Charlie jej vybavil že mám nastúpiť na tamojšiu školu ale predtým spomínala, že len včera jej skončila škola ...

4. skús si dávať pozor na odseky. Každá nová myšlienka = nový odsek.. je to potom neprehľadné..

a už ideme na tie dobré ...

1. na to že je to tvoje prvé je to vinikajúce. To myslím vážne. Je to síce uponáhlané ale venuješ sa tam trošku aj pocitom aj ked to je strašne maličko a chcelo by to rozhodne viac len inak to bode len scenár .. opisi činnosti ale žiadene city ale myšlienky alebo opisy prostredie ..

2. veľmi dobre zvolená tema. Je to niečo nové, nová postava, nová krv v poviedke ktorej možeš dať nový charakter, minulosť .. možeš s nou robiť presne čo len chceš .. a to je na začiatok dobré ..

prosím nech ťa toto hlavne neodradí od písania dalšej kapitol .. ak si po tomto budeš myslieť že nevieš písať tak úplne zabudni že som ti niečo napísala .. toto nebolo pre to aby som ti znechutila písania ale preto aby som ti pomohla aby si zo seba dostala viac aby si nezahadzovala svoj talent ale aby si ho rozvíjala ...

hlavne píííííš, áno?!

3. Nana
12.04.2014 [16:05]

Jeeeee.. To je krásne jenom pokračuj prosiiiim.. Moc se mi to libilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.04.2014 [14:06]

ada1987nemam rada poviedky, ktore zacinaju Ahoj, volam sa... a mam xy rokov. dalej ani nejdem citat. mohla to byt dobra poviedka, ale mna toto vzdy odradi. ved jej vek a meno sa dozvieme z poviedky, ci nie? Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 12.04.2014 [9:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!