Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Každý může milovat

2.Anik-Celebration


Každý může milovatMno tak sem zase blbla....a napsala něco jako pivídku? Ale chtěla bych znát váš názor...cokliv kritiku, komentiky a tak dál....

Mezi nemrtvými se vypráví už po staletí příběh o dívce a o její pomstě.... O tom jak každým dnem vymýšlí tisíce plánů jak zabít je..ty kteří ji zmařili život. Ty kteří jí zabili její lásku..její život. Prý je to nejmocnější upírka jaká kdy byla a k životu jí žene jen pomsta. Jakmile tohle dokoná zabije se. Tohle je její osud a ona si ho zpečetila dávno předtím.

Většina upírů se jí bojí. Jiní jí zase obdivují a pak jsou tu další. Jedni s ní chtějí být po boku a bojovat. A pak takový...ti kteří taky chtějí bojovat ale za něco úplně jiného. Chtějí bojovat s takovým koncem že přežijí oni a upírka prahnoucí po pomstě zemře...Volturiovi. Nejmocnější rod upírů jaký kdy byl. To oni zabili její lásku, její rodinu..všechno, a to jen z toho že věděli to co neměli.

Chladnokrevně je zabili a na ni  nebrali ohledy. Netušili že dokážou vyvolat takovou vzpouru. A proto po staletí bloudí světem zhrzená upírka prahnoucí po pomstě. A taky někde tam v Itálii žijí ti kteří ji tolik ublížili. Nikdo nezná tento příběh tak dobře jako já. Bohužel ani já neznám tenhle příběh celý. Vím jen základní fakta. Jediní kdo to ví jsou Volturiovi a ona. Říká se že má neuvěřitelnou moc, že nikdy potom nepoznala lásku, žije kočovně a na nikoho nebere ohledy..pouze přežívá a připravuje se na den kdy tohle všechno skončí a ona bude volná...zemře a skončí nahoře či dole to neví....ale co ví je že bude se svou láskou. Budou spolu navždy. Tohle jediné společně s pomstou jí drží při životě.

A teď abych se představil já. Ten kdo tohle všechno má skončit dřív než to začne. Dřív než se uskuteční pomsta. Jsem tichý pozorovatel z Itálie který všechno tohle změní. Všechno tohle ukončí..jediný živý budou Volturiovi..ona má zemřít. Tohle je můj úkol. Jsem druhý nejmocnější upír-tedy aspoň to o mě říkají. Byl jsem stvořen pro zabíjení. Jak někteří kdo se semnou potkali jsem bůh Smrti.....Jsem Edvard Volturiovi..ten co jí má zabít.......



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Každý může milovat:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!