Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 8. kapitola

Rob


Jiná Bella! 8. kapitolaDalší kapitola. Prosím komentíky... Díky

Mně to nevadí!

„Emmete pusť mě!" řekla jsem, ale pořá jsem se nemohla přestat smát. Pustil mě, ale né moc ochotně. V moment, kdy se mé nohy dotkli země byly Jasper a Emmet pryč. Ani fakt, že jsou upíři mě nevyděsil. Jo jsem fakt divná. Stojím tady před upírem, ale já nemám strach. Každou chvíli by se na mě mohl Edward vrhnout, ale se mnou to nic neudělá.

To jsem prostě  celá já. Jediné co mě zajímalo bylo to, že oni nemají stejně krvavé oči jako Jane, ale zlaté.
 „Bello nemusíš se mě bát." řekl a měl bolest v očích. O několik kroků ustoupil, kdybych se ho náhodou bála, ale já jsem k němu rychle došla.
 „Edwarde, proč nemáš červený oči jako Jane?" zeptala jsem se a jeh to očividně dost překvapilo. „Já a moje rodina nejsme jako ostatní. Neživíme se lidskou krví, nýbrž zvířecí. Ani jeden z mojí rodinu včetně mě nechce zabíjet lidi. Vyhovuje nám to takhle." řekl, ale ani jednou se mi nepodíval do očí.

„Ale jak to, že můžete chodit normálně mezi lidi, když se na ně každou chvíli můžete vrhnout a zabít je?" řekla jsem se a on dlouhou chvíli neodpovídal.

„Naše rodina má docela dost dobré sebeovládání. Největší problémy s tím má Jasper, ale už je to v pohodě. Víš, nikdo z nás nechce být tím čím je.

Proto chceme být alespon v něčem jiní a neubližovat těm co jim tolik závidíme jejich lidství. Ani nevíš jak je to těžké a to nemluvím jen o krvi.Neříkám, že to nemá výhody, ale jako všechno, to má  i své nevýhody. Ani nevíš co bych dal za to být jako ty." řekl a v jeho hlase byla slyšet čistá bolest.


Svým  prstem jsem ho chytla pod bradou a zvedla mu hlavu, abych mu viděla do očí.

„Mně to nevadí." řekla jsem a něžně se přisála na jeho rty. Vroucně mi polibky oplácela a z nich se stávali stále vášnivější a naléhavější. Pomalu se ode mně odtahoval. Naše polibky byly kratší a kratší. Vůbec se mi to nelíbilo, ale co jsem mohla dělat? „Mohl bych tu ublížit." řekl. Dělala jsem, jako bych nic neslyšela. No já jdu k autu. Jdeš se mnou?" zeptala jsem se a on se usmál.

„Mohli by jsme tam být rychleji, kdybys chtěla a navíc by jsme měli jít za Carlislem, aby ti udělal vyšetření. Ta noha nevypadá moc dobře." řekl a jiskřičky mu hrály v očích. Bolela mě noha a k autu bych možná ani nedošla a tak jsem souhlasila. Vzal mě do náručí a chtěla prostestovat, ale on mi to nedovolil. Vůbec jsem nevěděla co má za lubem. „Připravená?" zeptal se a krásným pokřiveným usměvem se usmál. Místo odpovědi jsem mu věnovala na oplátku taky usměv a on vyrazil.

Bylo to něco neuvěřitelného. Edward mě nesl, jako bych nevážila nic a ještě k tomu ta rychlost. Vítr mi čechral vlasy a já se cítila volná jako pták. Byl to krásný pocit. Celou dobu jsem se připitoměle usmívala. Ani jsem se nenadála a už mě posazoval do auta. „Bylo to nádherné. Díky." řekla jsem a on se jen usmál. Ve chvíli kdy se za mnou zabouchly dveře od auta, seděl vedle mě Edward a už startoval.

Jeli jsme rovnou k nim domů. Vrtalo mi však hlavou, jak může Carlisle pracovat v nemocnici, když je upír. Ta krev, to musí být pro něj hrozný. S tímhle jsem usnula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!