Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kde jsi, Isabello? II - 26. kapitola


Kde jsi, Isabello? II - 26. kapitolaA boj pokračuje... Konečně se dozvíme, jaký má Isa talent. Příjemné čtení přeje Veubella. ;)

Pohled Edward

Byli jsme schováni ve stínu stromů a čekali na vhodný okamžik k útoku. Stál jsem co nejblíže Elizabeth a už po sté jí opakoval, že se musí držet stranou, jak nejvíc to půjde. Měla základní bojový výcvik, ale stejně jsem se o ni strašně bál. Eli mě ale stejně vnímala jen na půl ucha. Pohled upírala do houštiny naproti nám. Tam byl schovaný Jacob ve vlčí podobě.

Najednou jsem uslyšel rychlý běh. Už je to tady. Musíme se připravit. Pohlédl jsem na Emmetta, Jaspera a Carlislea, kteří stáli krok přede mnou. Kývli na mě a všiml jsem si, že Jasper upřel starostlivý pohled někam za mě. Tam musela stát Alice s Rose a Esmé.

Už se dostali na mýtinu. Dal jsem povel. A vyrazili jsme.

V přední linii jsem rozpoznal Erica a ještě jednu upírku, kterou jsem nedokázal zařadit. Musela být asi opravdu dobrá, když byla na stejné úrovni jako Eric. Za nimi jsem poznal malou Jane a Aleca. Zahlédl jsem i Demetriho a Felixe. Ale je jsem nehledal. Můj pohled padl na drobnou upírku úplně na konci. Její křídla mi říkala, že to je ona. Isabella…

Vrhl jsem se do bitvy. Adrenalin mi pulzoval v žilách a já dokázal myslet jen na ni. Chtěl jsem se k ní dostat a sevřít ji v náručí. A už nikdy ji nepustit…

Vtom jsem uslyšel vrčení. Ano, právě se vynořili vlci. Našel jsem Caiovu tvář a užíval si to jeho zděšení. Měl jsem chuť se šíleně zasmát. Určitě si opravdu myslel, že to jsou praví vlkodlaci – přeci jenom byl úplněk a oni nám tímto jakoby nahráli do karet. Aro prostě potřebuje mít vždycky něco mimořádného.

Před sebou jsem spatřil černého vlka. Sam právě utrhl hlavu Aftonovi. Usmál jsem se na něj a spatřil Erica, jak se na mě žene. To bylo to, co jsem právě teď potřeboval. Nebude snadné ho vyřídit, ale já se naděje nevzdávám. Bylo by lepší, kdybych mu mohl číst myšlenky, ale s tím asi teď nic neudělám. Přemýšlel jsem, jaký upír má ten mocný štít. Byla tu spousta neznámých upírů a já jen mohl odhadovat, jaký to bude. Potřebovali bychom pomoc Isabelly.

Eric se na mě zašklebil a já si vzpomněl, co všechno naší rodině provedl. S hrozivým vrčením jsem se na něj vrhl. Znovu se ušklíbl a hravě mému výpadu uskočil. Pak sám hrábl po mé ruce. Tak takhle, chlapečku? Tak tedy ano… Rychle jsem uskočil a snažil se ho dostat mezi stromy. Eric můj záměr prohlédl a schválně se přesouval do středu bitevního pole. Rychle jsem ho následoval.

Znovu a znovu jsme kolem sebe kroužili a nic nás nedokázalo rozrušit. Jen já sebou párkrát trhl, když jsem uslyšel křik a kovové skřípění. Ze srdce jsem doufal, že se nikomu z naší rodiny nic nestalo. Chtěl jsem se ohlédnout na Eli, ale to jsem si v této situaci nemohl dovolit. Eric by toho jistě využil.

Jen co ho zlikviduju, hned ji zkontroluju – a všechny ostatní… Toto předsevzetí se mi dost zalíbilo. Věnoval jsem mu zářivý úsměv a vrhl se na něj. Uhnul. Přetočil jsem se za něj a chytl ho za rameno. Silně jsem trhl. Mýtinou se nesl Ericův výkřik a jeho levá paže letěla někam za mě do houštiny. Znovu jsem ho obdaroval dalším z mých úsměvů. Hrozivě zavrčel a skočil po mně s výrazem lovící šelmy.

Náš zápas trval moc dlouho. Ale nakonec jsem ho přece jenom zbavil hlavy. Konečně… Oddechl jsem si a rychle se rozhlédl. Uprostřed mýtiny se začala kupit hromada těl. Rychlý pohled mě přesvědčil, že tam není žádná známá tvář.

Nejblíže ke mně bojoval Emmett s Felixem a Jasper s Demetrim. U lesa kroužila Chelsea s Rose a Esmé. Najednou se k nim z lesa přitočila Alice a odtrhla Chelsea hlavu. Sám pro sebe jsem se usmál – hned o dalšího upíra míň…

Zaujal mě Aro, který bojoval společně s Caiem a Marcem proti pěti vlkodlakům. Poznal jsem Sama a Paula. Byl to vyrovnaný boj a ani jedna strana se jen tak nehodlala vzdát. Tušil jsem, že tohle bude ještě nadlouho.

Dále můj pohled rozpoznal malou upírku skrytou za stromem. Zděšeně se rozhlížela kolem a někoho hledala. To mi připomnělo, že já vlastně chtěl taky někoho najít.

Rozhlédl jsem se a vyhledával Isabellu. Záblesk jejích křídel jsem našel za hromadou mrtvol. Bojovala s Jacobem. Nebál jsem se o ni a ani o něho. Každému muselo být na první pohled jasné, že nebojují doopravdy. Naštěstí jsem si toho všiml jenom já, protože většina Volturiových měla co dělat sama se sebou. Dál jsem už Bellu s Jakem neřešil a poohlížel se po novém protivníkovi.

Vtom mýtinu zaplnil děsivý výkřik. Hned jsem se otočil tím směrem a spatřil Jane, jak s šíleným úsměvem někoho mučí. Jenže ten, koho mučila, byla má dcera… Ihned jsem se k nim chtěl rozběhnout a udělat Jane něco hodně nepěkného. Už jsem si představoval, co jí udělám nejprve, ale než jsem se k nim dostal, uslyšel jsem další křik. Tohle ale byla Jane. Zděšeně vřískala a zírala na svou ruku, kterou pohltily plameny. Na chvíli jsem se zarazil. Kde se tady vzal oheň?! Kdo...?

Pohlédl jsem na druhý konec louky, kde stála Isabella a se spokojeným úsměvem sledovala, jak Jane hoří zaživa. Pocítil jsem pýchu ke své ženě. Byla úžasná. Ještě nikdy jsem se s takovým talentem nesetkal… Ale to všechno jenom dokazovalo, že ona je naprosto výjimečná…

Všechen boj se na okamžik zastavil a každý s hrůzou nebo nadšením pozoroval hořící Jane. Ta najednou padla k zemi a už se nepohnula. Elizabeth ihned vyskočila a hnala se od ní co nejdál. V tu chvíli zase začal každý bojovat. Volturiovi s vervou, protože si uvědomili, že se karta obrací a oni mohou být poraženi, a my s nadějí, že tohle můžeme vyhrát…

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kde jsi, Isabello? II - 26. kapitola:

 1 2   Další »
13. Jana S
01.09.2014 [18:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. cuketkaa
22.04.2012 [21:37]

Fůůů :DD Ta kapitola mi úplně vyrazila dech! Emoticon Emoticon Nemám co dodat! Emoticon Úžasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [23:05]

SemiskaMoc pěkně podařený boj. Isabella překvapila, jistě se v ní ozvala matka, která chrání své dítě. Jsem zvědavá na příště. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [22:17]

Irmicka1ježiši, to jsi mě teda překvapila nádhera, úžasné, no a nevím co ještě prostě nemám slov těším se na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [22:08]

BarbarelaÚžasné. Jako vždy mi kapitolka vzala dech. Pises míč krasne a těším se na porci romantiky az se vse uklidní. Jako boj to bylo skvele napsane. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ps: moc děkuji za věnování, udelali mi to neuvěřitelnou radost Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [21:36]

BellaSwanCullen8jupíííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon dúfam že vyhrajú! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
stráááášne sa teším na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. monacullen
21.04.2012 [21:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. leluš
21.04.2012 [21:03]

uf ešteže tak už som si myslela ze Isabelle preskočilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [21:03]

ó můj Bože to ještě neni konec bitvy? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ať to obře dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
parádní kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [20:43]

marcelleurčitě vyhrajou, protože opak bys nám nemohla udělat, popsala jsi to krásně, úplně jsem to viděla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!