Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Knižnica mŕtvych - Prológ

Tak či tak, je to tak...


Knižnica mŕtvych - PrológV deň, keď ten človek zomrel tajomnou smrťou, dostal pohľadnicu. Nebolo na nej nič okrem jeho mena, adresy a obrázku rakvy... Čo mal však tento človek spoločné s Cullenovcami? Čo stadiaľto má vôbec niečo spoločné s Cullenovcami? Prijemné čítanie, vaša LoveRose.

John Milton,

Burn Road 5

Los Angeles

Vybral som pohľadnicu zo schránky. Vôbec som jej nerozumel. Bál som sa jej. Vzbudzovala vo mne pocit... neviem ho opísať. Mal niečo spoločné so strachom, obrovskou hrôzou, ktorá vo mne pretrvávala ako obrovská príšera, čakajúca na svoj okamih. Naviac som tušil, že ten okamih čoskoro príde. Nemal som deti ani rodinu, ktorá by ma utešila. Všetci mi pomreli pred niekoľkými rokmi za záhadných okolností. Nikdy sa to nevyriešilo a nakoniec to zapadlo prachom. Pozrel som sa na hodinky. Bolo 18:45. Mal som dohodnutú schôdzku s kamarátmi. Obliekol som si voľné džíny a novú športovú mikinu. Dlhé hnedé vlasy po plecia som si zopol do malého chvostíka, takže pre tých čo ma videli odpredu to vyzeralo, akoby som mal vlasy krátke. Zrazu zacengal zvonček. Išiel som otvoriť. Videl som len biely záblesk kombinovaný s červenou, niečo totálne sci-fi. Viac som toho nevidel. Moji kamaráti ma už neuvidia. Ja neuvidím ich. Je koniec.

Bella:

Končila mi škola. Konečne. Dnes bol hrozne namáhavý deň, učitelia sa rozhodli, že nám zo života spravia peklo. Päť písomiek a dve odpovede. Najhoršie bolo, že pri tých odpovediach to išlo takto:

"No koho sme tu ešte nemali... á, slečna Swanová." Vzhľadom na to, že som sa vôbec nestihla učiť, - s Mikom sme mali romantické popoludnie - nič som nevedela. Vyfasovala som 5,3 a z písomiek 2,3. Tie písomky boli len zo slovíčok takže nám ich opravili učitelia hneď. Charlie sa nepoteší, no čo už. Mám osemnásť, môj život je môj život a mám ho rada taký, aký je.

Rozlúčila som sa s Jess, Angelou a Ericom. Na rozlúčku som Mikovi dala poriadnu pusu, vďaka ktorej sa nám od ostatných dostavila salva smiechu. Usmiali sme sa a so všetkou pompou sa im uklonili. Ďalšia salva smiechu a následný potlesk ma dostali do takej dobrej nálady, že som začala po celom parkovisku skákať ako zajac. To by som ale nebola ja, keby sa mi v betónovej praskline nezasekla šnúrka a neskončila som na zadku. No čo už! Ďalšia poučka pre mňa: Nikdy neskákať tam, kde je betón! Našťastie som bola blízko svojho auta, a tak som sa postavila, podopierajúc sa kľučkou. Chcela som odomknúť, ale kľuč nie a nie zapadnúť do brlôžteka. Vtom som si uvedomila, že odomykať mám na opačnej strane. A to som sa čudovala, čo sa zase pochechtávajú. Už viem. Prešla som na druhú stranu a konečne odomkla. Dvere sa s vrzgotom otvorili a tresli ma do brucha. Musím so svojím milovaným autíčkom, ktoré mi stále robí napriek, zájsť konečne k opravárovi. Nasadla som a všetkou silou zabuchla vzdorujúce dvere. Naštartovala som a pokúsila som sa vycúvať, ale autíčko mi zdochlo. Ostatné autá začali trúbiť, lebo som stála zadkom auta v strede cesty. Znova som naštartovala a auto konečne začalo fungovať ako auto a nie ako samostatne rozmýšľajúca vec, ktorá mi chce čo najviac ublížiť. Víťazne som vystrčila ruku z okna. Pustila som nové rádio a s pesničkami zo šesťdesiatych rokov som vyrazila domov. Šťastne som si pospevovala, ale vedela som, že ma to prejde len čo prídem domov a ukážem Charliemu študenstký preukaz.

Zaparkovala som a vypla rádio. Znovu som sa prebojovala cez dvere a skončila v blate. Nevadí... Charlie ešte nebol doma. Ja som sa išla rovno osprchovať a zároveň zo seba zmyť všetko zlé, čo sa mi dnes stalo. Vôňa šampónu mi prenikala cez nosné dierky a póry v koži do celého tela. Zabalila som sa do nej ako do teplej periny. Upokojilo ma to až tak veľmi, že som v sprche ostala, až kým sa neminula teplá voda. Potom som sa zabalila do mäkkej, bielej osušky a išla si po nejaké veci na oblečenie. Vybrala som si tmavomodré úzke džínsy a nový biely sveter.

Zaškvŕkalo mi v bruchu. Rozhodla som sa, že si pôjdem dať nejaké tie musli. Nasypala som si ich do misky a zaliala mliekom. Následne som už hladovo do seba strkala sušené ovocie, či z čoho tie musli vlastne sú. Zazvonil zvonček. Až som nadskočila na stoličke, ale potom som si uvedomila, že by to mohol byť Charlie. Nacpala som do seba poslednú lyžičku cereálií a išla som otvoriť. Najprv som sa pozrela cez kukátko, ale nikoho som nevidela. Charlie si asi išiel sadnúť na lavičku, kým na mňa počká. Stiahla som retiazku a otvorila dvere. Nikto nikde. Charlieho auto tu ešte nebolo. Vykročila som cez prah, aby som sa poobzerala. Nič. Zrazu som si uvedomila, že na niečom stojím. Zdvihla som pravú nohu a pozrela pod seba. Ležala tam obálka. Zdvihla som ju a prechádzala po nej rukami. Jakživ som takú obálku nevidela. Bola z nejakého drahého papieru, lebo bola veľmi ťažká. Nebolo na nej nič, len moje meno a adresa.

Bella Swan,

Milton Road 20

Forks

Otvorila som ju. Bola v nej pohľadnica. Na pohľadnici nič, len fotka rakvy. Prepadol ma strach. Rýchlo som zavrela a zamkla dvere. Pocítila som, že ma niečo ťahá ku kuchyni. Musela som to poslúchnuť. Bolo to príliš silné, aby som to ignorovala. Kráčala som. Prišla som až k zásuvke, kde máme uložené nože. Jeden som vybrala. Išla som si sadnúť a vyložila som ruku na stôl. Prevrátila som ju tak, aby bolo vidno žily. Zase to silné nutkanie. Nemohla som neposlúchnuť... nôž sa priblížil k žile a... zarezal.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Knižnica mŕtvych - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!