Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Just love - 5. kapitola - Já ho asi vážně zabiju

Stephenie Meyer


Just love - 5. kapitola - Já ho asi vážně zabijuEdward, Michelle, postel a prázdný dům. Co z toho asi může vylézt? Nechte se překvapit!

Přede mnou stál do půl pasu svlečený Edward, s nejspíš propoceným ručníkem v ruce, a sebevědomě se usmíval. Strašně nerada jsem to přiznávala, ale byl neuvěřitelně sexy. Nedokázala jsem nic jiného, než hledět s otevřenou pusou. Ani jsem si nevšimla, že přišla Rosalie a i s Emmettem zmizeli někde venku.

„Já…,“ vypravila jsem ze sebe po několika minutách. Edward se usmál, chytnul mě za ruku a vedl mě do druhého patra.

Když otevřel dveře jeho pokoje, nestačila jsem koukat. Všude se válely samé knihy a CD. Normálně bych mu vynadala, co si má co vodit někoho do takového bordelu, ale momentálně mě zaujala obrovská postel s nebesy, která dominovala už tak luxusně vybavenému pokoji.

LCD televize, úhlopříčky minimálně sto dvacet palců, byla připevněna na stěně - přímo naproti posteli. Byla tady taky velká knihovna s velkou spoustou knih a několik polic které byly přeplněny CD. Na psacím stole stál počítač a u něj byly reprobedny. U postele stála dvoumetrová lávová lampa a na nočním stolku stála její menší verze. V rohu pokoje stálo sofa, na které ležel MacBook.

„Posaď se.“ Okamžitě jsem se posadila na postel a pohledem hypnotizovala Edwarda, jak mizí ve dveřích, jeho nejspíš obrovské šatny, kterou si pečlivě zásobuje, soudě podle jeho vytříbeného vkusu. Edward byl během pěti minut zpět. V upnutém tričku a černých rourách vypadal víc než sexy. Stoupla jsem si a přešla k němu. Nevím, co to do mě vjelo, ale začala jsem ho líbat. Nebránil se. Pomohl mi s rozepnutím pásku u jeho kalhot a stihnul mi do toho sundat tričko. Než jsem se nadála, ležela jsem i s ním na posteli a cítila, jak mi povolila podprsenka. Připadala jsem si pozadu, tak jsem mu stáhla tričko a hodila ho na podlahu.

<<<<<<>>>>>

„Tohle se nemělo stát. Nemohlo se to stát. To je absurdní. Já to nemohla udělat!“ opakovala jsem si, když jsem si zapínala kalhoty a zároveň si pokoušela obléknout tričko, které bylo celé pomačkané. Rychle jsem vypadla z Edwardova pokoje a stále tomu nemohla uvěřit.

„Ale byl dobrý,“ proběhlo mi najednou hlavou. Měla jsem chuť si jednu vlepit. Na něco takového nemůžu ani myslet.

Právě jsem otevírala domovní dveře, když se za mnou ozvala Alice.

„Michelle? Kam jdeš? Máme dělat tu prezentaci.“ Zastavila jsem se a pevně stiskla rty k sobě.

„Jasně, ta prezentace. Alice, nemohla bys ji udělat sama? Právě jsem si vzpomněla, že musím… něco udělat… a neodkladně… nevadí ti to?“ vydolovala jsem ze sebe a spěšně si oblékala bundu.

„No, ne to je v pohodě. Edward tě odveze domů, že ano Edwarde?“ Alice se usmívala a ukazovala na Edwarda, který právě přišel.

„Jasně, rád ji odvezu domů. Stejně musím do školy. Zapomněl jsem si tam úkoly.“ Naštvaně jsem od něj odvrátila pohled a vyšla ven před dům.

„Chceš mě naštvat?“ zeptala jsem se ho o deset minut později, když jsme vyjeli na silnici, mířící do městečka Forks.

„Ne. Měl bych snad?“ zeptal se nevinně a tisknul k sobě pevně rty, jak zadržoval smích.

„Zastav!“ přikázala jsem mu.

„Proč?“ zeptal se mě jako naprostý debil.

„Chci vystoupit.“

„Ale já tě mám odvést domů,“ protestoval nevinně. Byl tak neuvěřitelně sexy! Nenáviděla jsem se za to, že mě tolik moc přitahuje.

„Umím chodit. Myslím, že po silnici najdu Charlieho dům.“ Mám sice mizerný orientační smysl, ale dům, ve kterém žiju, ještě dokážu najít.

„Trvám na tom, že tě zavezu až před dům.“ Zbytek cesty jsem zatvrzele mlčela. Edward pořád něco mlel, ale já se ho pokoušela neposlouchat. Zastavil před naším domem, kde stálo mé autíčko a hned vedle něj právě zastavilo tátovo policejní.

„To si děláš legraci!“ Dnešek je nejhorší den v mém životě a bez protestů. Měla jsem šílenou chuť do něčeho praštit. Ani nevím, proč jsem byla tak naštvaná. Možná proto, že jsem další na seznamu holek, které dostal Cullen do postele, nebo je to tím, že musím být na tomhle mokrém a zeleném místě? Já si ale vybrala, že tady budu žít. Tak proč cítím takový odpor ke všemu tady? Je to snad tím, že mi leze krkem ten Edwardův sebevědomý úsměv, který má neustále na těch jeho úžasných, plných a sladkých rtech? Myslím, že necítím skutečnou nenávist k tomuto místu.

„Stalo se něco?“ zeptal se naoko zvědavě Edward a pohlédl mi do očí. Nedokázala jsem odtrhnout pohled od těch jeho černočerných očí, které mě propalovaly… moment! Černočerných? Neměl je ještě nedávno zlaté? Nosí kontaktní čočky nebo jsem jen paranoidní? Zavrtěla jsem hlavou, abych si ji pročistila, a otevřela dveře spolujezdce. Všimla jsem si, že Charlie stojí na verandě a sleduje mě podezřívavým pohledem.

Chystala jsem se vystoupit, když mě Edward oslovil.

„Michelle?“ Pomalu jsem se otočila a s pozvednutým obočím se na něj dívala. Edward se po chvilkovém zaváhání naklonil a políbil mě. Byla jsem tak vykolejená, že jsem se ani nebránila. Ba právě naopak. Ovinula jsem mu ruce kolem krku a svými rty drtila ty jeho. No, ono to spíš bylo naopak. On drtil svými rty mé, ale to je jedno.

Nakonec to byl on, kdo se odtáhnul. Opět jsem si chtěla jednu vlepit za svůj čin. Už jen představa, že nás můj otec, který je šerifem policie v městečku Forks, pozoruje, mě děsila. Odvrátila jsem se od Edwarda a s nasupeným výrazem vystoupila z auta. Bouchla jsem dveřmi, jak nejvíc to šlo, a vyšla vstříc svému otci.

Já ho asi vážně zabiju!


Vím, že tam skoro nic není... Fajn nic tam není (myslím sex), ale upřímě - moc bych tam toho nenapsala. Byla to spíš jen taková... rychlovka? Jo, tak nějak to vypadalo! :D

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Just love - 5. kapitola - Já ho asi vážně zabiju:

 1
07.12.2011 [17:00]

daslli141 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.12.2011 [16:39]

AnnieSJe to moc hezké, těším se na další kapitolku Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!