Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Koniec? Nie, to je začiatok 9. Rozlúčka

Fanoušci, jak otravní jste?


Koniec? Nie, to je začiatok 9. RozlúčkaZase smutnejší dielik... Postupne sa z tej melanchólie však dostanem a ďalší dielik bude veselší. Bella sa vyberie s Edom na cintorín- rozlúčiť sa s otcom. Ako to dopadne? Varujem, že je to dosť depresívne, tak ak si nechcete pokaziť náladu, radšej to nečítajte. Preto dúfam, že vás môj vianočný darček pre vás veľmi nezarmúti - nechcem vám skaziť sviatky... Takže vám zo srdca prajem krásne Vianoce, prežité s tými, na ktorých vám záleží. Každý nech si pod stromčekom nájde to, po čom túži jeho srdiečko. Prajem vám veľa lásky, pohody a zdravia. Šťastné a veselé :*

Bella

 

 

 

 

 

Dorazili sme na cintorín a ja som svoje rozhodnutie začala ľutovať. Nemyslím, že to zvládnem. Nie som si istá, či to chcem vidieť.

 

Edward si všimol, že váham a vrátil sa ku mne. Chytil ma za ruku a jemne ťahal na cintorín. Čo by som bez neho robila? Bol to dokonalý starší brat. Zdalo sa, že ma chápe a s ním som sa cítila lepšie ako s ostatnými. Akoby som ho poznala už roky. Dôverovala som mu. Brala som ho ako dar z neba - pomoc pri zorientovávaní sa v novom živote. Aj keď sa zo začiatku nesprával práve ukážkovo, nevadilo mi to. Skrátka som to nevnímala, každý má predsa slabšiu chvíľku. Okrem toho sa ospravedlnil.

Keď som s ním, necítim sa tak sama. Akoby som mala rodinu. Teda mám rodinu, už ich tak beriem, ale Edward je niečo viac... Myslím, že z nás môžu byť dobrí priatelia.

Samozrejme, že aj zvyšok novej rodiny mám rada. Esme je skutočne ako matka, ktorú som prakticky nemala. Carlisle mi možno nenahradí Charlieho, ale určite bude dobrým otcom. Alice je veľmi zlatá, aj keď o móde si asi veľa nepokecáme. Aj tak sa ku mne správa ako k členovi rodiny. Jasper sa odo mňa drží ďalej, ale to bude asi kvôli môjmu psychickému rozpoloženiu. Nemôžem mu to zazlievať. Emmett je... Skrátka Emmett. Je to jedinečná osobnosť so svojráznym zmyslom pre humor, na ktorý si asi budem musieť zvyknúť. A Rosalie? S tou som sa ako s jedinou ešte nerozprávala. Nepripadala mi nepriateľská, ani zlá, len sme ešte nemali možnosť porozprávať sa. Možno je milá...

 

Edward ma stále jemne ťahal a ja som sa nebránila. Kapitulovala som a pripravovala sa na najhoršie. Mrzelo ma, že som otcovi nič nepriniesla. Za tie roky, čo ma sám vychovával by si  zaslúžil aspoň obyčajnú ružu. Niečo, čo by som mu položila na hrob. Niečo, čo by dokazovalo, že tu niekomu chýba. Aspoň niečo, čo by dokazovalo, že som ho milovala.

 

Pomaly sme prechádzali uličkami a ja som letmo prezerala mená na náhrobkoch. Tiež som pohľadom zablúdila na roky a zistila, že je tu dosť mladých ľudí a detí. Takmer som tu skončila aj ja. Chytal ma smútok už len z tých neznámych mien. Čo potom, keď dorazím k menu mne tak známemu?

Edward zastavila ja som zovrela viečka. Stisol mi ruku. Otvorila som oči a uvidela to, čoho som sa tak bála. Keby ma Edward nedrží, určite sa zveziem na zem. Takto som sa nezmohla na nič iné, ako prázdny pohľad a tlmené vzlyky. Edward si ma pritiahol na hruď a ja som pustila všetok smútok von. Bola som rada, že išiel so mnou.

 

Po chvíli ma však nezadržalo ani jeho objatie a ja som sa zviezla na kolená. Cítila som, ako mi rosa presakuje cez legíny. Bolo mi to úplne jedno. Až teraz som si naplno uvedomila, že už otca nikdy neuvidím. Už nikdy sa na mňa neusmeje, keď zacíti vôňu večere. Nepobozká ma na čelo na dobrú noc. Nebude si uťahovať z mojej nešikovnosti. Nikdy ma neuvidí promovať. Nepovedie ma k oltáru a neuvidí svoje vnúčatá. V podstate ani nemá aké...

Ja už nebudem frflať nad jeho deravými ponožkami, ani sa smiať jeho chabým pokusom uvariť večeru. Nikdy už nevojde dverami...

 

Všetko to na mňa doľahlo. Bezmocne som vzlykala na vlhkej zemi s Edwardovou rukou na chrbte. Prečo je život taký nespravodlivý? Vzal mi úplne všetko, čo som kedy mala. Prišla som o všetko, čo som milovala. Jediné, čo mi ešte zostalo, sú bolestivé spomienky. Spomienka na Charlieho pokus o hodinu sexuálnej výchovy, na jeho smiech, keď som sa sťažovala na Mikea, na jeho sobotňajšie výlety na ryby, z ktorých som nebola práve nadšená. Čo by som teraz dala za takú sobotu strávenú s otcom na rybách...

Lenže to všetko sa už nestane...

 

Trochu som sa pozbierala a dotackala sa k náhrobku.

 

Charlie Swan

Milovaný otec, manžel  a priateľ

Odpočívaj v pokoji

 

 

Oprela som sa oň a kľakla si.

„Oci to som ja, Bella. Dúfam, že ma počuješ, nech si teraz kdekoľvek. Chcem ti len povedať, že som v poriadku. Mám sa dobre, iba mi hrozne chýbaš. Milujem ťa,” pri posledných slovách sa mi strašne triasol hlas. Vstala som a skončila opäť v Edwardovom bezpečnom náručí. Trhane som vzlykala a on ma neustále hladil po chrbte. Veľmi to však nepomáhalo. Ako pomôžete niekomu, koho život zrazu stratil zmysel? Zostala len obrovská diera, ktorá nejde zalepiť. Tým, ktorí hovoria, že nenávidia svojich rodičov by som toto priala zažiť. Tú beznádej a prázdno, ktoré nastanú po nečakanom odchode niekoho milovaného.

 

Chvíľu mi trvalo, dať sa opäť dokopy. Edward celý čas nič nepovedal, ale mne stačila jeho prítomnosť. Zdvihla som hlavu a moje oči sa stretli s jeho zlatými. Pomaly sa ku mne skláňal. Nechápala som, čo to robí. Vtom mi zrak padol na pomník vedľa otcovho. Vytrhla som sa Edwardovi z objatia a skúmavo si prezerala náhrobok. Stálo na ňom totiž moje meno.

 

Isabella Swan

Milovaná dcéra a priateľka

Odpočívaj v pokoji

Vyčítavo som sa pozrela na Edwarda a rozbehla sa domov. K nim domov...

 

 

« Zhrnutie »

 


Ak ste po prečítaní tohto dieliku neupadli do hlbokej depresie (čo teda pochopím, lebo mne pri písaní ušlo pár slzičiek) bola by som rada, keby mi dielik okomentujete.

Pre mňa je to najkrajší darček, ktorý od vás môžem dostať.

Okrem toho ma táto poviedka veľmi baví a zaujímalo by ma, koľko ľudí ju číta...

Ďakujem všetkým za podporu a prajem krásne sviatky =*



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Koniec? Nie, to je začiatok 9. Rozlúčka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!