Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 9. kapitola


Jiná Bella! 9. kapitolaDalší kapitolka. Moc prosím komenty. Díky

Jeli jsme rovnou k nim domů. Vrtalo mi však hlavou, jak může Carlisle pracovat v nemocnici, když je upír. Ta krev, to musí být pro něj hrozný. S tímhle jsem usnula.

Probudil mě až ledový dotek. Byly to Edwardovy ruce, které mě nesli do domu. No do domu, dalo by se nazvat spíš palác. Ten dům byl obrovský. Celá přední strana byla prosklená. Byl prostě nádherný. Jo tak to bych si nechala líbit, řekla jsem si.
„Měla by jsi zavřít pusu, Esme už jde." řekl a roztomile se na mě usmál. Usměv jsem mu s radostí a ochotou opětovala. Pohlédla jsem zpět k domu a stála tam krásná žena.

Skvělou postavu, vlasy po ramena, karamelové oči a milou tvář. Hned jak jsem jí uviděla, věděla jsem, že si budeme rozumnět. Ještě než jsme došli nahoru už spustila.
„Ahoj zlatíčko. Co noha? Bolí hodně?" zeptala se starostlivě a Edward pomalu vešel dovnitř. Byla to ještě větší krása než zvenku. Všechno bylo tak vzdušné a prostorné. Musela jsem otevřít pusu užasem. Takhle pěkně zařízený dům jsem ještě neviděl. Samozřejmě jsem ho paní Cullenové musela hned pochválit.
„Krásný dům, paní Cullenová." řekla jsem a Edward se pousmál.
„Jen Esme zlatíčko, jen Esme a díky." řekla a mile se usmála.

Edward se vydal někam nahoru po schodech. Zastavil u dveří uplně na konci chodby a dveře se před námi otevřeli.
„Vítám tě Bello. Rád tě vidím." řekl Carlisle a my vešli dovnitř. No spíš Edward, já po svých rozhodně nešla.

Musela to Carlisleho pracovna. Mohutný stůl z mahagonového dřeva stál u okna. Stěny byly pokryty skříněmi plné knih a v rohu místnosti byl krb. Před ním stála dvě křesla. Bylo to tu utulné. Cítila jsem se dobře a klidně.
„Moc utulná pracovna." řekla jsem a Carlisle jen poděkoval.
„Tak ted se ti na to podíváme." řekl a Edward mě posadil na nějaké lehátko. Carlisle opatrně roztrhl mé kalhoty dole u kotníků. Zastavil se až u kolena, jelikož Edward mírně zavrčel.

Musela jsem se tomu usmát. Carlisle se na něj významě podíval a pokračoval jen malý kousek nad mé koleno. Po dvou minutách zkoumání mé nohy Carlisle zkonstatoval, že mám nohu zlomenou. Dal mi jí do sádry. Sice nevím proč tohle všechno skladoval doma, když to upíři ani za mák nepotřebují.

Bylo mi to v tu chvíli jedno. Byla jsem neuvěřitelně unavená a jedné, co jsem ted potřebovala bylo
pořádně se prospat. Pokud vim, měl by mě Edward odvézt domů, jenže to se nestalo. „Zítra nám
odpadávyučování, takže se nejde do školy a jak vidím, chtěla by ses prospat. Jestli chceš,
můžeš tady zůstat do rána." řekl.

„Dobře, kde máš pokoj?" zeptala jsem se rozespale a už mě držely ledové paže. Objevila jsem se na
posteli. Edward mě zabalil do peřiny a zvedal se k odchodu. Chytla jsem ho za ruku a on se zastavil.

„Nechtěl bys tady semnou zůstat?" zeptala jsem se a on se usmál a patrně si lehl vedle mě na záda. Pořád se usmíval. Ležela jsem vedle něj, ale ikdyž jsem byla tak ospalá nemohla jsem usnou. Objala jsem ho kolem pasu a svojí hlavu si položila na jeho hrud. Nevěděl jak se má zachovat a tak mě hladil po vlasech. Bylo to uklidnující a já po pár minutách usnula.

Zdál se mi sen.

Letěla jsem letadlem. Poté co jsem vystoupila, ozářilo mě sluneční světlo. Byla jsem v Itálii. V letištní hale čekali nějací tři muži. Toho jednoho jsem poznala. Byl to ten upír z louky, Demetri. Tem druhý měl krátké hnědé vlasy. Ten třetí vypadal, jako byj eho pokožka prosvítala. Jeho černé vlasy mu splývali až na ramena. Došlšla jsem k nim. Bylo vidět, že čekají na mě. „Vítám tě Isybello. Půjdeme?" řekl ten s černými vlasy.

Probudila jsem se s křikem. Hned u mě byl Edward a utěšoval mě.
„To bude dobrý. Byl to jen sen. Jen sen." šeptal mi do ucha a kýval se mnou ze strany na stranu, abych se uklidnila. Pomáhalo to. Byla jsem strašně spocená z toho snu. Nevěděla jsem vůbec kdo jsou ti lidé, ale nehodlala jsem to ted řešit.
„Ráda bych se vysprchovala, kdybych mohla." řekla jsem a Edward se zasmál.
„Cokoliv budeš chtít." řekl a ukázal směrem kde byla koupelna.

Pustila jsem studenou vodu, abych se alespon trochu probrala. Dokonale mě to osvěžilo a tak jsem mohla vylézt. U vany ležely nějaké věci. Určitě byly pro mě. Oblékla jsem se a vydala se dolů do kuchyně. Můj žaludek se hlásil o slovo. Dole to vonělo. Nikoho jsem po cestě nepotkala a ani v obýváku nikdo nebyl. V domě bylo dokonalé ticho přehlušované jen mým tlukotem srdce.  Došla jsem do kuchyně.

U sporáku stál Edward a dělal lívance. Usmála jsem se a došla až k němu. Dala jsem mu pusu na tvář.
„Dobré ráno, jak jsi se vyspala?" zeptal se a já si sedala ke stolu a čekala až přede mnou přistanou ty lívance.
„Dobře a ty?" zeptala jsem se na oplátku a museli jsme se tomu oba zasmát.

Edward přede mě položil vrchovatý talíř lívanců. Vypadalo to skvěle.
„Vypadá to skvěle." řeka jsem a pustila se do jídla. Sednul si naproti mě a nespouštěl ze mě oči. S plnou pusou jsem na něj koukla a zeptala se ho.
„Šo jie?" šišlala jsem a on se začal smát. A jak už všichni víme, smích je nakažlivý a tak jsem začala smát s ním.

Všechno co jsem měla v puse sem na něj vyprskla a začala se válet smíchy na stole. On jen uraženě koukal. Náhle jsem ztichla, aby na mě nebyl naštvaný a on se začal smát. Oba jsme se zmítali ve smíchu a nemohli přestat. Edward už se trochu uklidnil, ale já ne. Pořád jsem se smála. Vstal ze židle a pomalým krokem se vydal ke mně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!