Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Just love - 1. kapitola - Forks


Just love - 1. kapitola - ForksPo prologu přichází 1. kapitola a s ní i pohled Belliny sestry Michelle. Malá Michelle přilétá do Forks a psychicky se připravuje na její první den v nové škole. Přeji příjemné počtení a prosím o kritiku. Vaše CooLiN.

Michelle

Na letišti na mě čekal můj milovaný otec, který zářil jako sluníčko. Nejspíš byl rád, že mě zase vidí. Naposled mě totiž viděl před osmi měsíci, když přijel na dva týdny na Vánoce, které jsme jako každý rok oslavili i s ním. Jen Phil tam byl jaksi navíc.

Přiznám se, že jediný důvod, proč jsem se rozhodla odstěhovat do Forks k tátovi, byl ten, že jsem nedokázala vydržet v jednom domě s Philem. Neuvěřitelně mě štvala jeho přítomnost. I přesto, že se mi snažila Bella namluvit, že je fajn, ho prostě nemám ráda. On totiž zabránil tomu, aby se mí rodiče zase dali dohromady. Zbýval mi už jen malý kousek a přemluvila bych tátu přestěhovat se do Arizony. A tam by to byl jen jeden malinký krůček, aby si máma uvědomila, že ho stále miluje a že je to jeho osudová láska, ale ten hňup ji ještě požádá o ruku! No nezabili byste to?

Přiznám se, že jsem si připadala divně, když jsem jela z letiště do mého nového domova ve Forks. Sedět na zadním sedadle policejního auta s mužem v policejní uniformě je opravdu zvláštní i přesto, že šerif je vás otec.

„Jak se má tvá matka?“ zeptal se mě najednou táta.

„Jo, je v pohodě. Phil ji požádal o ruku a ona je teď jako z divokých vajec.“ Philovo jméno jsem téměř zavrčela.

„Tak to je asi opravdu šťastná, co?“ Měla jsem sto chutí na něj začít křičet, ať o ni trochu bojuje, ale ovládla jsem se. On by nedokázal Reneé zničit její štěstí i přesto, že za to musel dát tak velkou oběť. Tím dokazuje, jak ji miluje. Jen doufám, že taky jednou najde ženu, se kterou bude šťastný tak, jako je máma šťastná s Philem. Nerada to přiznávám, ale je to pravda. Je šťastná.

„Ostříhala sis vlasy.“ To nebyla otázka.

„Jo, už mě nebavilo pořád to česat, tak jsem se ostříhala na mikádo, ale teď už mi to zase narostlo. Budu muset zajít ke kadeřnici.“ Začala jsem se prohrabovat svými vlasy a doufala, že ještě nešedivím. To by byl trapas. Šestnáctiletá holka a už si musí barvit vlasy. Hrůzou jsem se otřásla.

„Je ti zima?“ zeptal se mě okamžitě táta.

„Ne, není. Jen jsem si na něco vzpomněla."

V tom okamžiku táta zatočil na příjezdovou cestu k jeho a teď už i mému domu. No, nevím, jestli se tomu dá říkat příjezdová cesta, ale řekněme, že ano. Tak tedy táta zastavil na příjezdové cestě.

„Jsme tady. Tvůj nový domov,“ řekl téměř s dětinskou radostí.

„Hmm… je to tady pořád stejný.“

Vystoupila jsem z auta a přes rameno si hodila batoh, který jsem sebou měla v letadle. Táta mi zatím vytáhnul obě zavazadla z kufru auta a odnesl je do domu. Ještě jsem napsala mamce, že už jsem u Charlieho, a šla za ním. Byl v mém pokoji a mé sestry. Jenže teď tady stála jen jedna postel místo dvou a taky tady byl jen jeden noční stolek. Stěny byly stále zelené a to houpací křeslo, ve kterém sedával táta a četl mně a Belle pohádky na dobrou noc, když jsme sem přijely na prázdniny.

„Reneé říkala, že máš ráda růžovou, tak jsem ti koupil růžovou deku. Líbí se ti?“ Mile jsem se na otce usmála a přikývla. Je tak starostlivý. Chce, aby se mi tu líbilo, možná se mi tu bude i líbit, pokud sem nepřijede na svátky máma i s Philem. Bella bude nejspíš slavit svátky s tím jejím přítelem. Pokud jim to ovšem vydrží a já upřímně doufám, že ano. Chci, aby byla Bella šťastná, když už já nemůžu.

Bells s Kylem chodí už víc jak půl roku a zatím to vypadá velmi dobře. Dokonce už plánují, jak spolu půjdou na vysokou. Oba chtějí na Kalifornskou, což jim nedává náměty k hádkám.

„Tati, půjdu se vysprchovat a potom už půjdu spát. Je už docela pozdě a já zítra vstávám do školy.“ Charlie nic neřekl, jen se otočil a odešel se nejspíš dívat na televizi.

Otevřela jsem první kufr a vytáhla v něj čisté tričko a kalhoty na spaní. Taky jsem si s sebou vzala všechny své hygienické potřeby, jako jsou lesky na rty, řasenky, tužky na oči, stíny, zubní kartáček, ručníky, šampon a sprchový gel. Otevřela jsem dveře do koupelny a všechno si naskládala na správné místo. Poté jsem si odpustila vodu a šla se osprchovat.

 

<<<<<>>>>>

 

Když jsem o půl hodiny později ležela ve své posteli a přemýšlela, jak to asi bude vypadat zítra ve škole. Nebudou si ze mě utahovat? Budu se jím líbit? Co když se se mnou nebude nikdo bavit? Tyto a dalších milion otázek se mi honilo hlavou do té doby, dokud jsem neusnula.

Byla to velmi neklidná noc. Ve snu se mi neustále objevoval obličej mladého muže s černýma očima, jak se na mě vrhá. Pak se obraz změnil a zjevil se mi s očima karmínově rudýma s obličejem, oblečením i medovými vlasy zamazanými od krve, jak prchá od mého bledého bezvládného těla.

S trhnutím mě probudil budík, který mě donutil jít a umýt se, protože musím do nové školy. Upřímně řečeno, nejraději bych byla ještě pár dnů doma, ale asi bych se tady ukousala nudou a já nudu nesnáším.

Když jsem přišla do kuchyně, Charlie už byl pryč. Na stole ležela snídaně i s dopisem a nějaké klíčky. Sedla jsem si k snídani, vzala si dopis a začala číst:

 

Drahá Michelle,

vzhledem k tomu, že už máš řidičák, rozhodli jsme se s tvou matkou ti koupit auto. Není to nic extra, ale oba myslíme, že se ti bude líbit.

Táta s mámou…


Rozzářily se mi oči. Naházela jsem do sebe snídani, vzala si tašku s věcmi a vyběhla před dům. Stálo tam. Krásné, červené, malé, rychlé a moje. Mini Cooper. Mé vysněné auto. Už když mi bylo deset, věděla jsem, že jednou chci mít Coopera.

Pomalu jsem k němu přešla a lehce ho pohladila po kapotě. Bylo tam. Skutečné. Mohla jsem se ho dotknout. Vzala jsem za kliku a otevřela dveře na místě řidiče. Vsunula jsem klíčky do zapalovaní a nastartovala. Auto zapředlo a pomalu se rozjelo do ulic Forks.



Doufám, že se vám kapitola trochu líbila a nejste naprosto zklamaní. Byla bych ráda za komentáře. Vždycky mě nabudí k napsání dalšího dílu.

XoXo CooLiN



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Just love - 1. kapitola - Forks:

 1
17.11.2011 [19:07]

AnnieSPíšeš skvěle, těším se na další pokračování Emoticon Emoticon

7. LidkaH
16.11.2011 [22:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [16:34]

Sundance Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Hejly
16.11.2011 [16:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [15:57]

daslli141Dúfam, že nechceš prestať písať... kapitola bola super... teším sa na pokračovanie :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [15:28]

Deroo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. johny4445
16.11.2011 [15:25]

Len do toho!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon V poho napíš pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je to super príbeh
a Mitch sa mi zdá ako super baba Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [13:25]

TwilightkacertAhoj,
kapitolu jsem ti opravila, ale děláš ještě chyby.
+ Čárky.
+ Jí/ji - krátce pouze ve 4. pádě.
+ Mně/mě
> Mě - 2. a 4. pád.
> Mně - 3. a 6. pád.
+ Y/I - viděl, ne vyděl!
Dávej si na to příště pozor, díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!