Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Koniec? Nie, to je začiatok 3. Piatok trinásteho?

tw


Koniec? Nie, to je začiatok 3. Piatok trinásteho?Dúfam, že tých pár ľudí, čo číta túto poviedku ďalšia časť poteší. Bella s Jacobom testovali Jakovo nové auto a havarovali. Nakoľko sú zranenie vážne? A o čom bude musieť Jake rozhodnúť? Príjemne čítanie...

P.S.: Okomentujte prosím. A tiež ma zaujíma ako hodnotíte môj výber skladby... Dúfam, že vám tam sedela...

3. kapitola Piatok trinásteho?

 

Jacob


„Jake pozor!” skríkla Bella so strachom v očiach a ja som sa konečne pozrel na cestu. Zákrutu, ku ktorej sme sa blížili strašnou rýchlosťou som si všimol neskoro. Strhol som volant a auto dostalo šmyk. Vyleteli sme z cesty rovno do lesa, kde nás zastavil mohutný smrek.

Počul som Bellin krik, vŕzganie plechov a praskanie skla. Hlavou som narazil na volant.

 

Neviem koľko som bol mimo. Keď som sa prebral a uvedomil som si, čo sa stalo, dostal som strach. Bella nebola na sedadle a čelné sklo bolo rozbité. Vyskočil som z auta a uvedomil si, že mám asi zlomenú nohu.

 

„Bella! Bella, kde si?” trvalo mi pár minút nájsť ju. Bola vymrštená dosť ďaleko a nehýbala sa.

 

„Bella, počuješ ma? Bella! Prepáč mi to, vydrž...” chytala ma panika. Nevedel som, či s ňou môžem hýbať. Ležala na bruchu, ale videl som, že má rozbitú hlavu. Bola celá mokrá a mne až teraz došlo, že ešte stále prší. Počul som jej srdce - bilo slabo. Vzal som ju na ruky a v hlave mi šrotovalo. Čo teraz?

Rozhliadal som sa, kde sa asi nachádzame. Keď som zistil, že sme kus za mestom, skrsla mi hlave skvelá myšlienka. Skvelá pre normálneho človeka. Pre mňa ako vlkolaka to je trošku problém. Totiž sme iba kúsok od rezidencie tých pijavíc a ich vodca je predsa lekár. Ďalej som nerozmýšľal.

 

Rozbehol som sa do lesa. Bežal som ako najrýchlejšie som vzhľadom na ľudské pomery a zranenú nohu mohol. Modlil som sa aby ten pijavičiak bol doma. Inak som nemal najmenšiu šancu. Čo by urobili, keby k nim prídem a ich vodca nie je doma? Napadli by ma? Vrhli by sa na Bellu?

 

„Bella vydrž prosím! Počuješ ma? Prosím, ži!” čo keď som ju zabil? To neprežijem...

Srdce jej stále bije, ale nie veľmi presvedčivo. Dýcha plytko a myslím, že jej to robí problémy. Nemal som ju zdvíhať. A čo iné som mohol robiť? Nechať ju tam zomrieť?

 

Bol som už takmer tam. Musím to stihnúť. Zrazu sa z lesa vynoril biely dom. Som tu.

Vyšiel som na verandu a váhavo zaklopal. Je síce noc, ale pijavice nespia, takže...

 

„Áno?” vo dverách stál ten doktor. Rozpačitý výraz vystriedalo zdesenie, keď pohľadom zaletel k mojim rukám.

„Môžete jej pomôcť? Ste predsa lekár, nie? Prosím!” bolo mi proti srsti prosiť o niečo vyciciavača, ale pre Bellu urobím všetko.

 

Napadlo ma, čo ak to neprežije? Dokážem ju nechať odísť?

 

„Poďte rýchlo dovnútra, nesmieme strácať čas. Mám tu nejaké vybavenie, ale zďaleka nie to, čo by potrebovala. Musím ju vyšetriť, poďte za mnou.” kým rozprával, iba vrtel hlavou a jeden im akoby vysvetľoval situáciu. Netušil som, ako vedel, čo sa stalo, ale to ma teraz trápilo najmenej. Byť v dome plnom upírov a upírskeho smradu mi teraz tiež nejako zvlášť nevadilo. Jediné na čo som myslel, bolo zachrániť Bellu.

 

Vybehli sme hore schodmi do nejakej menšej miestnosti. Páchlo to tu ako v nemocnici. Bola tu aj posteľ a nejaké prístoje.

 

Ten lekár ju prezeral a mrmlal si nejaké nezrozumiteľné lekárske pojmy. O chvíľu prišiel ten čo ostatným vysvetľoval situáciu.

 

„Carlisle potrebuješ pomoc?” nepáčil sa mi... Ani trochu. Taký model, nafúkaný.

„Jedny ruky by sa mi ešte zišli.” doktor ho začal inštruovať a ja som ich nestíhal sledovať.

„Je to Bella Swanová?” spýtal sa ma ten model ryšavý...

„Áno, čo ťa je po tom?” zavrčal som naňho.

„Aj jej otec mal dnes nehodu. Neprežil to.” povedal so smútkom v hlase doktor. Podlomili sa mi kolená. Charlie je mŕtvy... To Bellu zabije. Teda, keď prežije toto. Pozeral som sa na ňu, ako pokojne leží. Keby nie je celá dorezaná a doráňaná, myslel by som si, že spí...

 

„Prepáč, mohol by si ísť von? Potrebujeme tu viac miesta.” povedal doktor a kývol hlavou k dverám. Vonkoncom sa mi nepáčilo nechať tu moju Bellu s tými dvoma pijavicami. Nemal som však na výber. V tej miestnosti som naozaj zaberal dosť priestoru. Vybehol som z verí a zrazil sa s malou čiernovlasou upírkou.

 

„Čo sa jej stalo? Našiel si ju?” nechápavo som sa na ňu pozrel a až po chvíli mi došlo, že ja som už najskôr zahojený. Ktovie ako dlho som bol mimo. A Bella bezmocne ležala vonku...

 

„Nie, mali sme autonehodu. Neodhadol som rýchlosť.” zlomil sa mi hlas. Čo som tým sledoval? Ak to Bella neprežije, asi sa zabijem. Bez nej budem nikto.

Asi o päť minút prišiel doktor so strhanou tvárou.

 

„Urobil som, čo bolo v mojich lekárskych silách, ale pochybujem, že prežije do zajtra.” skopil zrak.

„Musí sa dať niečo urobiť, preboha! Pomôžte jej!” bolo mi jedno ako. Musia ju zachrániť.

„Môžem ju jedine premeniť. Inak to neprežije. Ale neviem, či by som mal.” vyzeral byť v rozpakoch. Je to jediná šanca? Nevadí, Bella musí byť, musí existovať - v akejkoľvek forme. Musím ju zachrániť - nedokážem žiť s vedomím, že som ju zabil...

 

„Urobte to! Ona už nemá nikoho, koho by mohla stratiť. Matka zomrela, keď bola malá a otec teraz. Ona musí žiť!”

 

Bol som taký zúfalý, že som prijal každú pomoc. Len aby som to neskôr neľutoval...

 

 

« Zhrnutie »



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Koniec? Nie, to je začiatok 3. Piatok trinásteho?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!