Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo je vrah? 2. důkaz


Kdo je vrah? 2. důkazNemožné se stalo možným a my Vám přinášíme už druhý důkaz!

Jedna chladnokrevná vražda, tři detektivové, jeden vrah, halda podezřelých!

A opět budeme rády, když nám napíšete, kdo je podle Vás vrah.

 

2. důkaz

V domě Cullenů

Celá rodina seděla u velkého jídelního stolu až na Edwarda. Ten velmi rozlobeně přecházel po místnosti a co chvíli bouchl do zdi. Esme se pokaždé při takové ráně přikrčila a raději se ani neohlížela za sebe. Měla s ním trpělivost. Někdo mu zabil přítelkyni, ale co je moc, to je moc.

„Kdo to mohl udělat,“ zařval a opět tloukl do zdi. Vytvořil tam tak už celý obličej. Nechyběly oči, nos, ústa...

„Netuším, Edwarde,“ promluvil uklidňujícím hlasem Carlisle. I jeho tato zpráva sebrala, ale, na rozdíl od všech, si zachoval chladnou hlavu.

„Alice,“ vyjel opět po své malé sestře. Ta se opět přikrčila. Neviděla nic, co by nasvědčovalo, že by se někdo chystal Bellu zabít, ale v tu dobu, kdy se to mělo stát, byla zrovna na nákupech a nevnímala nic jiného, než jestli je tahle velikost boxerek vhodná pro pana Ťuldu, respektivě pro Jaspera.

Emmett nedutal a jen seděl, což byl u něj opravdu velký pokrok, jindy by měl haldu svých užasných poznámek a lítal by okolo stolu. Teď jen seděl a hleděl na stůl, vypadal, jako že mu je opravdu smutno, ale myšlenky si dělaly své.

Emmette!“ zavrčel vztekle Edward a začal robit nový obličej.

Emmett protáhl obličej, ale nic neřekl, dlouze vydechl a vypadalo to, že se chystá na dlouhý proslov.

„Tak...,“ začal, ale pak se zarazil.

„Tak?“ vyzvala ho Rose, která doufala, že její manžel konečně řekně něco rozumného a něco, co by se netýkalo medvědů a fotbalu.

„Tak... co budeme dělat?“ zeptal se zaraženě a v hlavě mu to, jak se sám mohl Edward ujistit, rotovalo. „Přece... přece to nemůžeme nechat jen tak!“ řekl a do hlasu se mu vloudil bojový podtón. „Kde je spravedlnost?!“ zeptal se a rázně vstal od stolu. Velice dramatické!

„A co s tím uděláme?“ vydechl Edward a konečně se sesunul ke stolu. I Esme upustila vzduch. Už nehrozilo, že by jí zdemoloval všechen nábytek.

„Budeme Sharlockové,“ vyřkl Emmett a dal pěstí do stolu. Ten to samozřejmě neunesl a zbořil se.

„Sharlockové?“ zeptal se pochybně Edward.

„Jistě, sami vypátráme, kdo to udělal. Vždyť je to úplně jasné. My jsme ten nejlepší tým. Máme i patologa.“

„Ano? Ano!“ vstal opět od stolu Edward a zatvářil se nadšeně. „Jdu do toho s tebou, brácho.“

Emmett se zazubil. „Jsem génius, co?“ zeptal se a hrdě a sám sebe pochválil. Rose protočila oči, ale nic neříkala. Esme vypustila další várku vzduchu a v tichem naplněné místnosti to vyznělo jako vypouštění pneumatik.

Carlisle jen hleděl do stolu a Alice si prohlížela časopisy. Fakt, že právě přišla o svoji nejlepší kamarádku ji zřejmě nijak nezarážel, její pozornost se teď upírala na novou kolekci nějakého francouzského návrháře, který prý udělá díru do světa!

A Jasper... Jasper v jídelně nebyl. Teprve až teď si toho Edward všiml a to zaručeně věděl, že tu ještě před chvílí byl.

Kde je Jasper?“ zeptal se a čekal nějakou odpověď odAlice, jakožto od jeho manželky, ale ta se jen dál rozplývala nad časopisem.

Z horního patra se ozval hluk, bouchání, a pak přidušené zakletí Jaspera. Edward se usmál, jelikož právě zjistil, co jeho bráška dělá.... Chystal výzbroj...

Emmett spokojený z jeho počínáním se rozhodl mu pomoci. Ještě před tím musel ale něco jiného zajistit.

„Rose, Lásko, mohla bys nám také pomoci?“ zeptal se jí formálně.

„Hmm,“ přikývla, ale dál si pilovala své nehty.

„Potřebovali bychom nějaké auto. Takový, jako má batman. Nebo to slavné... Kit, či jak se jmenoval. Jistě, to auto od inspektora Gadgeta,“ zasnil se.

Ale i u Rose v očích to zajiskřilo a bez slova stala a šla hledat vhodně auto na to. Vyhrál Edwadův Austin Martin.

Dotyčný už to díky myšlenkám zjistil, ale měl teď na starosti jinou povinnost.

„Carlisle?“ zeptal se opatrně a jmenovaný na něj překvapeně pohlédl.

„Ano?“ zeptal se.

Mohl.. mohl.... mám jednu prosbu,“ začal Edward a přitom se divně ošíval.

„Jakou prosbu?“ zeptal se Carlisle a na jeho obličeji bylo znát překvapení.

„No...“ Edward se poškrábal na hlavě, „mohl... mohl bys, no, ty víš... jak Bella, a tam to.... doktorský věci a všechno okolo, že... tak mohl bys?“ zeptal se Edward a nasucho polkl.

„Edwarde, uklidni se a řekni to ještě jednou, nerozuměl jsem ti!“ Carlisle se naklonil blíže k Edwardovi.

„No víš.. doktorský věci a tak..“

„Edwarde! Řekni to, nestyď se a prostě to řekni!“

„Mohl bys udělat pitvu Belly?!“ zeptal se zoufale.

Carlisle polkl... v hlavě mu to šrotovalo na plné obrátky a ani Edward jeho myšlenkám nerozuměl. Pak mu přeskočil jeden závit na druhý a docvaklo mu to.

„Máš pravdu, byla to vlastně má dcera. Měl bych to udělat.“ Oči se mu jiskřily, když si uvědomil, že opět bude u lidské pitvy.

„Díky,“ vypískl a než si uvědomil, co dělá, tak ho políbil na tvář. Mezitím ze schodů scházel Emmett a Jasper ve vojenské uniformě. Po Edwardovi hodili taky jednu a čekali dokud se nepřevleče. Nakonec si ještě kolem hlavy připli šátek a namalovali na tvář válečné zbarvení.

„Jsme připraveni,“ zvolal Emmett.

 

Dnešní tisk

Ano, je to tak. Naše velké redaktorky se zase pustily do věci a přinesly nám výsledky jejich pátrání po vrahu Isabelly Swanové. Máme od nich dva exkluzivní rozhovory.

 

Rozhovor Pajam a Jasper

Pajam: Dobrý den, doslechla jsem se, že se hodláte pustit do samotného vyšetřování, co je na tom pravdy?

Jasper: Pravdy je na tom hodně!

Pajam: Vážně? A mohu se zeptat, co to máte na sobě?

Jasper: Jistě, tak tohle /ukáže na svůj oděv/ je maskování. Kdybychom náhodou potřebovali být neviditelní.

Pajam: A ten pásek?

Jasper: Jsem rád, že se ptáte. Tak tady je granát, kdybychom třeba potřebovali se zbavit nějakých dvěří. Tohle je pistole – jen taková obyčejná /drží v ruce M16/. No a taky vysílačka.

Pajam: Jste si jistí, že to budete potřebovat?

Jasper: Nechci nic nechat náhodě.

Pajam: A už máte nějakého podezřelého?

Jasper: To je přísně tajné! Nechceme, aby se ten dotyčný lekl.

Pajam: Tak vám dneska děkuji. Na shledanou.

Jasper: Jo, jo. Nashle.


Rozhovor ZabZa a Emmett

ZabZa: Jak nesete ztrátu Belly Swanové?

Emmett: Relativně dobře, nebo snad vidíte, že jsem nervově zhroucený?!

ZabZa: Samozřejmě, že ne! Dobře... co si myslíte o názoru policistů, kteří prohásili, že Bella Swanová spáchala sebevraždu poté, co si uvědomila, že nemůže dál žít jako prostitutka?

Emmett: Tito "policisté" o Belle vůbec nic nevědí! Bella nebyla prostitutka a v žádném případě nechtěla spáchat sebevraždu!

ZabZa: Jak si tím můžete být tak jist?

Emmett: Rodiné tajemství!

ZabZa: Dobře... Hodláte s tím něco udělat?

Emmett: Ano, budeme Sharlockovat!

ZabZa: Sharlockovat? Co to je?

Emmett: Pátrat! Spravedlnost musí být !Lidé si musí uvědomit, že policisté jsou jen zk.... //Cenzura// lidi, kterým jde jen o zas...//Cenzura// peníze!

ZabZa: Vážně nejste nervově zhroucený?!

Emmett: Ne!

ZabZa: A co takhle nervově labilní... ?


V redakci

Pajam: Tak co, ZabZo, co si o nich myslíš?

ZabZa: Cullenovic jsou divná rodinka, mají jednu zavražděnou v rodině a jeden je opravdu hodně nervově labilní.

Pajam: Souhlasím, ale stejně by mě už zajímalo, Kdo je vrah?

 

A my se Vás teď ptáme. Už víte, Kdo je vrah?

 


 

Povídky od ZabZy

Povídky od Pajam

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo je vrah? 2. důkaz:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!