Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 28. kapitola

Rob pro Details


Jiná Bella! 28. kapitolaDalší kapitolka. Setkání s Jacobem.

Přistáli jsme asi za tři hodiny a já byla ráda. Vůbec mě nebavilo sedět v letadle a všude cítit tu omamnou krev, na kterou se mi sbíhaly každou vteřinu sliny. edward mi však neuvěřitelně pomáhal. Vystoupili jsme a vydali se na cestu.

Nebyla to taková dálka, takže jsme mohli klidně běžet. Drželi jsme se za ruce a já byla nejštastnější upír na zemi. Edward se pořád smál takovým krásným usměvem a já se ho nemohla nabažit. Najednou zastavil.

Nasála jsem vzduch do plic a pak mi to došlo. Vlkodlaci. Slyšela jsem jak jejich tlapy dopadaly těžce na zem a země se pod jejich dusotem třásla. Bylo jich několik.  Rychle se blížili. Najednou přede mnou stanul velký černý vlk.  Za ním se vynořilo ještě několik dalších. jeden však zůstal stát v povzdálí a poté zmizel.

Všichni na nás  vrčeli. Docela mě to štvalo a vyvolávalo to silné chvění v mé hrudi. Ovládala jsem se a tak vrčení nebylo ani moc slyšet. Edward však vrčel z plných plic. Musela jsem ho uklidnit, jinak by se mohlo něco stát a já už nechci prožít nic špatného. „Edward, miláčku, uklidni se. Myslím, že je to jen nějaké nedorozumění.

Hranice jsme nepřekročili, takže co si žádáte pánové?" zeptala jsem se a zapnula svém čtení myšlenek. Jejich alfa, ten velký černý vlk, mluvil za ně.

„Cítili jsme cizí pach a mysleli jsme si, že je to další cizí upír." myslel si a Edward už otevíral pusu, aby mi to řekl, ale já se na něj významně podívala. Pusu zavřel a já pokračovala.

„Myslím, že je to v pořádku. jsem dcera policejního náčelníka Swana. Nejsem nikdo cizí a nehodlám tui nikoho pokousat a ani za..." nestihla jsem to však doříct, protože ze křoví se vynořil Jake a já byla nevýslovně štastná, že ho po dlouhé době vidím.

Ani nevím, kdy jsme ho viděla naposledy.  „Bello." řekl a už běžel s otevřenou náručí ke mně. Silně jsme se objali a pak mě konečně pustil na zem. Cítila jsem z něj nepříjemný pach jako z vlkodlaků.

„Fuj Jaku to ty tak smrdíš?" zeptala jsem se, protože nikdo tady tak silně nepáchl. „No Bello, ty taky nevoníš po fialkách. " řekl a oba jsme se tomu zasmáli. Všichni nás obezřetně pozorovali. vJaku, promin, ale tohle musí být nějaké nedorozumění. Jedeme zpátky ke Cullenům a nemáme v umyslu někoho pokousat a ani zabít." řekla jsem a on se otočil k alfovi.

„Myslím, že je to v pořádku. Jak dlouho tu budete?" zeptal se a já nevěděla co odpovědět. Udělal to za mě Edward. „Nanejvíš měsíc." řekl a Jacob jen přikývl. „Tak se měj Bells. Dofám, že se ještě někdy potkáme." řekla jsem a objal mě.

„V to doufám, Jaku." řekla jsem. Vlkodlaci se rozutekli a Jacob se k nim přidal. skočil do vzduchu a kdybych nebyla upír asi bych to ani nepostřehla.  Jake jakoby bouchnul a proměnil se. Bylo to pozoruhodné, ale už jsme museli jít.

Jake se ještě jednou ohlédl a já mu zamávala. Edward měl v očích náznak bolesti, ale jakmile jsme ho políbila vše se rozplinulo a zůstala v nich už jen čirá láska. Mohli jsme jít dál a já se nemohla dočkat svojí rodiny. Byli jsme už jen kousek od domu, když ani nevím na co, jsem narazila na něco tvrdého. Alice.

Moje sestřička a zároven největší kamarádka mi visela kolem krku a silně mě objímala. Byla jsem tak ráda, že jí vidím. Obětí jsme jí stejně vroucně opětovala a pořádně jí zmáčkla. .  „Bello..." vysoukala ze sebe Alice a já povolení trochu povolila.

Po asi pěti minutovém objímání se vrhla na Edwarda. Toho taky objala, ale o poznání méně než mě.  „Bello, jsem tak ráda, že jsi zpátky. Ani nevíš, jak se na tebe všichni těší." řekla a už mě táhla za ruku směrem k domu.

Běželi jsme, ale Alice kolem mě stíhala ještě trajdat jako malé dítě. byla jsem neuvěřitelně štastná, že jí vidím a nemohla jsem se dočkat ostatních. Všichni seděli v obýváku. Slyšela jsem už z dálky jak Někdo poklepává netrpělivě nohou. Vešli jsme pomalu do schodů a já je uviděla. Mojá rodinu. Mojí novou rodinu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 28. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!