Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 24. kapitola

emily


Jiná Bella! 24. kapitolaDalší kapitolka. Moc díky i těm pár málo jednicům, kteří tuhle povídku čtou. Díky. Prosím komentíky...

S velkou námahou jsem ho pustila, ale přece. Všichni nás upřeně sledovali a já čekala na pořádný výsměch.

Bella:

Slyšela jsem ze všech stran tiché chechtání, ale nevnímala jsem ho. Koukala jsem na Ara a čekala jeho verdikt nade mnou. Pořás přemýšlel a já už byla naštvaná. „Takže. Milá Isabello. Pořád si myslíš, že všechny hravě zvládneš? Bez svého daru neuděláš nic, takže jsem se rozhodl, že ode dneška tě bude tady Edward cvičit každý den dvě hodiny," řekl a mě spadl kámen ze strdce.

Čekala jsem nějaký tvrdý trest, ale tohle? Cvičení s andělem? To je spíše odměna než trest. Tak krásné jméno, Edward.

Už se těším, až se ho budu moct zase dotknout. „Ted můžete jít," pokynul nám Aro a mě tím vyrušil z mého snění. Hned jsem byla pryč, ale ucítila jsem něčí ruku na svém zápěstí. Začala jsem vrčet, ale když jsem se otočila okamžitě jsem přestala.

Za ruku mě držel ten anděl a měl zamyšlený výraz. „Neviděli jsme se už někdy?" zeptal se a  jeho oči se opírali o mé. Nemohla jsem se jich nabažit. „Ne. Ano. Ne. To bych si tě pamatoval," řekla jsem a myslela jsem, že hanbou probadnu až na druhý konec zeměkoule. Už ani v jeho přítomnsti nedokážu sestavit kloudnou větu.

Co ten se mnou dělá? Opatrně pustil mou ruku a já si užívala náš dotyk, který za několik málo chvil skončí. Najednou byl pryč a já to musela rozdejchat. Vydala jsem se pomalým krokem do svého pokoje, kde jsem se svalila na postel a koukala do stropu. Přemýšlela jsem nad Edwardem. Určitě jsem ho někde už viděla.


Edward:

Musel jsem jít zavolat Alice. Ta Bella mi přišla nějaká povědomá. Od té doby co jsem ztratil pamět jsem nevěděl nic o mém minulém životě a tak jsem se rozhodl začít od znova. Tady. U Volturiů. Alice, moje mladší sestřička, mi všechno řekla.

Jednou, když jsem žil jen tak ten svůj nudný upíří život sem se zamiloval do krásné dívky. Neřekla mi jak se jmenovala. Ani v myšlenkách jsem si to nepřečetl. Proměnili jsme jí v upíra, ale ona všechny vzpomínky na nás ztratila a nejen na nás, ale i na všechny z jejího lidského života. Odešla a já se sesypal jako domeček z karet.

Jednou, když jsem zase seděl u okna a koukal tupě ven jsem najednou vyskočil a žil dál. Všechna pamět se mi jako mávnutím proutkem vymazala a já si nepamatoval ani svoje rodiče. No prostě nic. Ted mám však pocit, že tuhle dívku jsem už někdy viděl a něco nepopsatelného mě k ní táhne.

Sedl jsem si do křesla a vytáčel Alicino číslo. „Ano? Edwarde jak se máš?" řekla má sestřička jak jinak než s dobrou náladou. „Ahoj Alice. Potřebuju pomoct..."


Bella:

Ležela jsem tam v jedné poloze už asi dvě hodiny a už mě to přestalo byvit. Řekla jsem si, že bych si mohla dát koupel na uvolnění. Vzala jsem si ručkík a čisté prádlo a vydala se do koupelny.

Napustila jsem si plnoi vanu a ponořila se do ní. Byla to příjemná uvolnující chvíle a já si dokonale pročistila hlavu. Asi po hodině jsem vylezla, jelikož voda byla už dost nepříjemně studená. Rychle jsem se osušila a oblékla se.

Nevěděla jsem co dělat a tak jsem sešla jen tak projít po hradu. Celá procházka tvala asi hodinu. Jo je to velký hrad, ikdyž se to nezdá. Šla jsem lidskou chůzí. Už mi zbýval jen kousek od mého pokoje, když proti mě šel ten anděl.

Zářivě se na mě usmál. Myslela jsem, že se na místě složim, ale naštestí se to nestalo. Usměv jsem mu s radostí oplatila a on na mě promluvil svým sametovým hlasem. „Tak co už se těšíš na náš trénik?" zeptal se a já pohotově odpověděla.

„Určitě. uvidíme kdo tedka vyhraje," řekla jsem a usmála se. Taky se usmál. Ach on je tak sladkej. Deset kilo cukru je proti němu slabých. Chtěla jsem pokračovat v cestě, ale zatarasil mi jí. „Bello, víš, napadlo mě jestli by si se mnou někam nezašla."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!