Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Konec Cullenových 9.Kapitola: Nová podmínka

4.wendy-Book


Konec Cullenových  9.Kapitola: Nová podmínkaTakže teď už začnu používat víc věcí, které se objevili v Rozbřesku, ptž jsem ho dočetla, takže snad to nikomu nebude vadit...

 

9. Kapitola: Nová podmínka

 

Každý se teď díval směrem k lesu. Vyšlo z něj asi 30 postav. Carlisle pomalu vykročil směrem k nim.

„Zdravím Aro" pozdravil upíra, který stál úplně vpředu.

„Ahoj Carlisle" usmál se Aro a šel pořád dál, až došel ke Carlisleovi a podal mu ruku.

„Co se děje, že jdete o dva dny dřív" zeptal se Carlisle.

„Jdeme vyjednávat" řekl Aro a pořád se usmíval.

„Na všem jsme se už dohodli" zamračil se Carlisle.

„Máme ještě jednu další podmínku."

„Jakou?" vyděsil se Carlisle.

„Mohli bysme to probrat vevnitř?" zeptal se Aro.

„Samozřejmě" Aro, Caius, Marcus a ještě několik dalších od Volturiových šli pomalu za Carlislem. Ostatní chtěli jít za nimi, ale Aro je zastavil zvednutým palcem.

„Prosím, aby šli pouze Carlisle, Alice, Edward a Bella" řekl a my se zarazili. „Pojďte prosím" usmál se Aro. Podívali jsme se na sebe a pomalu vykročili k domu.

„Ten útok pro nás představuje velké riziko" začal Aro.

„To víme, ale pokud by se něco rychle neudělalo, mohlo by to mít horší následky" odvětil Carlisle.

„Dobře. My ale máme ještě jednu další podmínku."

„Poslouchám."

„Pokud vyhrajeme, požadujeme, aby se k nám přidali Alice, Edward a Bella" zalapala jsem po dechu. Být Volturiová? Chodit v dlouhých černých pláštích po hradě a pít lidskou krev? Nikdy.

„Pokud vím, ti upíři mají jednoho z vás - Jaspera že?" podíval se na Alici. Věděl, že tohle zabere.

„Dobře. Přijímám vaší nabídku, ale půjdu sama - Bella i Edward zůstanou doma" řekla sklesle Alice.

„Jsi velkorysá, ale naše podmínky byl jasné" usmál se Aro. Měla jsem sto chutí na něj začít křičet, že souhlasili s tím, že nám pomůžou a nic takového nebylo domluveno. Ale soucítila jsem s Alicí - kdyby upíři unesli Edwarda, asi bych taky udělala cokoliv, abych mu pomohla. Bylo to těžké se rozhodnout a ještě těžší to vyslovit nahlas.

„Taky souhlasím s podmínkami" řekla jsem tiše a se zaťatými zuby. Edward se na mě vyděšeně podíval.

„Rozmyslela ses dobře?" měl zoufalý a vyděšený hlas.

„Ano" řekla jsem pevně.

„Dobře, takže já taky souhlasím" řekl smutně a já si zase vybavila ten strašný obraz - Edward v dlouhém černém hábitu, s červenýma očima a vykračující si po velkém hradě. Zatnula jsem znovu zuby a přivřela oči.

„Výborně" zatleskal Aro. Dokázal to, o co se snažil už dlouho dobu -  přetáhnout mě, Alici a Edwarda na svojí stranu. „Myslím, že už tady zůstaneme - pokud nebude mít můj přítel Carlisle nic proti tomu. Nechce se mi zase se vracet zpátky na takovou chvilku" usmál se a poplácal Carlislea po zádech.

„Samozřejmě nám to vadit nebude" vzdychl Carlisle a podíval se omluvně po nás třech. Tohle bylo něco strašného - neuměla jsem si představit sama sebe, neuměla jsem si představit nikoho z nás jako člena Volturiovic gardy.

„Půjdeme se teď podívat po okolí a někdy večer se vrátíme" řekl Aro.

„Nezabíjejte nikoho z Forks!" zakřičela jsem za ním, aniž bych si uvědomovala, co dělám. Carlisle ale rychle zareagoval.

„Kvůli utajení loví ti, kteří pijí lidskou krev někde opodál" vysvětlil.

„Ach tak" usmál se Aro. „Dobře půjdeme tedy někam dál" řekl, mávl na ostatní a ti neslyšně odešli s ním.

„Nemusíte to dělat" řekla najednou sklesle Alice.

„Jasper potřebuje naší pomoc" řekla jsem, ale přála bych si, aby byla ještě nějaká jiná možnost, jak mu pomoct.

„Jsem vám za to vděčná" pousmála se a objala nejdřív mě a pak Edwarda.

„To je v pořádku. Taky bys to pro mě udělala - vím to" usmála jsem se na ní a pak odešla za Renesme do kuchyně, pomáhat připravit jídlo pro vlkodlaky. Když jsem slibovala Arovi, že se k nim připojím, vůbec mě nenapadlo, že už neuvidím Renesme ani nikoho dalšího z rodiny. Samozřejmě se můžeme navštěvovat, ale to už nebude ono. Sesula jsem se na kuchyňskou židli a dala jsem si obličej do rukou.

„Děje se něco mami?" zeptala se Renesme starostlivě. Nadechla jsem se a všechno jsem jí vysvětlila.

 

ODKAZ NA DESÁTOU KAPITOLU: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/konec-cullenovych-10-kapitola-jeden-maly-nebo-snad-velky-problem/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec Cullenových 9.Kapitola: Nová podmínka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!