Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kráska a Démon - 9. kapitola

say it by jitule


Kráska a Démon - 9. kapitolaBella sa chce stretnúť s Edwardom. Je toho ešte veľa, čo si musia povedať. Zmieri sa nakoniec s tým, čo jej Edward prezradil? Alebo to už nestihne?

9. kapitola

(Bella)

Dlho som váhala, kým som Edwardovi napísala správu. Nemala som chuť sa s ním rozprávať. Ani neviem, čo by som mu povedala. Nerozišli sme sa v dobrom a v takejto situácií je hľadať slová dosť ťažké. No vedela som, že sa s ním ešte musím pozhovárať. Navyše, keď človek „vstrebe“ všetko to nadprirodzeno, začína mu mnoho vecí dávať zmysel. Chcela som, aby sme sa stretli v nasledujúci deň okolo obeda v kaviarni, no odmietol. Namiesto toho navrhol stretnutie večer.

Prečo? odpísala som.

Zajtra bude slnečno a my sme na to trochu hákliví, zdôraznil.

Aha, pochopila som. Nejaká z tých upírych vecí. Lepšie pre mňa. Aspoň sa stihnem pripraviť na večer. Nevedela som, ako dlho bude toto naše stretnutie trvať, tak som pre istotu navarila Charliemu večeru v predstihu a dala ju spolu s lístkom do chladničky. Potom som dlho nevedela, čo so sebou. Bola som nervózna, tak som si dala horúcu sprchu, umyla si vlasy a oholila nohy. Potom som celý proces pre istotu zopakovala.

„Niekam sa chystáš?“ spýtal sa Charlie, keď som o hodinu vyliezla z kúpeľne.

„Uhm,“ odpovedala som ledabolo a zavrela za sebou dvere. O ďalšiu hodinu som už bola hotová. Keď som si v predsieni obúvala topánky, opäť sa ozval Charlie.

„Rád by som toho chlapca spoznal,“ oprel sa o zárubňu s rukami prekríženými na hrudi.

Zdesene som naňho pozrela. „Prečo? Mala som už plno frajerov a s nijakým si sa nechcel spoznať osobne.“

„Nuž tento je, zdá sa, výnimka,“ zasmial sa. „Keby si sa videla, Bells! Chodíš ako bez duše so zasneným pohľadom a ten účet, čo nám príde po dnešku za vodu, by pokojne vystačil ako štátny rozpočet menšej krajine.“

Zapýrila som sa. „Preháňaš, ako vždy,“ uškrnula som sa. „Ahoj, ocko!“ Ešte som ho pobozkala na líce a vybehla z bytu.

...

Šla som do kaviarne pešo. Bola blízko nášho bytu, takže sa mi kvôli tomu nechcelo brať auto. Bolo sedem hodín a slnko pomaly zapadalo. Posledné jeho lúče ma šteklili po tvári a ja som si užívala to teplo, ktoré mi dopriavali. Vonku sa citeľne ochladilo, tak som dúfala, že Edward nebude meškať, lebo v takomto prípade tu asi zamrznem. Nadávala som si v duchu, pretože som si obliekla len tričko s trištvrťovým rukávom. Potom som spozorovala známu chôdzu.

„Ahoj, Bella,“ pozdravil.

„Ahoj, Mike. Čo tu robíš?“ spýtala som sa podozrievavo. Zdalo sa mi, akoby ma ten chlapec prenasledoval. Asi som už z toho všetkého začínala byť paranoidná.

„Šiel som len tak okolo, keď som ťa tu uvidel. Môžem sa pridať?“ Pozrel na mňa a pridal si bez toho, aby som prikývla.

„Prepáč, ale niekoho čakám,“ povedala som odmerane a pokračovala v chôdzi.

„Nezdržím ťa dlho. Vlastne, chcel som ti len čosi vrátiť.“ Otvoril tašku, ktorú mal so sebou, a podal mi obálku, ktorú som hneď spoznala. Bola od Edwarda.

„Odkiaľ... Kde si to našiel?“

„Bolo to medzi papiermi, ktoré som ti včera pomáhal zbierať. Omylom som si to zobral. Prepáč,“ ospravedlnil sa, no mne to tak vôbec neznelo. Bolo v tom čosi viac.

„A čítal si to?“ spýtala som sa ho rozmýšľajúc, či niečo vydedukoval z obsahu toho listu.

Nič nepovedal, no potom s pohľadom upretým na mňa odvetil: „Bella, nemala by si sa s ním stretávať.“

Vypleštila som oči. „Čože?!“

„Je nebezpečný. Ublíži ti,“ sykol.

„Mike, myslím, že to viem posúdiť aj sama. Vďaka za varovanie,“ dodala som jedovato, „ale teraz by si už mal ísť.“

„Máš sa tu s ním stretnúť, však?“ Všimla som si, ako sa mu trasú ruky. Videl to aj on, a tak si ich skoro skryl za chrbát.

Pokrútila som hlavou. „Do toho ťa nič nie je!“

Strhol sa, akoby som mu vylepila facku. „Nič o ňom nevieš. Možno je to násilník alebo vrah!“

„Toto nebudem počúvať.“ Znechutene som pridala do kroku. Po piatich krokoch ma chytil za rameno a otočil k sebe. „Mike! To bolí! Pusti ma!“

„Chceš ísť za ním? Odpovedz!“ Pozrela som mu do tváre a zľakla som sa ho. Vyzeral ako šialenec. Do vtedy by som si nikdy nebola pomyslela, že sa budem niekedy Mikea Newtona báť.

Vytrhla som sa mu. „Povedala som ti, že do toho ťa nič nie je!“ Utiekla som od neho a vybehla na ulicu. Vôbec som nedávala pozor a neuvedomila som si, že som sa ocitla na ceste. Začula som len kvílenie brzdiacich kolies a na viac si už nepamätám.

...

(Edward)

„Edward! Edward!!“ kričala Alice na celý dom. Bol som práve vo svojej izbe a obliekal si niečo na dnešný večer. Rozmýšľal som, čo mi dnes Bella asi povie. Bál som sa, že všetko to, čo sa okolo deje, by nám mohlo rozbiť náš, aj tak dosť krehký, vzťah. Pri Alicinom kriku som si na seba natiahol tričko a rifle. Trvalo mi to tak dve sekundy. Zletel som dole a vošiel do obývačky.

„Tu som, Alice. Stalo sa ni... Alice!“ Vrhol som sa k nej a zatriasol som ňou. Moja malá sestra mala oči dokorán roztvorené a telo ako v kŕči. Ten výraz som už poznal. Mala víziu.

„B... Bella...“ habkala, „bude mať nehodu...“

„Čo?! Nie! Kedy?“ Nedovolím, aby sa jej niečo stalo. Ak by som teraz vyštartoval, možno by som to ešte stihol... Do izby vošiel Carlisle.

„Čo sa tu deje? Alice?“ Pozrel na ňu aj on a hneď pochopil.

Neodpovedala mu a stále sa dívala na mňa. „Dve minúty. To nestihneš, ani keby si utekal cez celé mesto, Edward.“

„Musím sa pokúsiť!“

„Bude celá dolámaná, Ed,“ ustráchane vravela Alice. Bála sa o Bellu.

„Len choď, synak. Prídem za tebou autom aj s vecami,“ zapojil sa Carlisle. Chytil ma za rameno. „Zachrániš ju, ak bude treba.“ Prikývol som. Bellu zachránim, aj keby som ju mal zobrať zubatej priamo z lopaty. Vybehol som na ulicu a dúfal, že ešte nie je neskoro.

...

O dve minúty som bol na mieste nehody. Alice mala pravdu. Nestihol som to a Bella už ležala na zemi v malej kaluži krvi. Ešteže som si na tú tekutinu už zvykol, roky na pohotovosti zrejme spravili svoje a ja som už bol takmer celkom imúnny.

Vystúpil som z tieňa, na uclici som bol sám, a tak som upírou chôdzou pribehol k Belle. Mala zlomenú nohu, rozbitú peru a všade po tele sa jej začali črtať modriny. Ak je taká to potlčená na povrchu, ako to asi vyzerá vnútri? Ťažko uveriť, že jej to niekto mohol spôsobiť. Takmer som zareval od rozčúlenia. Nikto pri nej nebol! Dokonca aj vodič ušiel z miesta činu! Jediné, čo z auta zostalo, bola jedna puklica a rozbité predné svetlo. Ak by Alice nevidela, čo sa stane, trvalo by hodiny, kým by ju niekto našiel. To ma však teraz netrápilo. Dôležitá bola Bella.

„Bella! Bella! Počuješ ma? No tak!“ Triasol sa mi hlas. Skontroloval som jej zrenice – boli rozšírené - a nahmatal pulz. Potvrdil mi to, čo som už počul aj sám. Jej srdce ledva bilo a ak nezasiahnem, tak prestane biť navždy.

Priložil som svoje ruky na jej hruď a brucho. Predpokladal som, že po náraze práve tam utrpela najväčšie poranenia. Zlomená noha sa zahojí potom, prednejšie bolo zastaviť vnútorné krvácanie a uzdraviť životne dôležité orgány.

Sústredil som sa ako nikdy v živote. Z rúk mi vychádzala tá zvláštna energia, ktorá bola súčasťou môjho prekliatia a mňa ožiarilo svetlo. Na ten pocit si nikdy nezvyknem. Bolo to, akoby som sa celý nadnášal, akoby ma obmývali prúdy vody a ja som sa nimi nechával unášať. Po chvíli však všetko skončilo. Tak málo? To nestačilo! Vyčerpaný som vydýchol. Cítil som sa strašne slabý, ale nedbal som na to.

„Bells, zlatko... no tak... Nenechávaj ma tu samého!“ Uvedomil som si, o čo mi ide. Ak ju stratím, stratím aj sám seba. Ak odíde, chcem odísť s ňou. Poslednýkrát som sa nadýchol a snažil sa do nej dostať čo najviac životodarnej energie.

„Prosím, preber sa! Prosím!“ Na nič však nereagovala. Pokúsil som sa oživiť ju ešte raz, avšak nemohol som. Čo sa to so mnou deje? Zatočila sa mi hlava a stratil som vedomie.

10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kráska a Démon - 9. kapitola:

 1
8. kikuska
12.07.2011 [17:59]

Možno sa Edward a ostatní menia zasa na ľudí. Ved Belle práve riekla krv. a prečo jej tiekla? Pretože utekala od bytosti, ktorá rozprávala veľmi škaredo o Edwardovi. Možno sa aj toto ráta za obeť. Dúfam, že áno. Všetko by sa tým vyriešilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.05.2011 [10:41]

simi1918 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pane bože, rychle jdu na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. lelus
21.05.2011 [18:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ava
21.05.2011 [18:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. DAlice
21.05.2011 [17:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. winna
21.05.2011 [17:43]

jejdaaaaaaaaa, co je Edovi? Upír přece neztratí vědomí... Mění se zpátky?

21.05.2011 [16:37]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Niki
21.05.2011 [16:21]

Prosíííííím, však budú obaja v poriadku, však však však????ježkove voči, to je tak napínavé Emoticon a úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , len fakt dúfam, že všetko bude v pohode

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!