Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 22. kapitola

Emmet And Rose


Jiná Bella! 22. kapitolaDalší dílek...Je to trochu uspěchaný, ale nenapadlo mě co tam dát, jelikož všechno se bude odehrávat až ted, ale doufám, že se vám to bude líbit. Kometáře prosím.

„Bello, jaké milé překvapení. Čemu vděčím za takovou návštěvu?" zeptal se a já se musela usmát. „No víš, někdo mě proměnil a když jsem se probudila snažili se mě asi napadnout nějací upíři. Bylo jich hodně a tak jediný místo  kam mě napadlo jít je tohle." řekla jsem a on se vydal zpátky ke svému trůnu.

Kolem byli slyšet zděšené výkřiky lidí, ale pro mě jako by nebyly. Slyšela jsem Arovi myšlenky. „Zapomněla na ně. Výborně." Nic jiného jsme slyšet nepotřebovala. „Na koho? Kdo byli ti upíři?" řekla jsem a on se jen usmál.

„Takže umíš číst myšlenky." řekl v myšlenkách a já jen přikývla. „Ale jen když chci." řekla jsem a on se ještě víc usmál. „Co ještě umíš?" zeptal se aniž by otevřel pusu. Vytipovala jsem si nějakého  člověka silou vůle ho zvedla do vzduchu.

Aro začal tleskat jako malé dítě když vidí dárky pod strromečkem a mě přišel strašně hloupý. Opatrně jsem položila človíčka zpět na zem a okmažitě se na něj vyhrl nějaký upír. „Všechno?" zeptal se a já mu řekla o změně barvy očí.

„ Byl nadšený, ale já ne. Vůbec mi nepřišlo, jako bych tohle měla už sto let. Byla to samozřejmost, ale něco mi chybělo. Nevím co, ale jako kdybych nebyla celá, jakoby moje duše i tělo hledalo tu druhou půlku. Aro mě odvedl do mho pokoje a já přistoupila k oknu. Rozhrnula jsem závěsi a na moje tělo dopadlo sluneční světlo.

Čekala jsem, že se něco stane, ale nic. Moje kůže nic neděla. Nevím co by měla dělat, ale něco jsem čekala. Užívala jsem si to teplo, jelikož moje tělo bylo ledově studené. Stále mě to však neuspokojilo. Byla jsem neuplná.



O půl roku později

„Bello máš jít na trénink." řekla Heidy a já jsem vyletěla z pokoje. Za tu dobu co jsem tady jsme se docela sblížili. Stali se z nás dobré kamarádky. Chodili jsme spolu na nákup, dělali jsme naschváli Arovi a jiné hlouposti.

Aro mi všechno toleroval, protože jsem nejlepší upír v jeho gardě a tak si můžu dělat skoro všechno co chci. Měla jsem trénink s Felixem a Demetrim. Oba po mně nebezpečně vyjížděli, ale jako každý trénink jsem jim přímo dávala najevo, že nemám zájem.

Trénink skončil a já si oddychla. Skoro pořád jsem jen stála s rukama založenýma na prsou a oni lítali sem tam. Byla to nuda. Kdybych potkala někoho stejně silného, byla by to zábava. Zrovna jsem šla k Arovi, když se za mnou otevřeli dveře a dovnitř vešla Heidy. „Pane máte návštěvu." řekla  oba jsme se na sebe podívali.

On obavou já ze zvědavosti kdo by to mohl být. Bylo mi to i docela jedno. Stejnak to není kvůli mě. Zvedla jsem se a postraními dveřmi vešla do chodby, která vedla k mému pokoji. Slyšela jsem už jen pár kroků, které vešli do síně.

Šla jsem k sobě do pokoje a užívala si sluníčka. Jo je to divný asi moje další schopnost, ale netřpytím se na slunci. Jsem za to ráda, alespon můžu chodit ven, protože tady svítí slunce skoro každý den.

Sedla jsem si do křesla vedle okna a vychutnávala si to. Ani nevím jak, ale už jsem na sobě necítila žádné paprsky a tak jsem otevřela oči. Bylo po západu slunce a já si uvědomila, že jsem ještě ani nebyla na lovu.

Jelikož nepiju lidskou ale zvířecí krev musím jezdit do nedalekého lesa. Chtěla jsem se ještě před tím, ale vysprchovat. Připravila jsem si čisté věci. Džíny, triko a mikinu. Vzala jsem si to do koupelny a svlékla se.

Vlezla jsem pod horkou sprchu a dokonale mě uvolnila. Byla to paráda. Nechala jsem vodu dopadat na mé kamené tělo, ale už jsem měla dost. Vylezla jsem z vany a obléhla se. Vyšla jsem z pokoje a sušila si vlasy.

Slyšela jsem kroky na chodbě a myslela si, že je to Demetri. Potuluje se po hradě, když nemůže spát. Kdyby někdy spát mohl. Nazula jsem si své oblíbené tenisy a vyšla ven. Kroky ustali a já se otočila. Ztuhla jsem a nemohla jsem se ani pohnout.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 22. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!