Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 25. kapitola + Epilóg


Krehká milenka - 25. kapitola + EpilógA je tu posledná časť. Dúfam, že si prídete na svoje a rozlúčite sa s poviedkou nejakým komentárikom. Pekné čítanie. Lolalita

25. kapitola

Bella:

„Čo to má znamenať?“ ozval sa nám za chrbtom známy, mužský hlas a ja som sa zachvela. Prudko som sa otočila a zahanbene sa pozrela do Amadeových očí. Kmital pohľadom medzi mojim družbom a mnou.

„Chcel som ti len povedať, že dorazili Cullenovci,“ šepol a stále sa na nás striedavo díval.

„Dobre, pôjdem ich pozdraviť,“ povedala som s jemným úškrnom. Amadeus sa po chvíli zasmial a uvoľnil postoj.

„Je fajn začať prehliadku domu tvojou izbou. Nezabudni mu ukázať záclony,“ povedal s ironickým úsmevom. Len čo zmizol z dohľadu, pozrela som do tých dvoch krásnych očí. Siahla som na kľučku a doslova ho vtiahla do izby. Vášnivo ma pobozkal a ja som mu každý bozk horúco oplácala. Strhla som ho na posteľ a obkročmo na neho vysadla.

„Robíš to často?“ opýtal sa udýchane medzi bozkami.

„Čo akože?“ odpovedala som mu s úsmevom.

„Že zvedieš neznámeho,“ pošepol a pobozkal ma z boku na krk.

„Ja som ťa zviedla?“ Vzpriamila som sa a on sa ku mne vytiahol do sedu.

„Ty si mi v jedinej sekunde uchmatla srdce,“ zavrčal a prevalil sa na mňa. Vtedy sa začalo moje trýznenie. Pomalým pohybom kĺzal po mojom krku a ochutnával moju pokožku. Šaty mi opatrne vyhrnul na pás a uvoľnil opasok na svojich nohaviciach. Nevedela som sa dočkať tej slasti. Ak by sme mali viac času, než jednu hodinu, tak si to vychutnám, ale teraz som jeho rýchlejšie počínanie uvítala. Jeho pery boli hebké a zároveň tvrdé. Zdalo sa mi, že ma pozná roky. Rozmaznával moje telo dlhými, kĺzavými pohybmi a využíval na moje trýznenie moju vlastnú nedočkavosť. S ohľadom na to, že sme si nesmeli zničiť ani šaty a ani môj účes, sme obaja postupovali veľmi nežne. Zahľadel sa mi do očí.

„Si nádherná,“ šepol a opatrne spojil naše telá.

Hýbal sa pomaly, akoby si chcel každučký pohyb dokonale zapamätať a vychutnať. Jemne ma bozkával a neustále sa mi díval do očí. Musel v nich vidieť pretekať tú rozkoš a blaho, ktoré mi každučkým svojim aj nepatrným pohybom spôsobil. Vzrušenie ovládalo moje pohyby a chcela som viac. Sama som mu začala vychádzať v ústrety a stupňovať tempo nášho milovania. Obopol moje biele stehná svojimi silnými rukami a jemne ma nadvihol. Jeho prírazy začali naberať na intenzite a sile. Vládol mi. Dokázal ovládnuť môj dych, moje myslenie a celé moje telo. Nikdy som nič tak nechcela, ako práve jeho. Môj krásny cudzinec. Nával rozkoše ma prevalcoval ako lavína. Každučkú časť môjho tela zrazu dostihla vlna uspokojenia a uvoľnenia. Mala som na chvíľu pocit, že zažívam najkrajšiu chvíľu svojej existencie. Aj on hlasno vydýchol a celý sa zachvel. Položil hlavu na moje rameno a pridusene sa zasmial. Tiež som sa začala smiať. Bola to tak zvláštna a absurdná situácia.

Obaja sme upokojovali svoj dych a hľadeli si do očí, keď sa ozvalo zúrivé zaklopanie na dvere.

„To je fakt úžasné! Ja sa chcem vydať a moja družička si tu užíva. Dávam vám minútu, aby ste vyliezli,“ vyštekla Tanya za dverami.

„Hneď sme tam...“ zakričala som a obaja sme sa rozosmiali.

„Mimochodom, ja som Bella,“ šepla som a podala mu ruku, aj keď to bolo komplikované, keďže bol stále uväznený medzi mojimi stehnami. Široko sa usmial a moju ruku opatrne stlačil.

„Edward,“ šepol.

„Rada ťa poznávam,“ povedala som s úsmevom a jemne ho pobozkala na tie nádherné pery. On mi bozk vrátil a potom ďalší a ďalší. Tak veľmi som tu chcela zostať a venovať sa tomu, čomu sme sa venovali pred chvíľou, ale svadba nepočká.

„Edward, svadba. Tanya nás roztrhá,“ šepla som a on sa s nevôľou vymanil z môjho objatia. Po chvíli sme obaja stáli pred zrkadlom v kúpeľni a naprávali škody. Pozrel sa na môj odraz a usmial sa.

„Sme iní ľudia, Bella?“ opýtal sa zvláštnym tónom. Otočila som sa a upravila mu viazanku.

„Nie. Trvalo mi celé roky, aby som prišla na to, že sme to vždy boli a vždy budeme len my, Edward a Bella.“ Usmiala som sa.

Rýchlo sme zbehli zo schodov. Všetci už sedeli pripravení vo veľkej hale. Vyšli sme do bočnej miestnosti, kde čakala nevesta. Široko sa na nás usmiala. Edward ju rýchlo objal a zodvihol do vzduchu. Radostne zapišťala a obviňujúco sa na nás pozrela.

„Toto sa robí neveste? Vážne som si myslela, že sa budem musieť vydať bez vás. Ale som šťastná. Vravela som Amadeovi, že to takto dopadne.“ Nádherne sa usmiala.  Amadeus nakukol dnu a s úľavou si vydýchol. Kývol na Edwarda a on vyšiel von. Na moje prekvapenie sa na seba aj usmiali.

Tanya bola nervózna a ešte kontrolovala v zrkadle posledné detaily.

„Ďakujem,“ šepla som. Otočila sa.

„Vravela som Amadeovi, že sa musíme čím skôr vziať, aby ste sa zmierili. To vaše zmierovanie bolo počuť až do haly a Emmett to patrične komentoval, tak sa teš,“ povedala Tanya trocha škodoradostne, no na druhej strane som mala pocit, že ak by mohla, tak plače. Ja som na tom bola rovnako. Objala som ju a pobozkala na líce.

Ozval sa pochod, a tak sme spolu vyšli na začiatok uličky. Šla som prvá. Prechádzala som pomedzi hostí. Na pravo sedeli Cullenovci. Alice to, samozrejme, nevydržala. Vyskočila na nohy a rýchlo ma objala. Hodila som pohľad po Tanyi, no tá sa len zasmiala. Všetkým som jemným kývnutím pozdravila. Ich tváre žiarili. Prešla som až k Amadeovi. Nedokázala som si odpustiť letmí dotyk našich rúk. Prešla som na opačnú stranu a spolu sme čakali na nevestu. Edward ma celý čas hypnotizoval pohľadom. Stál hneď za Amadeom a v rukách zvieral škatuľku s prsteňmi. Znova začal hrať pochod a do uličky vstúpila nevesta. Bola nádherná. Biele šaty sa vlnili okolo jej útleho tela. Amadeove oči pretekali láskou. Zrazu som vedela, že všetko, čo sme si vytrpeli malo svoj význam. Hra na krehkú milenku sa vyplatila. Amadeus má svoju milovanú a ja mám muža, ktorého som nikdy nestratila a predsa som ho musela tak dlho hľadať. Obrad bol krásny a nežný. Svoje áno obaja vyslovili s úsmevom na perách. Edward im podal prstene, ktorými spečatili svoju lásku. Tentokrát to bolo na veky. Akonáhle ich vyhlásili za manželov, bola som prvou gratulantkou. Obom som sa doslova zavesila okolo krku.

„Zbožňujem vás,“ šepla som. Edward podal Amadeovi ruku a Tanyu silno objal a pobozkal.

„Môžeš pre mňa niečo urobiť, Edward?“ šepla mu. Edward rýchlo prikývol.

„Je možné, aby ste skúsili vydržať na hostine aspoň prvú hodinu?“ opýtala sa Tanya so zdvihnutým obočím. Edward znova prikývol, aj keď nepôsobil najdôveryhodnejšie a ja som si tiež neverila.

„Pokúsime sa,“ šepol a potom na mňa uprel svoj láskyplný pohľad. Prešla som k nemu a zapadla do jeho náruče. V hale sa utvoril dlhý rad gratulantov a tak sme sa postavili bokom. Natiahla som sa na špičky a ukradla si pár bozkov, keď k nám pristúpila Rose a Emmett. Emmett ma doslova vyrval z Edwardovej náruče a na silu ma objal.

„Chýbala si mi,“ šepol. Rose bola trocha zdržanlivejšia. Najprv mi podala len ruku, no potom sa ku mne nahla a jemne ma objala.

„Dúfam, že mi dáš príležitosť popracovať na zlepšovaní našich vzťahov,“ povedala diplomaticky.

„Iste, Rose.“ Usmiala som sa. Keď Carlisle a Esme poblahoželali novomanželom, tiež prišli k nám. Carlisle ma jemne objal, no Esme ma doslova drvila.

„Ja mám takú radosť,“ vzdychala.

„Kde je Alice a Jasper?“ opýtala som sa prekvapene, lebo by som čakala práve jej vrelé objatia. Edward sa uškrnul.

„Tie emócie naokolo boli na Jaspera proste veľa,“ šepol.

„Myslíš ten svadobný ošiaľ a toľko sentimentu?“  Zodvihla som obočie.

„No ak to nazývaš sentiment? Ja to volám sex,“ povedal Emmett a okamžite dostal po hlave a hneď z dvoch strán, od Esme aj Rose.

 

Epilóg:

Verte alebo nie, ale s Edwardom sme sa od tej svadby od seba už nepohli. Spolu sme sa vrátili aj do Forks. Chcela som byť pri svojom otcovi, kým sa dá. Charlie niesol môj návrat k Edwardovi zo začiatku ťažko, no keď pochopil, že vždy bol a vždy bude mojou láskou a šťastím, podvolil sa. Nakoniec s Edwardom vychádzal a mala som niekedy pocit, že lepšie než so mnou.

Nasťahovali sme sa do domu Cullenových. Tu sme zostali tri roky. Potom sme sa vrátili k rodine. Charlieho sme chodili navštevovať vždy, keď sa dalo. Ako stále hovoril Edward, môj otec nedáva otázky, ktoré by ho mohli raniť a vďaka tomu sme za ním mohli chodiť až do jeho staroby.

S Edwardom bol život rozprávkou. Dostala som všetko na svete a niekedy aj viac. Chvíľu sme cestovali, chvíľu trávili svoj čas u priateľov a niekedy sme celé mesiace okrem lovu nevyliezli z domu. Lepšie povedané, zo spálne. Po dvoch rokoch od Amadeovej a Tanyinej svadby Edward vystriedal svoju milenku za manželku a našťastie som to bola stále ja. Nemôžem si pomôcť, aj keď som v živote robila chyby, nikdy neoľutujem to, čo sa potom stalo. S úsmevom si niekedy zaspomínam na bar, v ktorom som robila, keď ma Amadeus stretol a na Edwardov výraz, keď ma prvýkrát po rokoch zbadal zísť zo schodov. Čo dodať? Všetko je presne tak, ako má byť.

 

24. kapitola - Zhrnutie

 


 

A je tu koniec ďalšej poviedky. Ďakujem Vám, že ste si našli čas a prečítali si moju tvorbu a ďakujem za úžasné komentáre. Vďaka Vám sa táto poviedka umiestnila aj na prvom mieste v hlasovaní o naj poviedku, a to je hádam to najviac, čo si autorka môže priať. Lolalita



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 25. kapitola + Epilóg:

 1 2 3 4 5 6 7 8   Další »
74. Alis
11.03.2017 [13:16]

Nadhera jinak se povidka ohodnotit snad neda proste.....me dostala ...krasny konec uz jsem ani nedoufala Emoticon Emoticon Emoticon

73. Samy
18.05.2014 [23:03]

Myslela som si, ze to bude Edward. Emoticon

72. Dommy1
13.03.2014 [14:21]

Úplne krásna a dokonalá poviedka !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

71. nika
19.10.2013 [0:48]

Prepac ze som nenapisala koment uz skor ,ale od tej poviedky sa nedalo odtrhnut.Proste uzasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.01.2013 [1:47]

AhaLuciaáno, len som sa utvrdila v názore, že máš neskutočné poviedky. Znova, nápad výborný, aj spracovanie, hoci ti občas ušla štylistika a nejaké to i/y. No to sú len nebadateľné estetické chybičky krásy, ktoré si čitateľ v zápale čítania ani nevšimne. U mňa sa len ozýva deformácia zo školy, hah.
Gratulujem k ďalšej skvelej poviedke.
Emoticon

69. IwettQa
27.10.2012 [22:18]

Emoticon Tak v prvom rade by som sa chcela ospravedlniť, že som sa svojím menom nepodpísala na ten dlhý zoznam komentárov už skôr, ale nemohla som. Odkedy som začala čítať prvú kapitolu, hltala som ďalšie a nechcela som strácať čas nejakým zdržiavaním sa. Nemohla som sa od nej odtrhnúť!!!! Bože, to sa mi už dlho nestalo, ale tak skvelú, tak originálnu, tak popletenú, tak napínajúcu a tak premyslenú poviedku som ešte nečítala..!!!! Vážne, patrí Ti moje uznanie, v mojich očiach si Slečna(alebo Pani, to neviem) spisovateľka. Ak by som si chcela dať od niekoho poradiť, určite si to Ty!!! A som rada, že Tanya je znova s Amadeom, ale ešte radšej som, že Isabella sa zmierila s Edwardom. Aj keď to s tým tajomným družbom som sa riadne vydesila, ale všetko skončilo dobre a som nesmierne rada, že som našla takúto skvelú poviedku. Ešte raz, BIG LIKE!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

68. NeliQ
20.09.2012 [16:11]

NeliQTeda dostala som sa dnes k tejto poviedke a musím povedať, že je to jedna z mála poviedok, kde by som privítala, aby Bella zostala s niekým iným ako s Edwardom, aj keď to bolo nádherne ukončené. Ale inak veľmi dobre napísaná poviedka Emoticon

67. Janet
04.09.2012 [21:08]

Wow .. nedokázala som od tejto poviedky odtrhnúť oči... no proste PERFEKTNÁ !!! Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2012 [16:13]

mima19974Celá poviedka bola úplná DOKONALOSŤ!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2012 [23:46]

krásná povídka a ten konec ááááách Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!