Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsem ta, kterou tají 6. kapitola


Jsem ta, kterou tají 6. kapitolaDalší dílek. Bella se seznamuje s novými upíry a pak tu máme část z Aljašky. Žeby se nám objevovala válka mezi Tanyou a Alice? Možná... Prosíme o komentíky a kritiku. XOXO Adioma a CleirdeLune

Z mojí letargie mě vyrušilo klepání na dveře.

„Bello?“ ozval se hlas za dveřmi. Byla to žena, ale já ji dle hlasu nepoznávala.

„Nechte mě být!“ žádala jsem ji, ale ona to nevzdávala.

„Říkal jsem, že to nemá cenu,“ ozval se další hlas za dveřmi.

„Já jí věřím, ona mě tam pustí!“ trvala si žena na svém.

„No tak! Pust´ mě, prosím!“ žádala mě a já jí po chvilce opravdu otevřela.

„No konečně, co si o sobě myslíš!“ vyjela na mě jako na malou holku.

„Promiň, ale kdo jsi?“ zeptala jsem se jí mírně překvapeně.

„Jsem to, ale nezdvořilá. Jmenuji se Heidy a starám se o přísun potravy, těší mě!“ řekla mi a podala mi ruku. Já ji zmáčkla a ona mě odměnila úsměvem.

„Víš, Bell, já chci jít na nákupy a nemám společnici, nechceš se přidat?“ navrhla mi a já se na ni překvapeně podívala.

„Samozřejmě jestli nechceš, tak jít nemusíš,“ ujistila mě, ale já jen kývla.

„Samozřejmě, že půjdu,“ potvrdila jsem a ona s úsměvem zamířila do šatny. O pár minut později vycházela s asi 3 kousky oblečení.

„Doporučuji, vzít si tyhle šaty a tyhle legíny,“ řekla mi a dané věci položila na postel.

„Jak můžeme jít na nákupy, když je venku sluníčko?“ zeptala jsem a ona se začala smát. Já ji, ale nechápala.

„O sluníčko se postará Daniel,“ sdělila mi.

„Daniel?“ ptala jsem se překvaprně.

„Ty nic nevíš? Daniel dokáže ovládat počasí. Díky tomu je u Ara na skoro stejné pozici jako ty,“ oznámila mi a já na ni vyjeveně koukala.

„To taky nevíš? Díky své schopnosti jsi na vyšším postu než našegenerálská Jane a toho bych si být tebou vážila,“ oznámila mi a já kývla. Vzala jsem si ty věci a vyrazila jsem do koupelny, kde jsem si je oblékla. Hned potom jsem šla zpět do pokoje.

„Výborně!“ zvolala hned Heidy a usadila mě na židli. Začla mi česat vlasya hned potom mě začala malovat.

„Opravdu tohle musím podstupovat?“ zeptala jsem se a ona jen kývla. Ještě chvíli mě tímhle způsobem mučila a pak skončila.

„Můžeš se na sebe podívat,“ oznámila mi a já ji poslechla. Upřímně, tu dívku v zrcadle jsem nepoznávala. Byla úplně jiná.

„Tak co?“ zeptala se dychtivě Heidy.

„Líbí se mi to, děkuji!“ řekla jsem jí upřímně a ona kývla. Hned potom mě vzala za ruku a táhla mě k výtahům.

„Daniel!“ zavolala do útrob hradu a během chvilky se vedle nás objevil nádherný blond´ák.

„Bell, to je Daniel. Danieli, tohle je Bella!“ představila nás a my si podali ruce.

„Jedeš s námi,“ řekla mu a on jen kývl.

„Slyšel jsem o tobě dost zajímavé věci, ale jsou pravda?“ zeptal se mě potichu ve výtahu.

„Netuším, ale můžeš to zjistit,“ řekla jsme mu s úsměvem a on kývl.

„Neboj se, já na to přijdu,“ ujistil mě a vystupoval z výtahu.

„Dane, potřebuji oblačnost!“ požádala ho Heidy a on kývl. O chvilku později již bylo venku pod mrakem.

„Jak to, že máš takovou schopnost?“ ptala jsem se ho překvapeně.

„Já nevím. Každý máme nějaké a moje je tahle. Pojd´ už, musíme jet,“ oznámil mi a sám si sedl do limuzíny.

„Není roztomilá?“ pronesla Heidy do ticha.

„Máš pravdu, je!“ kývl Dan a smyslně se na mě podíval.

„Nezírej na mě!“ upozornila jsem ho a on se s úsměvem na tváři odvrátil k Heidy.

 

 

Heidy

 

Bella a Dan! To by mohl být další pár z Volterry a myslím, že i poslední. Ara už by tohle zabilo, každý kdo je plný schopností někoho má. Můj úkol na dobu budoucí je, dát Bellu a Dana dohromady. Nebude to moc těžké, už ted´ mezi nimi přeskakují takové jiskry, že mám strach aby nezapálily auto.

 

 

Aljaška

 

Alice Cullen

 

„Lásko, půjdeš se mnou nakupovat?“ ptala jsem se svojí lásky.

„Alice, já nákupy nemusím, vezmi si sebou někoho jiného. Třeba Esme nebo Tanyu,“ navrhl mi a já měla chut´ po něm skočit.

„Mluvil někdo o nákupech?“ přilétla mrcha.

„Jo, ale ty na ně nejsi zvaná!“ ujistila jsem ji a tím jsem si zasloužila zavrčení od Edwarda. Co se to s ním jenom děje?

„Alice, že vezmeš Tanyu s sebou?“ zeptal se mě Edward a ve tváři měl výraz, kterému jsem nerozuměla.

„Jak jsem již řekla, ona není pozvaná!“ ujistila jsem ho tvrdě.

„Myslím, že je!“ stál si pořád na svém.

„Není! Ona se mnou na nákupy nikdy nepůjde!“ vyjela jsem na něj a on silněji zavrčel.

„Co se tu děje?“ zeptala se Esme, která zrovna přišla.

„Nic,“ ujistila jsem ji.

„Alice nechce vzít Tanyu na nákupy, řekni jí něco!“ požádal Esme. Ta se na mě lítostivě podívala.

„Když ji Alice nechce, tak já ji nutit nebudu!“ řekla mu Esme a tím mě dokonale překvapila.

„Děkuji!“ zašeptala jsem k ní a ona jen kývla.

„Jdeme na nákupy?“ zeptala se Rose, která zrovna přišla s Emmettem.
„Jasně, za 10 minut tady, ano?“ zeptala jsem a on a kývla. Já si kývla sama pro sebe a vydala jsem se k sobě do pokoje, kde jsem si chtěla připravit oblečení.

„Užij si to,“ popřál mi Jasper, když jsem odcházela z pokoje.

„Užiju, neboj se,“ ujistila jsem ho a vyšla jsem dolů, kde na mě čekala Rose.

„Jedeme mým autem,“ oznámila jsem jí a vyšla ven ke svému porsche.

„Jaká já tu mrchu nenávidím!“ řekla jsem Rose upřímně a ona se rozesmála.

„Nejsi jediná, Emmett už plánuje její smrt,“ oznámila mi a já se na ni překvapeně podívala.

„To jako fakt?“ ptala jsem se překvapeně.

„Jo, už jí nesnáší víc lidí z rodiny. Přidáš se?“ zeptala se mě a já kývla.

„Nenávidím ji!“ řekla jsem jí a konečně si oddychla, protože s Rose jsem mohla mluvit o všem.

„Jsi taky ráda, že jsme odtamtud vypadly, že?“ zeptala se mě a já kývla. Tanyu nenávidím a budu se snažit jí její existenci dost znepříjemnit a podaří se mi to. Ještě nikdo nezažil Alice Cullenovou naštvanou, ale je čas, aby se objevila a začala jednat! Tanyo, máš se na co těšit!

Shrnutí Moje

Blog ClairdeLune Blog ClairdeLune



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsem ta, kterou tají 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!