Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Just love - 6. kapitola - Nový rozvrh a teorie

MLT*


Just love - 6. kapitola - Nový rozvrh a teorieMladá Swanová zatouží spravit trochu Edwardovi fasádu. Proč?

Edward

Sledoval jsem ji, jak prochází kolem jejího vykolejeného otce. Byla na mě naštvaná. A hodně. Neměl jsem jí to za zlé. Taky jsem na sebe byl naštvaný, ale nedalo se odolat. Ničemu na ní se nedalo odolat. Její vůně byla okouzlující, ale nelákala mě, abych ji okamžitě zabil. Naposled jsem pohlédl k domu náčelníka Swana. Právě zavíral dveře a Michelle na konci chodby něco naštvaně říkala. Neslyšel jsem ji, protože mluvila potichu. Nechtěla, aby to slyšel její otec.

Nastartoval jsem auto a vyrazil ke škole, kde mám své domácí úkoly. Přiznám se, že jsem si je tam nechal úmyslně, ale musím si ve škole ještě něco zařídit.

Michelle

„To byl syn doktora Cullena, Edward?“ zeptal se Charlie jen, co zavřel domovní dveře.

„Jo, to byl on. Proč?“ Byla jsem na Edwarda naštvaná. On se mě prostě snaží naštvat. Rozhodl se, že mi ze života udělá peklo. Bože, jak moc jsem ho nesnášela.

„Ty… Ty s ním chodíš?“ vykoktal ze sebe Charlie.

Vykulila jsem oči. „Ne!“ vykřikla jsem. „Ne! V žádném případě. S ním. S takovým… ani nemám slov!“ Jak si může můj vlastní otec myslet, že bych mohla chodit s Edwardem Cullenem. To je kravina. Nechodila bych s ním, ani kdyby to byl poslední člověk na světě. Je to sice hezoun, ale upřímně, je to blbec! Myslí si, že když je sexy, má drahé auto a peníze, je něco víc. Jeho bratr Emmett je v pohodě. Nemyslí si o sobě, že je král světa a není nemachrovaný. Emmett je prostě vygumovaný sportovec a jeho sestra Alice je prostě blázen.

„Renée mi volala. Bojí se o tebe, měla bys jí zavolat,“ řekl po pár minutách Charlie a odešel do obývacího pokoje. Nejspíš se jde dívat na baseball. S povzdechem jsem se vydala nahoru po schodech do svého pokoje.

Vyťukala jsem mámino číslo a čekala, až mi vezme telefon.

„Haló!“ ozvala se máma na druhé straně.

„Ahoj, mami, tady Michelle,“ pozdravila jsem ji.

„Michelle! Ani nevíš, jak ráda tě slyším. Bála jsem se o tebe.“

„Nemáš se čeho bát. Táta se o mě dobře stará.“

„A jak to vypadá ve škole. Už máš nějaké kamarády?“

„Jo, je tady pár moc fajn lidí.“

„A co kluci?“ Pevně jsem zatnula levou ruku v pěst a zhluboka se nadechla.

„Zatím nikdo na obzoru. Jak se má Bella? Je pořád s Kylem?“

„Ani mi nemluv. Je s ním čím dál častěji. Myslím, že je to mezi nimi opravdu vážné. Jsou tak zamilovaní.“

„Jsem ráda, že Bells je šťastná. A co Phil?“

„Phil je úžasný. Neustále plánuje svatbu. Mimochodem, už máme datum. Bude ti vyhovovat jedenáctý leden?“ Už tak brzy?

„Jedenáctého ledna?“ Máma byla nadšením bez sebe, za to já měla spíš pohřební náladu. „Není to brzy? Vždyť už je skoro listopad? Stihneš všechno připravit?“

„Neboj se, Bello. Všechno bude v pořádku. Budu už muset končit, pá, zlato.“ Než jsem stihla cokoliv říct, zavěsila. Položila jsem telefon na noční stolek. Ve skříni jsem si vzala pohodlné tepláky a tričko s krátkým rukávem a šla se vysprchovat.

<<<<<>>>>>

„Děláš si ze mě legraci?“ Byla jsem naštvaná. Strašně moc jsem byla naštvaná.

„Ne, změnili nám rozvrh. Ředitelka zjistila, že jsi byla v pokročilém programu na biologii, španělštinu, trigonometrii, chemii i fyziku, a rozhodla se ti změnit rozvrh. Teď máme skoro všechny hodiny spolu.“

„Kromě…“

„Tělocviku.“ Zhluboka jsem se nadechla, abych nezačala křičet. Měla jsem chuť mu upravit tu jeho krásnou a bezchybnou fasádu. Možná by ho potom přešel smích. Otočila jsem se na patě a odkráčela na první hodinu. Angličtina.

„Jediné mé štěstí bylo, že na angličtině sedím vedle Angely. Horší bylo, že Cullen je hned za mnou. Pořád něco mlel a říkal něco ve smyslu, že je hrozně rád, že mi upravili rozvrh a že spolu budeme tak trávit víc času… Byl jako třináctiletá puberťačka nebo Paris Hilton. Stačilo by mu dát blond paruku, růžové šaty a čivavu v růžovém oblečku do ruky a byla by z něj hotová barbie. Růžová. Od dnešního dne nasnáším růžovou. Hned o škole si zajedu do obchodu pro novou deku a Chrliemu řeknu, že jsem ji polila třeba voskem.

Zbytek dne byl ještě horší než ten včerejší. Mike za mnou chodil jako ocásek a vyptával se mě na Cullena a v hodinách u mě zase oxidoval Edward. Když jsem po dlouhých šesti hodinách konečně nasedla do svého autíčka a vyjela ze školního parkoviště, byla jsem štěstím bez sebe.

Najít obchod s nábytkem nebylo těžké. Byl na hlavní ulici jako většina obchodů a významných budov tady. Vystoupila jsem z auta a zamířila dovnitř.

„Ahoj, Michelle,“ ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a uviděla Alici s nějakou neznámou ženou. Nejspíš její matka.

„Ahoj, Alice,“ řekla jsem a usmála se.

„Michelle, dovol, abych ti představila svou matku Esmé.“ Věděla jsem to.

„Dobrý den, moc mě těší, madam.“

„I já vám ráda poznávám, Michelle,“ Esmé se na mě usmála a já jí usměv oplatila. Byla krásná a ledová jako led. Ostatně jako všichni Cullenovic děti. Mají snad nějakou zvláštní nemoc, že jsou bledí jako stěna a ledoví jako led? A co ty jejich zlaté oči. Nikdy jsem takové u nikoho neviděla. Jess mi říkala, že jsou všichni adoptovaní. Tak proč jsou si tak podobní?

Rozloučila jsem se s Alicí a její matkou, a šla si za svým. Nikdy jsem si to neuvědomila, ale Cullenovi jsou si opravdu podobní. Stejně bledá pokožka, zlaté oči, které mění barvu, jejich kůže je ledová, nejedí a nepijí. Rosalie a Jasper by mohli být klidně dvojčata. Jsou stejně vysocí a hubení. Oba mají vlasy barvy medu a stejně ostře řezaný obličej. Možná jsou skutečně dvojčata. Nikdo nikdy neřekl, že nejsou.

Koupila jsem si první deku, kterou jsem uviděla a jela domů. Doma jsem se vykašlala na úkoly, zasedla k počítači a zapnula ho. Chvíli jsem počkala a klikla na vyhledávač. Jenže problém byl v tom, že jsem neměla teorii o tom, kdo by Cullenovi mohli být. Jediné, co jsem věděla naprosto jistě, bylo to, že nejsou lidé. A to je opravdu hodně málo. Vypnula jsem počítač, vzala si první díl Upířích deníků a lehla si na postel. Vzápětí jsem vylétla na nohy a letěla znovu zapnout počítač. Netrpělivě jsem čekala, až se ten krám rozjede a do vyhledávače napsala: Upíři.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Just love - 6. kapitola - Nový rozvrh a teorie:

 1
14.12.2011 [17:58]

TonQaskvela kapitola,len si sa raz pomylila ked Renee telefonovala s Michelle tak ju oslovila Bella,ale inac je to super,som zvedava co bude dalej!!! Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [21:11]

eMCullenAhoj, článek jsem ti opravila, ale dávej si pozor na:

+ čárky

+ čárky kolem oslovení

+ Reneé -> Renée

+ přímá řeč

+ jsem/jsme

+ velká písmena

Příště si po sobě článek raději ještě jednou přečti. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!