Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Každá lež jednou skončí - 13. kapitola

2555464


Každá lež jednou skončí - 13. kapitolaJaké bude ranní probuzení pro Bellu? Jak bude reagovat rodinka, až se to dozví? Proč si jí vzal se dozvíte, ale až časem.

13. kapitola – Veřejné


Probudila jsem se šťastná a spokojená, protože jsem to dokázala. Vdala jsem se a zažila svou první noc s mužem, kterého miluju, ale on to ještě neví. Spokojeně jsem ležela na Edwardově hrudi v jeho objetí. Připadalo mi, že tam opravdu patřím, že je pro mě. Edward mě hladil po zádech, ještě nevěděl, že jsem vzhůru.

Víc jsem se k němu přitulila a spokojeně zavrněla. Dal mi pusu do vlasů, ale já chtěla víc. Zvedla jsem k němu obličej a našpulila pusu. Jen se potichu zasmál a políbil mě, jen zlehka. Chtěl se odtáhnou, ale to jsem nedovolila, přitáhla jsem si ho zpátky a do toho polibku se opřela. Překulil se nade mne.

„Co to mělo být, paní Masenová?“ Pořád hrál tu hru. Ani nevěděl, že už to není hra.

„Co by, užívám si své manželství a svého manžela, kterého-,“ nedokončila jsem, protože do pokoje vtrhla Alice. Když nás uviděla smála se jako sluníčko.

„Všichni vás hledají a za chvíli sem vtrhne Tanya, tak si rozmyslete, jestli chce být načapáni,“ řekla a odešla.
Edward se na mě podíval, chtěl, abych pokračovala. Usmála jsem se na něj a ještě jednou ho políbila, než se vše změní, a jen na něm bude, jestli k lepšímu nebo ne.

„Edwarde já...“ nestihla jsem to doříct, protože do pokoje vtrhla Tanya.

Oba jsem se na ni podívali. Stála ve dveřích s pusou až ke kotníkům a oči jí div nevyletěly z důlků, jak zírala. No, kdo by nezíral, když jsem nahá, nade mnou leží Edward a jsme přikrytí jen dekou, ještě jsme byli tak blbě, jen od pasu, takže moje nahota byla vidě víc.

„To není možný,“ zakřičela na celý dům, možná i na celou planetu. V tom se ve dveřích objevili všichni, úplně.

Edward rychle reagoval, víc si mě k sobě přitáhnul, posadil se se mnou a přikryl nás, hlavně mě. Cítila jsem tu horkost ve tvářích a možná i na celém těle. Edward jednou rukou držel okolo mě deku, takže mě objímal kolem ramen a druhou mě objímal kolem pasu a tisknul si mě k sobě blíž.

Podívala jsem se ke dveřím, byla jsem k nim natočená bokem, kde všichni stáli a vypadali jako Tanya před chvíli, bylo by to vtipné, ale kdyby to bylo v jiné situaci.

Jako první se vzpamatoval Emmett a začal se neuvěřitelně smát.

„Ty vole, kdo by to řekl. Náš cudný Edík a dračice Bella, kteří se nemohli ještě nedávno vystát v jedné místnosti. A teď koukejte, se spolu válej v posteli,“ smál se na celé kolo. Když se najednou zastavil a začal mě zkoumat pohledem, Edward mě ještě víc, pokud to šlo, zakryl a zavrčel.

„Ruce pryč,“ varoval Emmetta. Na co ten pošuk zase myslel? Ne, nechci to vědět. Všichni pořád koukali, ale k ničemu se neměli a mě to štvalo, jen mě zdržovali.

„Dovolíte, chceme soukromí. Potřebuju něco říct, ale vy mi to nedovolíte. Nejdřív mě přeruší Alice, pak Tanya a teď vy všichni. Pak za vámi přijdeme a objasníme vám situaci,“ řekla jsem mírně podrážděným hlasem. Kdo by nebyl, když ho vyrušují od tak důležité věci, jako je vyznání citu.

Všichni se na povel otočili a odešli pryč. Zůstala jen Alice. Ta se na nás jen usmála a poté za sebou zavřela dveře. Úlevně jsem si oddychla a opřela se o Edwardovo rameno.

„Tak to bude ještě zajímavé,“ špitla jsem si pro sebe.

„Jo, to bude. Co mi chceš říct?“ zašeptal mi do ucha. Odtáhla jsem se a podívala se na dveře, jestli ještě někdo nepřijde.

„Neboj, všichni jsou dole a čekají, až přijdeme,“ uklidnil mě. Váhavě jsem se mu podívala do očí. Natáhla jsem se k němu a chtěla ho jen zlehka políbit, ale to se mi nepovedlo, protože se okamžitě přisál na mé rty a nechtěl je pustit. S úsměvem jsem se od něj odtáhla.

„Miluju tě,“ zašeptala jsem k němu udýchaně.

Cítila jsem, jak ztuhnul. Stále jsem měla oči zavřené a bála se toho, co se bude dít. Ucítila jsem studené ruce na mé tváří, jak ji zvedá. Donutilo mě to otevřít oči a dívala jsem se přímo do jeho očí. Díval se na mě s takovou něhou a já se bála, co se bude dít.

„Isabello Masenová, miluju tě.“ Moje srdce se na chvilku zastavilo a můj mozek se pokoušel pořádně tuhle informaci zpracovat, až se mu to povedlo. Vrhla jsem se po svém manželovi s takovou vervou, až si lehnul.

Když jsem se konečně odtáhla od jeho rtů, oba jsem se začali smát. Lehla jsem si vedle něj a přitulila se k jeho boku. Pevně mě objal a dal mi pusu do vlasů.

„Ještě pořád musíme tajit, že jsme manželé?“ špitla jsem a zvedla hlavu, abych mu viděla do obličeje.

„Bell, ještě to musí být v tajnosti. Věř mi, prosím.“

„Věřím ti, Edwarde,“ ujistila jsem ho a natáhla se pro další polibek. Když se s mírným vrčením odtáhl, podívala jsem se na něj se zvednutým obočím.

„Asi bychom se měli obléct a jít dolu. Jsou nervózní a Emmett zvažuje, že se na nás přijde podívat,“ zavrčel znova.

„Na to zapomeň, Emmette!“ křikla jsem na celý dům. I když se mi nechtělo, musela jsem se zvednou. Došla jsem ke skříni a hledala něco na sebe. Zatím jsem si na sebe natáhla jen spodní prádlo. Vytáhla jsem si obyčejné rifle a modré triko. Edwardovi jsem vytáhla kalhoty s košili a boxerkami. Hodila jsem to po něm a šla do koupelny se trochu zkulturnit.

Když jsem se vrátila do pokoje, už byl oblečený a s úsměvem na mě čekal u dveří.

„Sluš ti to miláčku,“ pošeptal mi do ucha, když jsem k němu došla.

„Taky nejsi k zahození,“ usmála jsem se na něj a vysloužila si polibek. Chytil mě za ruku a vydali jsem se dolů. Jak říkal, všichni byli v obýváku a zbývalo poslední volné místo. Edward se posadil a mě si stáhnul na klín. Všichni se na nás dívali a nic neříkali.

„To je to tak divné, že spolu chodíme?“ zeptala jsem se najednou, protože mi to ticho už lezlo na nervy.

„Divné ano. Vždyť jste spolu ještě před měsícem nevydrželi v jedné místnosti,“ spustil Emmett.

„Co se škádlívá, to se rádo mívá,“ prohlásil s úsměvem Edward a položil si hlavu na moje rameno.

„Vy jste se neškádlili, ale vraždili. Nebo přesněji Bella vraždila Edwarda,“ ohradil se Emmett. Zavrčela jsem na něj.

„Ano, máš pravdu. Byla jsem ne Edwarda naštvaná, ale už jsme si to vyříkali,“ usmála jsem se na něj.

„Dobře tedy, a jak dlouho?“ ptal se najednou táta.

„Od včerejšího lovu,“ opověděl pohotově Edward. Všichni přikývli a šli si po svých. Edward mě táhnul rovnou do kuchyně. Posadil mě na linku a pak začal dělat jídlo. Zvědavě jsem se na něj dívala. Dělal mi vajíčka. Stihnul je kontrolovat a ještě se se mnou líbat.

Nakonec mi naservíroval jídlo na talíř a stoupnul si přede mně. Čekala jsem, co hodlá udělat. Vytáhnul vidličku a začal mě krmit. Musela jsem se začít smát.

Když jsem dojedla, rychle vše uklidil, čapnul mě do náruče a nesl nahoru do pokoje. Nemělo smysl se s ním hádat. Položil mě u nás v pokoji na postel a já si ho stáhla vedle sebe. Stulila jsem se mu u boku a vzala si jednu ruku, se kterou jsem si hrála.

Druhou rukou mě objal a každou chvíli mě políbil do vlasů. Nemluvili jsme, nic, jen si užívali blízkost toho druhého. Hrála jsem si s Edwardovou rukou a proplétala jeho prsty s mými. Byl to klidný a pohodový den po dlouhé době a já byla opravdu šťastná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Každá lež jednou skončí - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!