Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Každý může milovat 10.kapitola

when you love her - brambooorka


Každý může milovat 10.kapitolaA další díll...ÁÁÁ jou tu kulatiny...neřekla bych ale co naplat. Ale potřebovala bych od vás mích čtenářů radu. Jelikož píšu část mé kapitolové povídky z dvou pohledů zabare to docela dost kapitol. Pak se by mohlo třeba stát že povídka bude mít 60 kapitol a polovina z toho bude z pohledu Isabelly a další z Edwarda či někoho další..a celkově by to pak bylo o ničem..a proto jsem rozhodnutí nechala na vás...buď budu psát povídku z pohledu Isabelly a sem tam i jené pohledy a nebo z pohledu Edwarda a opět sem tam jiné hodledy a nebo je tu zlatá střední cesta...rozdělila bych kapitolu na dva pohledy- Edwardův a Bellin...takže napiště co vám na srdéčku leží a z jakého pohledu by to mělo být...díky Zabza jinak tato kapča je trochu krakší z nějakého záhadného důvodu který nevím ani já..

Pohled Isabelly – Lov

 

Rozběhla jsem se směrem do lesa a užívala si ten pocit volnosti. Ten pocit který se mísil s bolestí a utrpením. Užívala jsem si divný pocit, nevím přesně jak to popsat. Pocit stísněnosti a ještě něčeho. Najednou jsem si připadal nepotřebná. Odvržená. Vyhnaná…..

 

Z pusy mi unikl povzdech. Nevěřícně jsem zakroutila hlavou a zhluboka se nadechla. DO nosu mě udeřila sladká vůně krve. Krve mé kořisti. Lovec v mém těle se začal probírat a žádal si mou pozornost. Už nebilo úniku. Dala jsem se opět do běhu. Běžela jsem za svou kořistí. Stal se ze mě lovec…

 

Běžela jsem a lovila. Narazila jsem na pumu. Docela dost velkou pumu právě v nelepších letech. Jak se říká. Ušklíbla jsem se sama sobě a vrhla se na ni. Monstrum ve mně bylo neúprosné a pro to byl krátký proces. Nenamáhala jsem se. Jednoduše ji zlomila pár kostí a nakonec i páteř. Pá posledních škubů a kořist byla jenom moje.

 

S neskrývanou dychtivostí jsem se do ní zakousla a pila životadárnou tekutinu. Tak sladkou. Tak teplou… Když jsem jak se říká “dojedla“ vykopala jsem díru do které jsem odhodila mrtvé zvíře. Najednou mi pumy bylo líto. Třeba taky někde v lese měla svého Lucase který na ni teď čeká. Třeba měla mladé a ty už nikdy neuvidí svojí mámu. Mé svědomí bylo opět přerušeno zvířetem ve mně. Dožadovalo se mé pozornosti. Ještě pořád nemělo dost a já mu musela vyhovět.

 

Dala jsem se do běhu a pochvíli narazila na další pumu. Ve svědomí jsem poslala k šípku a vrhla se na kořist. Tentokrát jsem si ale s ní pohrála. Vrhla jsem se jí na záda a efekt překvapení zapůsobil. Puma sebou překvapeně trhla a ohnala se po mě drápy. Já ji jako zkušená lovkyně uhýbala a zasazovala ji své vlastní. Párkrát se jí podařilo se mě povrchově zasáhnout a tak jsem s ní udělala opět rychlí konec. Zlomila jsem jí vaz a zakousla se do ní. Krkem mi opět proudila červená krev a já se cítila uvolněná a spokojená. Tentokrát se svědomí nedostavilo.

 

,,Promiň.“ Hlesla jsem a odhodila ji do křoví. Usmála jsem se sama pro sebe. Lucas se taky vždy omlouval. Vždy když skolil nějaké zvíře se mu omluvil. Byl to jeho rituál.

 

Koukal  jsem se směrem k houští a žasla jsem nad krásným andělem. Stál tam on. Oči se mi rozšířily štěstím že si pro mě přišel ale po zjištění faktu že je to někdo jiný se opět zužily a má radost opomenula.

 

Dívala jsem se na něj a bojovala s pocitem vrhnout se mu kolem krku a říkat mu slova lásky. Jedna noha už ten pohyb málem udělala ale silná vůle mě v tom zabránila.  A tak jsem tam stála jako kůl v plotě a dívala se na někoho který je mi tak blízko a přitom tak daleko.

 

Obdivovala jsem jeho krásnou svalnatou postavu. Jeho lícní kosti které mi vystupovala. Byl dokonalý přesně jako on. Občas jsem se setkala s jeho pátravým pohledem, ale vždy jsem ho ukončila buď já nebo on. Už jen z důvodu že to ve mně vyvolávala rozpaky.

 

Pak ale najednou zpozorněl a narovnal se a promluvil tlumeným sametovým hlasem.

 

 

,,Měli bychom už jít. Shání se po nás.“ A já na něj vyvalila oči. Jak to může vědět. Dívala jsem se na něj pátravým pohledem. Bylo vidět že je rozčílený. Nakonec ale opět promluvil.

 

,,Mno..já..“ polknul, ,,Umím číst myšlenky.“ Teď jsem pro změnu polkla já. Kdybych byla člověk tak bych byla červená jako rajče, ovšem pak jsem se uvědomila fakt který by tu červeň odehnal. V hlavě mi to bliklo. Štít. Ano jedna z mích spolehlivých vlastností

 

,,Ale moje né. Že je to tak?“ zeptala jsem se nervózně. Pousmál se. To mi připadalo jako polehčující okolnost. Takže asi ne…

 

,,Ne. Tvoje číst nedokážu.“opověděl v klidu a vydal se pomalu na mýtinu kde jsme se rozešli. Já jenom mu stihla říct jenom ,,Aha.“ Jelikož na nic jiného jsem se nezmohla. Ale pak jsem se narovnala a prosvištěla kolem něj jako vichřice.

 

On tam dorazil jako poslední. Omluvně pokrčil rameny a pak se obeznámil se svou schopností. Ale já měla pocit že nám všem neříká celou pravdu. Něco nám všem tají a jí na to brzy přijdu.

 

Když se vyřešil problém s jeho schopností vydali jsme se k autům. Každým zamyšlen nad vlastními problému. Každý sem za sebe. Celou cestu jsem se na něj snažila NEMYSLET. Ale nedařilo se mi to. Pokaždé se do mé mysli nějak dostal a já mu i v té mysli podlehla. A tak jsem svojí mysl pustila jak se říká na špacír. Snila jsem. To jediné mi bylo opět dovoleno.

 

Cesta k Carlislovi netrvala tak moc dlouho jak jsem předpokládala a já ihned jak jsme zastavila na štěrku před jeho dome vyletěla z auta a zaplula do svého dočasného pokoje.  Zalehla jsem do své postele a zavřela oči v domnění že usnu. Ale nestalo se tak. Místo toho se ke mně donesl zvuk tónů naladěného piána. Zvuk krásných tónů….



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Každý může milovat 10.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!